Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Det har alle frierne gjort også og jeg er helt tullerusk! :dåne: 

Hvor vanskelig kan det være når du alltid svarer : "Ja takk, begge deler" når frierne dine spør hvem av dem du vil gifte deg med. :dåne:

Endret av SVK
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

Hvor vanskelig kan det være når du alltid svarer : "Ja takk, begge deler" når frierne dine spør hvem av dem du vil gifte deg                    >>>meg. <<<

Sniker det seg virkelig et "meg" med inni den setningen? Ikke si at DU også er en av dem, lett maskert med løsbart-hår
og alt du trenger for å se ut som noen annen? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Sniker det seg virkelig et "meg" med inni den setningen? Ikke si at DU også er en av dem, lett maskert med løsbart-hår
og alt du trenger for å se ut som noen annen? :sjokkert:

Jeg rettet skrivefeilen før du skrev innlegget ditt. :jolie:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Så absolutt har jeg det! 🎄:nikke:  Men nå velger jeg selv og da trenger jeg det ikke mere. 

Det har alle frierne gjort også og jeg er helt tullerusk! :dåne: 

Synes ikke du det er bedre at jeg mener farsmelk som i faktisk melk som Lønneberg menn produserer via faktiske jur fremfor det mer perverse alternativet?

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg rettet skrivefeilen før du skrev innlegget ditt. :jolie:

Slik skrives det i avisa di; folk får lese hva du egentlig mener, men så tas det bort og presenteres som feil. :fnise:  Vi følger med! 

Cid skrev (Akkurat nå):

Synes ikke du det er bedre at jeg mener farsmelk som i faktisk melk som Lønneberg menn produserer via faktiske jur fremfor det mer perverse alternativet?

...menn har ikke jur i Lønneberget heller, så da blir det kun den ekle varianten igjen og den liker vi ikke. :fy: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Slik skrives det i avisa di; folk får lese hva du egentlig mener, men så tas det bort og presenteres som feil. :fnise:  Vi følger med! 

...menn har ikke jur i Lønneberget heller, så da blir det kun den ekle varianten igjen og den liker vi ikke. :fy: 

Syntes det var absurd i det jeg skrev det 😂

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Syntes det var absurd i det jeg skrev det 😂

Det har du helt rett i. Har du løsjur på deg av og til, eller? :lur: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det har du helt rett i. Har du løsjur på deg av og til, eller? :lur: 

Men kan si at det med jur er sant når jeg prater om deg da, jeg ville aldri sagt sånne perverse ting om hoppe tussa våres tross alt :engel: 

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Men kan si at det med jur er sant når jeg prater om deg da, jeg ville aldri sagt sånne perverse ting om hoppe tussa våres tross alt :engel: 

Hmmm... :lur: Englen Cid taler nå? Vi vet hjem som dukker opp innimellom og er INGEN ENGEL LENGRE! 👿

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Det er alltid siste utgave av Lønnebladet som er den fulle sannheten. Det vet alle! :jolie:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Det er alltid siste utgave av Lønnebladet som er den fulle sannheten. Det vet alle! :jolie:

At du er full når du skriver "sannheten" - DET vet alle!  :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... :lur: Englen Cid taler nå? Vi vet hjem som dukker opp innimellom og er INGEN ENGEL LENGRE! 👿

🔑🛖🔑🏃🏻

• Liker 1
Skrevet

Sannheten er hva den er! :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

At du er full når du skriver "sannheten" - DET vet alle!  :opplyser: 

t2689.gif

• Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

t2689.gif

I tillegg er du massivt lilla og NÅ begynner jeg å bli bekymret for deg. :sjokk:

• Liker 1
Skrevet

Sannheten er hva den er! :jolie: 

Å trudde du sendte demoner etter meg :P

Går trygt ut av bua nå da 🚶🏻🛖

• Liker 2
Skrevet

Nå har Anton kledd av seg foran Hoppe.

64218060.jpg?imageId=64218060&x=0&y=2.61

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nei, det er det nok ikke. :fnise:  Han kjenner jeg igjen fra andre steder...

...dåningen kom kanskje/kanskje ikke da alle ble gjort oppmerksom på hans "attributter" i serien "Lotus". :rødme: 

Nei, ikke sånn som dere tenker på det, men en gang i tiden pyntet jeg såpass til jul at hjemmet ikke var til å kjenne igjen. :fnise: 

Nei, nei, nei, Cid...ikke sånn. :fy: 

Hoppe har beina på jorden. Det er alt jeg kan si med hånda på hjertet. :jolie: 

Nei, jeg er ikke slik. :gråter:Slutt å spre falske rykter om meg...

Det er jo dere som snakker om Anton ...med dollartegn og horn i panna hele tiden. :fy: 

På gjensyn. :farvel: 

:klem3::klem3:

Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

t2689.gif

:strix::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...