Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cuddles skrev (12 timer siden):

 Så henne nettopp i idag-har-jeg-vært-flink-tråden 

      Jupp....  :fnise:  "Storesøster ser deg" uansett hvor en er...

Dr. Ops skrev (8 timer siden):

Nydelig innleggsteller på Hoppe: 161 616

:nordvesta:

    Det så jeg faktisk ikke, så takk for at du lar gleden dusje over meg. Jeg er lykkelig med fine tall! :biggrin: 

Catalina Culès skrev (12 timer siden):

Hoppe spiser 

        Nyyydelige mater! :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida....for jeg er lommekjent og er, for å rydde en evt. misforståelse av veien, ikke "lommedamen" 
som kan ferdes på lumske stier i verden. Nope, det er ikke meg. :)  Bare kose seg i kald skog-damen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                      Ble den ikke fiiiiin?!? :mynona:   
Joooo, flinke tante H - jeg vil haaaaa! m.v.h. Ordet det julete >>> 🎅 
                       *håpe på gevinst når en er veldig høflig...* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en veldig dyp og muligens ikke så seriøs Quiz på nett og jeg er som følger: 

Spontaneous Soul

"You live your life brightly and to the fullest. You are one spontaneous person and will say what you think, but you try your best to stay away from drama. You always have good intentions and are genuinely friendly to everybody, unless they give you a reason not to be. You are loyal to a tee and your friends know that their secrets are safe with you."   

:nigo: Der har vi meg, sann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg fant en veldig dyp og muligens ikke så seriøs Quiz på nett og jeg er som følger: 

Spontaneous Soul

"You live your life brightly and to the fullest. You are one spontaneous person and will say what you think, but you try your best to stay away from drama. You always have good intentions and are genuinely friendly to everybody, unless they give you a reason not to be. You are loyal to a tee and your friends know that their secrets are safe with you."   

:nigo: Der har vi meg, sann. 

Jeg vil også ta den, link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Catalina Culès: kom tilbake! :mynona:

...men jeg ga meg jo ikke og kom på at det jo er en historie på min maskin og der står ALT! :hoppe: 
https://rumandmonkey.com/what-do-your-subconscious-choices-say-about-you#.X8OJxc1Kjcc 
Mange andre varianter der også. 

I Game Of Thrones er jeg (litt undrende, men uansett):   :jolie: 
Daenerys Targaryen

You are well-spoken and polite, but one determined person. You have a lot of empathy for those who are suffering and earn a lot of loyal friends this way. You stand for fairness and justice and will fight with everything you have to help create a better world for all. Like Daenerys you are strong and independent and will rise up to any challenge.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

@Catalina Culès: kom tilbake! :mynona:

...men jeg ga meg jo ikke og kom på at det jo er en historie på min maskin og der står ALT! :hoppe: 
https://rumandmonkey.com/what-do-your-subconscious-choices-say-about-you#.X8OJxc1Kjcc 
Mange andre varianter der også. 

I Game Of Thrones er jeg (litt undrende, men uansett):   :jolie: 
Daenerys Targaryen

You are well-spoken and polite, but one determined person. You have a lot of empathy for those who are suffering and earn a lot of loyal friends this way. You stand for fairness and justice and will fight with everything you have to help create a better world for all. Like Daenerys you are strong and independent and will rise up to any challenge.

:blomst:

Fikk dette resultatet..

Sweet Simplicity

At first glance you are a bit on the shy side, but once people get close to you, you come out of your shell. You are actually a great conversationalist and can talk about all kinds of topics that interest you. Once they get to know you, people marvel at your knowledge. You are a great advisor and your friends know that they can trust you with their lives. You have a sensitive soul, but you try not to let things get to you and remain optimistic about life (most of the time). You are peaceable and dislike conflict, but you will always stand up for what you believe in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte Hoppetaujenta at jeg aldri hadde smakt Kouign-Amann.  Det kunne ikke Hoppetaujenta leve med så hun bakte og sendte meg noen smakspøver: 

45-patisserie-recette-blog-kouign-amann-

Til de som lurer så er det en slags karamellisert croissant.  :daane:

Smakte himmelsk! :arwen:

Tusen takk Hoppetaujenta! :blomst:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (2 timer siden):

Jeg fortalte Hoppetaujenta at jeg aldri hadde smakt Kouign-Amann.  Det kunne ikke Hoppetaujenta leve med så hun bakte og sendte meg noen smakspøver: 

45-patisserie-recette-blog-kouign-amann-

Til de som lurer så er det en slags karamellisert croissant.  :daane:

Smakte himmelsk! :arwen:

Tusen takk Hoppetaujenta! :blomst:

:daane:

Hvoooor får man tak i sånne?

Er det mulig å få be om en forsending hitåt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2020 at 9:05 PM, Dr. Ops said:

:daane:

Hvoooor får man tak i sånne?

Er det mulig å få be om en forsending hitåt?

Hoppetaujenta baker og sender deg en stor forsyning! smileys-household-965238.gifsmileys-household-384774.gif

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...