Cid Skrevet 3 timer siden #144221 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Oijj....det kan forklare en del om din oppførsel på nett når du blir rampete. Var bare uskyldige spill som disse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144222 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #144223 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Det er bra at du passer på Ordet Hoppe.😊😊 Vi er 21 år gamle, og vi har aldri Gamet. Jeg er...hehe..."enda et par år" eldre og jeg har heller aldri gamet. Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi tenker at du kan være inne på noe der.😉😉 Det tror jeg også. Cid skrev (3 minutter siden): Var bare uskyldige spill som disse. Hmm...engler som flyr og grønne drager....det er ikke bare bare for småbarn og den nederste kan jeg se en naken kvinne i til høyre...med to nakne gule puppelupper. Du startet tidlig må jeg si! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Tuben på pc ja. Jeg er et vanedyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144224 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er...hehe..."enda et par år" eldre og jeg har heller aldri gamet. Det tror jeg også. Hmm...engler som flyr og grønne drager....det er ikke bare bare for småbarn og den nederste kan jeg se en naken kvinne i til høyre...med to nakne gule puppelupper. Du startet tidlig må jeg si! Tuben på pc ja. Jeg er et vanedyr. Vi er også to vanedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #144225 Del Skrevet 3 timer siden Veldig søte vanedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144226 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er...hehe..."enda et par år" eldre og jeg har heller aldri gamet. Det tror jeg også. Hmm...engler som flyr og grønne drager....det er ikke bare bare for småbarn og den nederste kan jeg se en naken kvinne i til høyre...med to nakne gule puppelupper. Du startet tidlig må jeg si! Tuben på pc ja. Jeg er et vanedyr. Det er skilpadder med vinger og nedenfor er en mann 🤪 Morsomt når du gjør deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #144227 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjør meg ikke til. Det er det Woffe som gjør. Woff! Woff-off-off-off-WOFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144228 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg gjør meg ikke til. Det er det Woffe som gjør. Woff! Woff-off-off-off-WOFF! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #144229 Del Skrevet 2 timer siden De har seg? En kveldstur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144230 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Veldig søte vanedyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144231 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): De har seg? En kveldstur? Aldri hørt om Mario og Yoshi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144232 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #144233 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Aldri hørt om Mario og Yoshi? Bare Mario. Har spilt noen slike spill, men husker ikke den grønne der. Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Straks. Jeg bare fikk se en stakkars hund som var døden nær av sult og som ble funnet og sendt til dyrlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144234 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bare Mario. Har spilt noen slike spill, men husker ikke den grønne der. Straks. Jeg bare fikk se en stakkars hund som var døden nær av sult og som ble funnet og sendt til dyrlegen. Yoshi er favoritt Nintendo figuren min 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #144235 Del Skrevet 2 timer siden Så jo vennlig ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144236 Del Skrevet 2 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144237 Del Skrevet 2 timer siden Her sammen med Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144238 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (53 minutter siden): Var bare uskyldige spill som disse. Geniale spill. Men spilte de nye Donkey Kong spillene på Wii/Wii U og syntes de var vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144239 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Bare Mario. Har spilt noen slike spill, men husker ikke den grønne der. Straks. Jeg bare fikk se en stakkars hund som var døden nær av sult og som ble funnet og sendt til dyrlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144240 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Geniale spill. Men spilte de nye Donkey Kong spillene på Wii/Wii U og syntes de var vanskelige. Jeg liker bare de til snes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå