Gå til innhold

Folk som skiifter profilbilde på fb hver måned (evt. oftere)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl

Jeg liker at folk bytter bilde, bedre det enn at de har samme bilde over flere år. Man endrer seg jo hele tiden . Kult med nye klær og bilder der man er forskjellige plasser . Nye profilbilder er bare fint og jeg kommenterer alltid på venninner sine bilder pga jeg er glade i dem og synes de ser smashing ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La folk få bytte profilbilde når de vil. Hvorfor gidde å irritere seg?? Fatter ikke at folk orker å bry seg om sånne filleting. 

Anonymkode: 59885...e46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir man lei det bildet man har. Noen ganger har man forandret på utseendet.n

men, jeg skal være enig i at enkelte lyser "attentionwhore". Det er ganske åpenbart at de har brukt tid på å få det perfekte bildet også. Og fersk sminke såklart...og håret fikset på. I tillegg har vi de som har en unnskyldning for å ta bilde. "Godt vær nå" så har de fått andre til å ta bilde av seg i bikini. Fokuset er egentlig ikke godt vær, men kroppen du har så lyst å vise frem ;)

Anonymkode: a90c7...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger blir man lei det bildet man har. Noen ganger har man forandret på utseendet.n

men, jeg skal være enig i at enkelte lyser "attentionwhore". Det er ganske åpenbart at de har brukt tid på å få det perfekte bildet også. Og fersk sminke såklart...og håret fikset på. I tillegg har vi de som har en unnskyldning for å ta bilde. "Godt vær nå" så har de fått andre til å ta bilde av seg i bikini. Fokuset er egentlig ikke godt vær, men kroppen du har så lyst å vise frem ;)

Anonymkode: a90c7...4b2

Hva så om de vil vise frem kroppen? Bedre det enn å skjule den med ovenfra og ned bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ragnar89 skrev:

Hva så om de vil vise frem kroppen? Bedre det enn å skjule den med ovenfra og ned bilder

Ovenfra og ned er noe overvektige bruker for å se tynnere ut. Husker jeg fikk sjokk engang når jeg skulle møte ei som bare hadde slike bilder. Hun så helt ulik ut i virkeligheten. Hun hadde dobbelhake og stor kropp. Ikke noe av dette kom frem på bildene. Så jenter, ta bilder av hele kroppen og ikke lure menn!

Anonymkode: d1a2c...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter virkelig i hvor ofte folk skifter profilbilde. 

Anonymkode: 45c3b...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Hva folk bruker sin Facebook til er meg revnene likegyldig. Det som ikke fanger min interesse scroller jeg pent og rolig forbi og tenker ikke noe mer over det. Jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig å henge seg opp i slike ting?

Helt enig i dette!  

Det er innstillinger på FB. Slett de du ikke vil ha der, velg å ikke se innlegg fra personer eller drit i å være på FB selv. FB er egentlig ikke noe annet enn venners se & hør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ser på det som mer patetisk å henge seg opp i dette. Morsomt at folk bytter profilbilde syntes jeg, reflekterer dette menneskets tilværelse og/eller humør her og nå :)

Hilsen en som aldri bytter profilbilde selv, da jeg har et for kjedelig liv til at det er så mange endringer.

Anonymkode: cd247...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Bryr meg fint lite om hvor ofte folk skifter profilbilde. Synes det er litt gøy å se et nytt bilde av folk jeg :)

Hvis folk gjør det for å få oppmerksomhet så er vel det deres problem?Det går vel an å putte folk på ignore hvis de irriterer en så jævlig.

Selv skifter jeg ikke profilbilde spesielt ofte for jeg føler meg stygg og blir aldri fornøyd med selfiene jeg tar. Skulle gjerne likt å kunne ta fine og interessante selfies. Prøver noen andre å ta bilde av meg så ser jeg helt jævlig ut da også. Skifter kanskje en gang hvert år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skifter ofte (hver uke) med veldig lik selfie hver gang så synes jeg det er litt kleint.

 

Selv så tør jeg ikke å skifte profilbilde ofte og jeg legger aldri ut portrettbilde. Redd for at folk skal tro jeg tror jeg er noe..

Skulle ønske jeg var litt tøffere for jeg har noen bilder hvor jeg synes jeg ser ganske ok ut for en gangs skyld og det hadde vært litt godt å vise folka som mobba meg/stengte meg ute at jeg ser ikke så verst ut allikevel. Høres kjempeteit ut men sikkert forståelig for den som selv har blitt mobbet.

Forsidebilde skifter jeg oftere og de er ofte litt sesongbetont for min del slik at jeg har 3-4 stk jeg bytter imellom i  året. Ett med juletema og ett med mer vår/sommertema osv. Bruker altså som regel de samme bildene omatt men ikke for å få flere likes. 

Anonymkode: e8605...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg ikke tenkt på engang. Folk må få gjøre som de vil med sin egen Facebook-profil. Og å kaste bort energi på en så triviell ting gidder jeg ikke. 

Det eneste jeg reagerer på er de som spammer sin profil med rasistisk innhold. Men de bare fjerner jeg fra vennelista. Problem solved. 

Personlig bytter jeg profilbilde fire-fem ganger i året kanskje. Har jeg et bilde jeg liker, og som jeg føler representerer meg, så vil jeg gjerne dele dette. Jeg bryr meg fint lite om antall likerklikk også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4. mars 2016 at 12.10, AnonymBruker skrev:

..eller legger ut bilder av seg selv er så patetiske. Får oppmerksomhetssyk-vibber av dem. Er de så usikre på seg selv at de må ha likes?

