Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei der, ja det opphevet seg selv litt på lille julaften og så åpnet det seg helt og har vært vidt åpent fram til i kveld. Nå er det kroken på døra igjen og jeg tar et par mnd til på "snoperivannvogna"... Sunt skal det leves fremover, men det var vidunderlig å ha alle muligheter og kunne smake og kose meg med alt jeg ville og så mye jeg ville. Har nesten droppet vanlige måltider for å heller spise en stor porson iskrem. Jeg var svært nær himmelen da gitt. :rodmer:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hei der, ja det opphevet seg selv litt på lille julaften og så åpnet det seg helt og har vært vidt åpent fram til i kveld. Nå er det kroken på døra igjen og jeg tar et par mnd til på "snoperivannvogna"... Sunt skal det leves fremover, men det var vidunderlig å ha alle muligheter og kunne smake og kose meg med alt jeg ville og så mye jeg ville. Har nesten droppet vanlige måltider for å heller spise en stor porson iskrem. Jeg var svært nær himmelen da gitt. :rodmer:  

Gratulerer! Synes du har vært kjempeflink som har holdt deg unna godtesnop så lenge. Flott du opphevet godtesnopforbudet på lille julaften deg. Julen er til for å nytes! :opplyser:  Kanskje om mulig smakte iskremen enda bedre nå siden du hadde ventet på den så lenge? Jeg vet ikke, jeg har aldri ventet så lenge med å spise iskrem. :essen2:

Om dette er siste kvelden du kan spise godteri på en stund så håper jeg du bruker kvelden til å spise opp alt godtesnopet som ligger i hjemmet ditt. :arwen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort og jeg kjenner på islyst, hehe....selvsagt gjør jeg det og konfekt hadde vært godt, men sånn er det med den saken. Nå kan jeg ta ei skive med jordbærsyltetøy for å stille søthungeren. Det går sakte over etter hvert...og isen var vidunderlig. Alle sammen. :rodmer:  Finnes ikke noe bedre jeg kan unne meg i hele verden når det kommer til kos og spising. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ligger nå med try..eh...ansiktet nedi isboksen og slikker i seg siste slanten.

 

Skøyeraktig å se på.    :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Haha...verri fønni! :P 

Ja, det var jo det.   Så ganske så desperat ut.    :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok kun et minneavtrykk i tiden. Ikke virkelighet. :nei: Nå skal jeg legge meg helt virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, Hoppis.

Litt skuffa over at du ikke ber meg og vår felles venn på himlaga "mater"  😯

"  ja-ah...littegranna drita dummen det ja.  :sukk:  "   

 -   Mvh S.T.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (6 timer siden):

Litt skuffa over at du ikke ber meg og vår felles venn på himlaga "mater" 

"ja-ah...littegranna drita dummen det ja."   

 -   Mvh S.T.

Jeg kan gjerne invitere på fest med hver vår hermetikkboks...MED hver deres åpner, jeg skal ikke være vanskelig
på noe vis men ellers er jo ikke jeg den store matmekkeren. Det vet dere jo. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hoppis, du kan jo ikke ha godtesnopestopp nå. 

Jeg tenkte jo å ønske deg et GODT nyttår. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...et light godt år funker også. Jeg kommer tilbake til saken om noen mnd og da blir det atter en sjanse til å ønske meg et smaksrikt, søtt og "tungt" år.  Hei på deg og et nydelig bloddryppende år til deg også. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

images?q=tbn:ANd9GcTZgrKhU2iQbvXG3zndFMpimages?q=tbn:ANd9GcTZgrKhU2iQbvXG3zndFMp
                                        En i hvert bein så jeg kan ligge mest mulig rett og sove snart. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe

Skal nå stoppe

Med all slags godte

Dog hun måtte

Bortpå skåtte

På alle flotte

Sjokoladetoppe.

 

Kun en titt på sjokoladekake

Hoppes mage fikk ei smake

Enn så lenge

For godter hun ei skal glemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (9 timer siden):

Hoppe

Skal nå stoppe

Med all slags godte

Dog hun måtte

Bortpå skåtte

På alle flotte

Sjokoladetoppe.

 

Kun en titt på sjokoladekake

Hoppes mage fikk ei smake

Enn så lenge

For godter hun ei skal glemme.

       :laugh::klappe: ...og dette dikterverket klipper og limer jeg, så det blir bevart for ettertiden i all evighet! :klappe: 

Du har helt rett i alt sammen. Å ha fri flyt en kort periode...det skaper et "sug" i min sjel når jeg bestemmer meg for å hoppe på vannvogna igjen og jeg ser med lengsel frem mot en dag (uvisst når) når jeg kjenner at det skal åpnes for smattekosesmaking igjen...kanskje til påske? :klo: Det må jeg tenke litt på, men i alle fall ikke før. 

Kanskje jeg skal gå på julesalgstilbud hvor de selger store konfektesker for en veldig billig pris: alt skal ut! 
Det høres veldig ok ut akkurat nå og det kan i teorien tåle å oppbevares til påsken...men...er det psykisk lurt av ei som ikke skal ha slikt i hus? Det må jeg tenke litt på ja. Hehe...jeg har veldig mye viktig å finne ut av i tiden som kommer. Det nye året består av grov, lett blandet og fintenking. :jolie: 

                                     *spikre opp plakat på sin forumdør: " :opplyser: Ikke forstyrr - Guruen tenker!"*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg fant ei hoppe. Hu skal gromast og aldri eitast. Meid ho skal eg lage western! Sa mannen (1841-1877)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sloss på tørre nevene i saloonene... Kom igjen, eg e klar! :dany:...og godmorgen til Morten også. :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...