Teardrop Skrevet 29. februar 2016 #1 Del Skrevet 29. februar 2016 Hva i alle dager bruker jeg inni for å få lys? Det burde være noe på batteri, men hva? Og det bør ikke være dyrt mtp at jeg vil ha ca 15-20stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Del Skrevet 1. mars 2016 9 minutter siden, Teardrop skrev: Hva i alle dager bruker jeg inni for å få lys? Det burde være noe på batteri, men hva? Og det bør ikke være dyrt mtp at jeg vil ha ca 15-20stk. ". Lanternene kan lyssettes med led-lys. " http://bursdagsboks.no/store-dekorprodukter/papirlanterner Anonymkode: cd250...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Del Skrevet 1. mars 2016 12 minutter siden, Teardrop skrev: Hva i alle dager bruker jeg inni for å få lys? Det burde være noe på batteri, men hva? Og det bør ikke være dyrt mtp at jeg vil ha ca 15-20stk. Du finner sikkert slike ledlys hos Clas Ohlson o.l. for en rimelig penge Anonymkode: cd250...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå