Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihihi...for et herlig virrvarr jeg har rasket sammen, men det er fordi det er tidsbegrenset det hele,
for Athena sa at hun skulle betale det jeg fikk oppi vogna på fem minutter...så jeg føyk rundt i butikken
med lynets hastighet...og jeg JOBBET!  :mynona:                                  Takk skal du ha snille deg. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Hihihi...for et herlig virrvarr jeg har rasket sammen, men det er fordi det er tidsbegrenset det hele,
for Athena sa at hun skulle betale det jeg fikk oppi vogna på fem minutter...så jeg føyk rundt i butikken
med lynets hastighet...og jeg JOBBET!  :mynona:                                  Takk skal du ha snille deg. :lur: 

Ja, jeg er så snill, vet du 😇

Men nå sitter du å leser

22ea86343f40528dd3254e2edad55128.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer det første der og jeg venter hvert øyeblikk som helst på at Mr. Darcy skal komme hjem til meg
etter lufting av hundene. :rodmer: O lykke!

Ehh...jeg rekker nok ikke det billøpet...kan du steppe inn for meg kanskje? :jepp: *pliiiiis?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig aktivitet og det lukter så godt der når det regner. :jepp:  Stekt sopp blir godt til kvelds. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...mere sjarmerende ting kan man ikke utsette meg for: jeg faller så lang jeg er...og jeg er l-a-n-g! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun fikk ikke sove faktisk. :sukk: Det hadde hjulpet med en pinneis nå. Det har du rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...