SVK Skrevet 19. oktober #159821 Skrevet 19. oktober (endret) Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det har alle frierne gjort også og jeg er helt tullerusk! Hvor vanskelig kan det være når du alltid svarer : "Ja takk, begge deler" når frierne dine spør hvem av dem du vil gifte deg med. Endret 19. oktober av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159823 Skrevet 19. oktober SVK skrev (3 minutter siden): Hvor vanskelig kan det være når du alltid svarer : "Ja takk, begge deler" når frierne dine spør hvem av dem du vil gifte deg >>>meg. <<< Sniker det seg virkelig et "meg" med inni den setningen? Ikke si at DU også er en av dem, lett maskert med løsbart-hår og alt du trenger for å se ut som noen annen? 1
SVK Skrevet 19. oktober #159824 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Sniker det seg virkelig et "meg" med inni den setningen? Ikke si at DU også er en av dem, lett maskert med løsbart-hår og alt du trenger for å se ut som noen annen? Jeg rettet skrivefeilen før du skrev innlegget ditt. 1
Cid Skrevet 19. oktober #159825 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Så absolutt har jeg det! 🎄 Men nå velger jeg selv og da trenger jeg det ikke mere. Det har alle frierne gjort også og jeg er helt tullerusk! Synes ikke du det er bedre at jeg mener farsmelk som i faktisk melk som Lønneberg menn produserer via faktiske jur fremfor det mer perverse alternativet? 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159826 Skrevet 19. oktober SVK skrev (2 minutter siden): Jeg rettet skrivefeilen før du skrev innlegget ditt. Slik skrives det i avisa di; folk får lese hva du egentlig mener, men så tas det bort og presenteres som feil. Vi følger med! Cid skrev (Akkurat nå): Synes ikke du det er bedre at jeg mener farsmelk som i faktisk melk som Lønneberg menn produserer via faktiske jur fremfor det mer perverse alternativet? ...menn har ikke jur i Lønneberget heller, så da blir det kun den ekle varianten igjen og den liker vi ikke. 1
Cid Skrevet 19. oktober #159827 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Slik skrives det i avisa di; folk får lese hva du egentlig mener, men så tas det bort og presenteres som feil. Vi følger med! ...menn har ikke jur i Lønneberget heller, så da blir det kun den ekle varianten igjen og den liker vi ikke. Syntes det var absurd i det jeg skrev det 😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159828 Skrevet 19. oktober Cid skrev (14 minutter siden): Syntes det var absurd i det jeg skrev det 😂 Det har du helt rett i. Har du løsjur på deg av og til, eller? 1
Cid Skrevet 19. oktober #159829 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det har du helt rett i. Har du løsjur på deg av og til, eller? Men kan si at det med jur er sant når jeg prater om deg da, jeg ville aldri sagt sånne perverse ting om hoppe tussa våres tross alt 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159830 Skrevet 19. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Men kan si at det med jur er sant når jeg prater om deg da, jeg ville aldri sagt sånne perverse ting om hoppe tussa våres tross alt Hmmm... Englen Cid taler nå? Vi vet hjem som dukker opp innimellom og er INGEN ENGEL LENGRE! 👿 1
SVK Skrevet 19. oktober #159831 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Slik skrives det i avisa di; folk får lese hva du egentlig mener, men så tas det bort og presenteres som feil. Vi følger med! Det er alltid siste utgave av Lønnebladet som er den fulle sannheten. Det vet alle! 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159832 Skrevet 19. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Det er alltid siste utgave av Lønnebladet som er den fulle sannheten. Det vet alle! At du er full når du skriver "sannheten" - DET vet alle! 1
Cid Skrevet 19. oktober #159833 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hmmm... Englen Cid taler nå? Vi vet hjem som dukker opp innimellom og er INGEN ENGEL LENGRE! 👿 🔑🛖🔑🏃🏻 1
SVK Skrevet 19. oktober #159835 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At du er full når du skriver "sannheten" - DET vet alle! 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159836 Skrevet 19. oktober SVK skrev (2 minutter siden): I tillegg er du massivt lilla og NÅ begynner jeg å bli bekymret for deg. 1
Cid Skrevet 19. oktober #159837 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Sannheten er hva den er! Å trudde du sendte demoner etter meg Går trygt ut av bua nå da 🚶🏻🛖 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159839 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, det er det nok ikke. Han kjenner jeg igjen fra andre steder... ...dåningen kom kanskje/kanskje ikke da alle ble gjort oppmerksom på hans "attributter" i serien "Lotus". Nei, ikke sånn som dere tenker på det, men en gang i tiden pyntet jeg såpass til jul at hjemmet ikke var til å kjenne igjen. Nei, nei, nei, Cid...ikke sånn. Hoppe har beina på jorden. Det er alt jeg kan si med hånda på hjertet. Nei, jeg er ikke slik. Slutt å spre falske rykter om meg... Det er jo dere som snakker om Anton ...med dollartegn og horn i panna hele tiden. På gjensyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå