SVK Skrevet 21 timer siden #162101 Skrevet 21 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Fine hvite tenner ja, men resten er beksvart. (Ordet så bildet: "Hoppe du har vel ikke tenkt til å stjele tennene hans?" ) Du svarte aldri Ordet. Vi i Lønnebladet tolker det som en innrømmelse på at du planlegger å stjele mannens tenner. Endret 21 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #162102 Skrevet 20 timer siden ...nei...Nei...NEI! Jeg skal da vel ikke slike ting! Det er bare onkel SVK som liker litt sånne sære hobbyer. 1
Cid Skrevet 20 timer siden #162103 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): ...nei...Nei...NEI! Jeg skal da vel ikke slike ting! Det er bare onkel SVK som liker litt sånne sære hobbyer. Ignorerer du meg? 1
SVK Skrevet 19 timer siden #162104 Skrevet 19 timer siden Ordet: Jeg føler meg ikke trygg hos Hoppe når ikke du eller Anton er her. Kan jeg få sove hos deg i natt? SVK: Selvsagt! Ordet: Du er den beste! SVK: 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #162105 Skrevet 19 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1
SVK Skrevet 19 timer siden #162106 Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Fjordlands Gradiosa. Spesiallaget for Hoppe. Sjefen for Visa ringte sjefene for Fjordland og Grandiosa og fortalte om at de alle 3 delte den samme kredittkort-kunden slik at de burde samarbeide med å holde kredittkortet varmt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #162107 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (18 minutter siden): Fjordlands Gradiosa. Spesiallaget for Hoppe. Sjefen for Visa ringte sjefene for Fjordland og Grandiosa og fortalte om at de alle 3 delte den samme kredittkort-kunden slik at de burde samarbeide med å holde kredittkortet varmt. Vi våger nesten ikke å gjette på at det blir noe annet enn Fjordland der i huset.
SVK Skrevet 18 timer siden #162108 Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi våger nesten ikke å gjette på at det blir noe annet enn Fjordland der i huset. Kjenner jeg Hoppe rett så hadde hun styrtet en flaske tran om den var laget av Fjordland. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #162109 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så hadde hun styrtet en flaske tran om den var laget av Fjordland. Vi tenker at du ikke skal se helt bort ifra det.
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #162110 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Ignorerer du meg? Åneida. Bare litt av og til. SVK skrev (2 timer siden): Ordet: Jeg føler meg ikke trygg hos Hoppe når ikke du eller Anton er her. Kan jeg få sove hos deg i natt? SVK: Selvsagt! Ordet: Du er den beste! SVK: Hørt på makan?!? Skal du stjele Ordet fra meg? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig med det. SVK skrev (1 time siden): Fjordlands Gradiosa. Spesiallaget for Hoppe. Sjefen for Visa ringte sjefene for Fjordland og Grandiosa og fortalte om at de alle 3 delte den samme kredittkort-kunden slik at de burde samarbeide med å holde kredittkortet varmt. Dette har jeg ikke hørt noe om. 😠 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi våger nesten ikke å gjette på at det blir noe annet enn Fjordland der i huset. Er det noe galt med fjordland da? God mat er det. SVK skrev (1 time siden): Kjenner jeg Hoppe rett så hadde hun styrtet en flaske tran om den var laget av Fjordland. ALDRI!!! Nå får jeg "Maritt" i natt! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi tenker at du ikke skal se helt bort ifra det. Det skal vi se HELT bort fra ja. 1
Cid Skrevet 17 timer siden #162111 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åneida. Bare litt av og til. Hørt på makan?!? Skal du stjele Ordet fra meg? Ferdig med det. Dette har jeg ikke hørt noe om. 😠 Er det noe galt med fjordland da? God mat er det. ALDRI!!! Nå får jeg "Maritt" i natt! Det skal vi se HELT bort fra ja. Men hva var gale med klippet? Synes det var kult jeg. 1
Cid Skrevet 17 timer siden #162112 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åneida. Bare litt av og til. Hørt på makan?!? Skal du stjele Ordet fra meg? Ferdig med det. Dette har jeg ikke hørt noe om. 😠 Er det noe galt med fjordland da? God mat er det. ALDRI!!! Nå får jeg "Maritt" i natt! Det skal vi se HELT bort fra ja. Iskrem med tran og pultost smak. 1
Phoenix Heart Skrevet 17 timer siden #162113 Skrevet 17 timer siden Hoppe har fått seg en katapult. 1
SVK Skrevet 16 timer siden #162114 Skrevet 16 timer siden Phoenix Heart skrev (16 minutter siden): Hoppe har fått seg en katapult. Jeg lagde alltid sånne katapulter(trebuchet) når jeg spilte strategispill på datamaskinen. De er visst ikke så lette å lage. Da spanjolene erobret Sør Amerika så hadde man gått over til kanoner. Men spanjolene gikk tom for krutt så de bestemte seg for å bygge slike katapulter. Ingen visste helt hvordan for man hadde gått over til kanoner lenger før disse spanjolene ble født. Men de hadde en instruksjonsbok og bygde katapulten etter instruksjonen. Så forsøkte de å skyte med katapulten. Steinen føyk rett opp og så falt den rett ned igjen og knuste katapulten. 1
SVK Skrevet 16 timer siden #162115 Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi tenker at du ikke skal se helt bort ifra det. Hoppe er jo Pippi. Pippier sterk så da drikker hun mye tran. 1
Cid Skrevet 16 timer siden #162116 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe er jo Pippi. Pippier sterk så da drikker hun mye tran. Og farsmelk. 1
KnekkeBørre Skrevet 14 timer siden #162117 Skrevet 14 timer siden Sist jeg så henne satt hun i baksetet på en Lada, tyggende på solsikkefrø som hun svelget ned med bar vodka.. Respekt! 2
Cid Skrevet 14 timer siden #162118 Skrevet 14 timer siden KnekkeBørre skrev (35 minutter siden): Sist jeg så henne satt hun i baksetet på en Lada, tyggende på solsikkefrø som hun svelget ned med bar vodka.. Respekt! I din bil? 1
KnekkeBørre Skrevet 14 timer siden #162119 Skrevet 14 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): I Cid skrev (3 minutter siden): I din bil? Nei. Søskenbarnet mitt Ivan sin... 2
Cid Skrevet 14 timer siden #162120 Skrevet 14 timer siden KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Ivan the terrible? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå