Cid Skrevet 16 timer siden #162221 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, helt utilgivelig. . .og han vil jeg ikke ha ut i samfunnet igjen. Har lest noe om at han vil ut for "han er jo en gammel og syk mann" etc, men nei....hans psykdom skal ikke ut igjen og få frihet for det han gjorde. Sperres inne på livstid! Håper ikke at Anders slipper ut, han har vært i fengsel i 12 år nå 😟 2
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #162222 Skrevet 15 timer siden Livstid skal være livstid. Da er forbrytelsene så ille at det ikke finnes formildende omstendigheter. Syns jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #162223 Skrevet 14 timer siden Nå fikk jeg supersug på stekt egg og ketchup, så jeg stekte noen sånne og det var kjempegodt! I Love Egg! 1
SVK Skrevet 14 timer siden #162224 Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Livstid skal være livstid. Da er forbrytelsene så ille at det ikke finnes formildende omstendigheter. Syns jeg. Nå har vi ikke livstid i Norge. Men vi har forvaring og enig i han aldri bør slippe ut. Jeg har heller ingen tro på at han kan bli frisk nok til å kunne slippe ut. Når han aldri har vist anger og jeg tror ikke han kommer til å gjøre det heller. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #162225 Skrevet 14 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Nå har vi ikke livstid i Norge. Men vi har forvaring og enig i han aldri bør slippe ut. Jeg har heller ingen tro på at han kan bli frisk nok til å kunne slippe ut. Når han aldri har vist anger og jeg tror ikke han kommer til å gjøre det heller. Nei, han mener det han mener og der finnes mange "uttafor" som tilber cella han sitter på og er klare til å følge om han gir klarsignal. Livsfarlig vil jeg si. Uforbederlig. Et fortapt menneske. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #162226 Skrevet 14 timer siden "Bai de vei": fugleinfluensa truer visst der ute og vekkert er det. 1
SVK Skrevet 13 timer siden #162227 Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Nei, han mener det han mener og der finnes mange "uttafor" som tilber cella han sitter på og er klare til å følge om han gir klarsignal. Livsfarlig vil jeg si. Uforbederlig. Et fortapt menneske. Jeg tror heller ikke at hjernen er i stand til å akseptere hva man har gjort man har gjort når man har gjort noe så ille. Det blir nok for mye å takle. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #162228 Skrevet 13 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Luke 1. SVK skrev (3 timer siden): Oppdatert versjon i siste linje. Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk. Jeg har sovet ca 50% i natt og det er en forbedring fra nesten ingenting. Er trøtt ennå... Da er det greit. Jeg mistenker at det gleder å småplage meg litt. Dette er det vakreste noen kunne ha møtt meg med i dag. Takk til Cid som vil meg vel. Skulle så veldig gjerne hatt en slik diamant som nabo og jeg hadde kjøpt middag der mange ganger i uka...hele året!!! Jeg husker bare at det plutselig ikke bla plass til å svare under som jeg pleier, så jeg svarte inni ditt svar...var trøtt og husker ikke hva jeg mente, men det var kun noe positivt. Haha...jeg så at noen hadde vært der lynkjapt før meg og jeg visste hvem det var også. :latter 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #162229 Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): "Bai de vei": fugleinfluensa truer visst der ute og vekkert er det.
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #162230 Skrevet 13 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 1
Cid Skrevet 13 timer siden #162232 Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): "Bai de vei": fugleinfluensa truer visst der ute og vekkert er det. Ser creepy ut. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #162233 Skrevet 13 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Ser creepy ut. Jeg nyter alltid synet av slikt for det er så vakre farger og former og jeg liker det. Må ikke tenke på hva det er. 1
Cid Skrevet 13 timer siden #162234 Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg nyter alltid synet av slikt for det er så vakre farger og former og jeg liker det. Må ikke tenke på hva det er. Håper du å bli smittet? 1
SVK Skrevet 12 timer siden #162237 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Nå står hun under mistelteinen. Kredittkortet til Anton etter Hoppe tok det med under mistelteinen: 1
Cid Skrevet 12 timer siden #162238 Skrevet 12 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Kredittkortet til Anton etter Hoppe tok det med under mistelteinen: Hvordan fikk du til å kysse bak brikken?:p 1
SVK Skrevet 12 timer siden #162239 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hvordan fikk du til å kysse bak brikken?:p Jeg lagde bildet med ChatGPT. 💋 2
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #162240 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Håper du å bli smittet? Nei, ikke i det hele tatt. Syns bare det er fine bilder. Cid skrev (2 timer siden): Nå står hun under mistelteinen. Hva skjer om man står på hendene under misteltein? Ordet lurer kanskje litt. Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton. Kjenner ikke den karen. SVK skrev (1 time siden): Kredittkortet til Anton etter Hoppe tok det med under mistelteinen: KUNST! Cid skrev (1 time siden): Hvordan fikk du til å kysse bak brikken? 😛 Ikke se på meg. SVK skrev (1 time siden): Jeg lagde bildet med ChatGPT. 💋 Aha! Avansert kyssing har du peiling på! lol og lol 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå