Ultiva Skrevet 3. mars 2016 #21 Del Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Deltidsjente skrev: ...slik forumbrukerne her på KG ofte skjærer alle bloggere over samme kam mener du? Neida, jeg skjønner hva du mener. Jeg synes ideen her er god selv, men skulle ønske selve gjennomføringen var bedre. Jeg synes faktisk dette kunne blitt dratt mye lenger, og da tror jeg at det hadde vært skikkelig morsomt, både for bloggere, KG-brukere og dem av oss som faller innenfor begge kategorier Enkelte KG-brukere skjærer sikkert alle bloggere over en kam ja, men mtp hvor mange ulike typer blogger og bloggere som finnes så høres det ikke særlig fruktbart ut. Potensialet er absolutt der ja, dersom gjennomføringen skjer med en skarp nok penn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 3. mars 2016 #22 Del Skrevet 3. mars 2016 En blogg som kritiserer et forum som kritiserer bloggere. Blir ikke mer meta enn det. Eller, kanskje ikke før noen starter en blogg som kritiserer en blogg som kritiserer et forum som kritiserer bloggere. Morsomt er det jo også at bloggen bruker mange av de samme virkemiddlene som det den kritiserer. Hadde den vært bedre skriftlig formulert hadde det nok kunne vært morsomt. Noen små morsomheter var det jo, selvironi har jeg selvssgt. Men den var skrevet for kvasiintelektuellt til at jeg gadd å lese den ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 3. mars 2016 #23 Del Skrevet 3. mars 2016 Tråden ryddet for avsporing og spekulasjoner, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 3. mars 2016 #24 Del Skrevet 3. mars 2016 15 timer siden, muffinshaker skrev: Når jeg gikk inn på det og forsto hva den handlet om fikk jeg skyhøye forventninger og trodde jeg skulle få meg noen gode lattere. Men dessverre synes jeg egentlig ikke den var så morsom. Samme her. Det virker litt småbittert og i tillegg er språket såpass dårlig at jeg gir opp å lese. Meeeen ... Jeg lurer jo litt på hvem dette er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 3. mars 2016 #25 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) 4 timer siden, Hoppetau skrev: En blogg som kritiserer et forum som kritiserer bloggere. Blir ikke mer meta enn det. Eller, kanskje ikke før noen starter en blogg som kritiserer en blogg som kritiserer et forum som kritiserer bloggere. Morsomt er det jo også at bloggen bruker mange av de samme virkemiddlene som det den kritiserer. Hadde den vært bedre skriftlig formulert hadde det nok kunne vært morsomt. Noen små morsomheter var det jo, selvironi har jeg selvssgt. Men den var skrevet for kvasiintelektuellt til at jeg gadd å lese den ordentlig. Kvasi, hva for noe? For å være hakket mer saklig; på hvilken måte mener du at bloggen er kvasi-intellektuell? Endret 3. mars 2016 av Chestnut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. mars 2016 #26 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Gjesp. Som jeg sa tidligere; kunne vært interessant, men språkmessig og innholdsmessig ubehjelpelighet gjør at det blir et stort gjesp. Endret 3. mars 2016 av Francis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 3. mars 2016 #27 Del Skrevet 3. mars 2016 29 minutter siden, Francis skrev: Gjesp. Som jeg sa tidligere; kunne vært interessant, men språkmessig og innholdsmessig ubehjelpelighet gjør at blir det blir et stort gjesp. Jeg er blitt sitert !!! Jippi!! Er det lov forresten? Jeg føler meg uthengt nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 3. mars 2016 #28 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Denne personen har funnet en utmerket måte å få antall klikk på. Det spørs om det er lurt å la seg falle for dette, eller ignorere totalt. Endret 3. mars 2016 av gjestvest Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 3. mars 2016 #29 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) 