Har en venninne som skifter nesten på dagen hver andre måned. Veldig gjennomskuelig.. hahah . Gidder ikke like i alle fall :P

Flere som tenker det samme? og har dere mange sånne på vennelista?

Anonymkode: f24d6...277

Du må kjede deg...

Anonymkode: b3dc6...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 4.3.2016 at 0.03, AnonymBruker skrev:

Du må kjede deg...

Anonymkode: b3dc6...4ce

:P

Anonymkode: f24d6...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 4.3.2016 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Jeg legger ut nye profilbilder bare for å irritere folk som irriterer seg over at jeg får irriterende mange likes og kommentarer :fnise:

Jeg er ofte gjenstand for kritikk, fra jenter selvfølgelig. Det bare hever jeg meg over. Får også høre fra andre jenter at andre jenter har baksnakket meg IGJEN pga jeg er for kvinnelig, at jeg går i for kroppsnære klær, for mye kløft, viser for mye skuldre osv.. Listen er uendelig.

Jaja, er det ikke deilig å ha noen å hate, skjønner ikke hvorfor de gidder å kaste så mye energi bort på meg. Jeg må da være fryktelig interessant :sprettoy:

Anonymkode: d1a2c...268

Nå er vel problemet at det er plagsomt med folk som er Harry og tacky. Og ja, det ER Harry og tacky å vise frem alt man har til hele Facebook og mer til. Blir ikke bedre når du gjør det på trass og har et så sykt oppmerksomhetsbehov.

Du kan godt få lov til å hå rundt og tro at folk er misunnelige på deg, men kan bare si deg med en gang at det er ikke tilfelle hos folk flest som har mer enn et par hjerneceller boende mellom øra. 

Anonymkode: db7f3...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.3.2016 den 12.10, AnonymBruker skrev:

 ..eller legger ut bilder av seg selv er så patetiske. Får oppmerksomhetssyk-vibber av dem. Er de så usikre på seg selv at de må ha likes?

Har en venninne som skifter nesten på dagen hver andre måned. Veldig gjennomskuelig.. hahah . Gidder ikke like i alle fall :P

Flere som tenker det samme? og har dere mange sånne på vennelista?

Anonymkode: f24d6...277

Har et par sånne på Facebook ja. Sykt irriterende ja, at de ikke bare kan slappe av! Fatter ikke hva som er så kult med likes heller. Man kjenner jo bare et fåtall godt nok på fb til å kalle de sine venner. De roper jo «oppmerksomhet, se på meg, se på meg»! 

Kan nesten ikke annet enn å le av sånne. Det er så patetisk. 

Anonymkode: db7f3...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skifter en eller to ganger i året. Mest fordi jeg finner et nytt bilde jeg liker. Har aldri bilder av meg selv, men andre ting..blomster og sånt:)

Anonymkode: 5aee8...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2016 den 12.10, AnonymBruker skrev:

..eller legger ut bilder av seg selv er så patetiske. Får oppmerksomhetssyk-vibber av dem. Er de så usikre på seg selv at de må ha likes?

Har en venninne som skifter nesten på dagen hver andre måned. Veldig gjennomskuelig.. hahah . Gidder ikke like i alle fall :P

Flere som tenker det samme? og har dere mange sånne på vennelista?

Anonymkode: f24d6...277

Jeg poster aldri selfies eller bilder av meg selv andre plasser enn profilbildet mitt på Facebook. Så jeg er nok ikke noe mer oppmerksomhetssyk enn naboen din som snapper hver dag, søstra di som fyller insta stories, mannen din som deler bilder på fb fra treningsstudioet, eller du som fyller hele Instagram med selfies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke  brukt Facebook på lenge. Gikk inn nå, siden temaet kom opp. Fant ut at det var en dagbok, for folk. De legger ut skrytebilder. Da mener jeg bilder fra kake baking, ferie, kafé, restaurant. Kart med oppdatering hvor de er. 

Så er det selfie. Når du er 40 pluss, og til stadighet legge ut bilder av deg selv, i etterligner positur av noen kjendiser de har sett på tv. Alltid nysminnet. Gjerne dagen etter du har blåst opp leppene, og fikset brynene. Eller bilder av ditt voksne barn, som gjør det bra i et eller annet. 

I går la ei ut bildet av sin 32 år gamle datter. Hurra xx har bursdag i dag. Hvor hun gratulerer. Er det ikke mere normalt å skrive det på datteren sin side? Skriver videre. I dag skal vi feire osv. Hun fikk mange kommentarer og gratulasjoner. Ved lunc i dag, var Hu  tilbake. Da takket hun for alle gratulasjoner HUN hadde fått på dagen til sin datter. 

Så er det en bekjent som har reist på ferie med et vennepar. Ser det er lagt ut kart og navn på restaurant hver dag. Så er det obligatoriske bilde av øl og vinglasset. De har vært der en stund, og det er ikke noe bilder av det stedet er kjent for. Tror det har folk  ville sett. For det er unikt. 

Er det noen her som vil stå på bussen eller på torget og ropt: nå skal jeg hjem og bake. Det blir tre kaker og brød. Etterpå skal jeg trene. Så skal jeg ta selfie, så folk får se h or fin jeg er med filter. Vi reiser til USA på lørdag. Vi har ikke alarm på huset, så bare bryt dere inn. 

Skjer det egentlig noe nytt på Fb? Ingenting. 

Anonymkode: 17406...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...