Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Godmorgen, Sola mi. Det gikk bra. Alt var greit med tennene, så da er det bihuler som lager julehel**te! 

Se min kjole, den er hvit som snøen, alt hva jeg eier...det er hvitt som den...det er fordi jeg elsker alt det hvite
og fordi en Ibux er min venn... ;)  Mange Ibuxer, for det verker som ekte tannverk. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Godmorgen, Sola mi. Det gikk bra. Alt var greit med tennene, så da er det bihuler som lager julehel**te! 

Se min kjole, den er hvit som snøen, alt hva jeg eier...det er hvitt som den...det er fordi jeg elsker alt det hvite
og fordi en Ibux er min venn... ;)  Mange Ibuxer, for det verker som ekte tannverk. 

Huff og huff :( Får du noe medisin eller vil det gå over av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at ting går over etter hvert. Tålmodighet og ikke gå på så lange turer i vind og blest med for lite klær på...det kommer til å gå over. Tror jeg. Hvis ikke blir det legetime på nyåret. Jeg er positiv mentalt. Tror det kan ligge healing i en slik innstilling også.  👍 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...det kunne jeg godt ha gjort, for kjøkkendingser er artige! :jepp: 

...bortsett fra det så er hun nå på vei i seng straks.  :Gjesp:  Tidlig opp i morgen. Veldig tidlig. Natta alle. :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk...ganske bra, men kort ble det. I dag har jeg vært masse på farta og har gått nesten attentusen steg i regn, blåst og litt forvirrende solglimt. Forsåvidt veldig ok innimellom, men ble sliten og svett fordi jeg hadde full oppakning på ryggen. Kald vind på toppen av det; da er det bare å holde seg i aktivitet og ikke stoppe opp og begynne å fryse. Fått litt frost i kveld og har kledd på meg uvanlig mye. Sovet to timer, "netter litt" nå og skal snart forsøke vidundermiddelet søvn igjen. 

Jeg er snill og strekker meg for andre, men er egentlig passe dum og har storhetstanker om meg selv, når jeg nå har bihuletrøbbel i systemet. :sukk: #daskpålanken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til hoppen vår :klemmer:

Ikke glem å strekke deg langt for akkurat deg selv, det er på ladede batterier du får glede i kroppen til å fortsette å glede andre :jepp: så kast "dårlig samvittighet" på dør.

(Hvem har gitt meg moralsaft i dag :sjokkbla:)

#godtmentjegerikkebedrevitendeellerallvitende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

     Jeg har laget karamellprøvesmakepudding til dem som føler seg kallet. Er den god? :) #forventningsfull
b7d581a57ed8d97384e5da9bc44c3b9d?t%5B0%5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke ... eller det gjør jeg vel ... fomle, romle .. ja der er hun !!!... skal vente til en del senere på morgenen til å gjøre henne oppmerksom på .... :ninja:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Jerry Lee skrev (1 minutt siden):

Nå er Hoppis på tur til meg for å hjelpe til med å lage og spise middagen.

Det blir skøyeraktig.

Pass på for eggeskall i omeletten :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...