2 timer siden, Chestnut skrev: Kvasi, hva for noe? For å være hakket mer saklig; på hvilken måte mener du at bloggen er kvasi-intellektuell? Hadde jeg skullet gi eksakte eksempel på det måtte jeg trykka inn på bloggen igjen, noe jeg ikke tenker å gjøre Jeg har tross alt ikke tenkt å bruke tid på å dissekere argumenter i en blogg, som dissekerer agrumenter fra et forum, som igjen dissekerer blogger. Da begyner man å gå litt i ring. Endret 3. mars 2016 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 3. mars 2016 #30 Del Skrevet 3. mars 2016 Idèen er god, men gjennomføringen er dårlig. Dette kunne blitt en meget morsom blogg, men da måtte det vært noen med en litt skarpere penn. Slik det er nå, så ble det bare slitsomt og kjedelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 3. mars 2016 #31 Del Skrevet 3. mars 2016 53 minutter siden, Hoppetau skrev: Hadde jeg skullet gi eksakte eksempel på det måtte jeg trykka inn på bloggen igjen, noe jeg ikke tenker å gjøre Jeg har tross alt ikke tenkt å bruke tid på å dissekere argumenter i en blogg, som dissekerer agrumenter fra et forum, som igjen dissekerer blogger. Da begyner man å gå litt i ring. Den bloggeren/KG-brukeren dissekerer egentlig ingenting så lenge premissene for argumentene så tydelig enten a) er tatt ut av kontekst, b) er helt feil. Eller i beste fall misforstått. Å opprette en blogg for å henge ut brukere i et forum kan ikke akkurat kalles argumentasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 3. mars 2016 #32 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg tenker at denne bloggere er ikke noe bedre enn oss her. Noen her han kanskje en blogg de følger og diskuterer. Men denne bloggeren gir intrykk av å saumfare alle trådene her og plukke ut brukere å sitere og rakke ned på. Å engasjere seg for å kjempe i mot nettmobbing er bra, men synes hun angriper helt feil og bæsjet seg selv på leggen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffinshaker Skrevet 4. mars 2016 #33 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 7 timer siden, medeus skrev: Samme her. Det virker litt småbittert og i tillegg er språket såpass dårlig at jeg gir opp å lese. Meeeen ... Jeg lurer jo litt på hvem dette er Som noen over sa; den skulle kanskje ha bli dratt litt lengre? Slik det er nå er det 90% copy - paste fra forumet, og bare 10% humor. Hvis jeg bare vil finne ut hva det skrives en på rampelys kan jeg jo gå inn der selv. Men om bloggen hadde vært litt morsommere, kanskje litt mer satt på spissen kunne jo det vært utrolig gøy å lese:-) Edit: flere som får litt "gossip girl"-vibber? Endret 4. mars 2016 av muffinshaker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 4. mars 2016 #34 Del Skrevet 4. mars 2016 641 unike klikket seg inn på bloggen i går. Det gjorde at den ble plassert blant topp 100 på blogg.no (ifølge deres egen rangering på forsiden, altså). Ett tegn på at det faktisk er bra for bloggere å ha en tråd her? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 4. mars 2016 #35 Del Skrevet 4. mars 2016 Åååh, haha. Jeg elsker denne bloggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #36 Del Skrevet 5. mars 2016 Den 4. mars 2016 at 18.22, Fotballflue skrev: Åååh, haha. Jeg elsker denne bloggen Den er festlig, elsker nok mest reaksjonen på bloggen her inneVil helt klart lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 #37 Del Skrevet 5. mars 2016 Den Thursday, March 03, 2016 at 18.01, medeus skrev: Samme her. Det virker litt småbittert og i tillegg er språket såpass dårlig at jeg gir opp å lese. Meeeen ... Jeg lurer jo litt på hvem dette er Vet du ikke hvem det er, altså? 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 6. mars 2016 #38 Del Skrevet 6. mars 2016 Tråden ryddet for avsporinger og spekulasjoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg