Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til Osten fra meg: dd419c68-0b40-4d59-8428-8a6316820692.jpe
CC: Og ja, det nærmer seg den store d-dagen for gjenåpning av godteri og ismagen etter et år i karantene. :sjokkbla: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 19.02, Catalina Culès skrev:

Hun siter her og koser seg

d1cabbedf7b5de197fec7af6f70d0d9f.jpg

            En ønskedrøm. :) 

13 timer siden, Professor Hvasadu skrev:

Hun skal nå ta en pinne for Hemsedal, en pinne for Trysil, en pinne for Hafjell og en pinne for landet! 

Det skal hun så absolutt. Å ta seg en pinne kan dessuten også bety å ta seg en real dram,
men det står hun heller over. :) 

Hun har lett etter tråden hvor triste ting meddeles...og finner den ikke som vanlig. 
Eddie van Halen er død og det er triste greier. Alle klipp jeg har sett med ham; han spiller
fenomenalt bra og ser ut som om han holder på å bryte ut i latter hele tiden nesten. En veldig
god gitarist er han og jeg liker ikke at folk må dø når de er i sin beste alder. Etter nitti begynner det
å bli ok, men ikke i sekstiårene. Kreft er lumske greier. :(  Takk for det du ga til oss, hvil i fred og sånn, kamerat. 
Håper det finnes et sted etter dette hvor de kan fortsette å spille i det himmelske bandet hvor ingen krangler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen er i denne tråden så skal jeg meddele meg selv hva jeg har bestemt meg for i løpet av denne mnd:
fra i dag av og ut hele helga, så skal jeg kaste meg ut i iskremens nytelse fullstendig uhemmet og det gjør jeg nå. 
Jeg har begynt å smake på Inspiras nye sitron pai-is, som faktisk smaker en slags ostekake og den er himmelsk! 

iptxsvf0lrs8qbwkixdw.jpg
Akkurat nå har den seilt opp og står likt med lakrisisen og jeg mistenker går noen millimeter forbi også. Alle som
tror at de liker en slik frisk iskrem, bør kjøpe så fort som bare det, for denne er God. Hehe...og det betyr Gud på
engelsk. Omtrent slik er opplevelsen også. :rodmer: 
Grunnen til at jeg gjør dette nå og ikke første nov. er at jeg tar denne langhelga i fullstendig fri dressur med alt som
heter inntak av forbuden snop og alt som jeg har unnvært et helt år straks....fordi til mandag fortsetter jeg og holder
ut resten av året også i askese og alt som ikke hører til i en julemnd. Altså kortversjonen: fire dager STORFEST 
i det Hoppske hjem og så er det sunnheten som råder resten av året og det er mye lengre enn først avtalt med meg
selv. Ikke en pepperkake skal ned i min mage. :opplyser:  ...men altså løp og kjøp sier jeg!!!
I tillegg kjøpte jeg en Japp-isboks som jeg har brutt meg inn i (sjokoladelokket var solid og måtte jobbes litt med)
men GUDRUN! for en deilig iskrem det også er! :daane: 
 Denne langhelga skal jeg ikke spise mye vanlig mat nei! :biggrin: 
7041015102115.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

018c1548-ad6f-4c0e-b08e-399a5b085db0.jpe   :ohmy:  ...nyydelig! 
Her har de endelig gjort en slik ting som jeg har tenkt å ta patent på ( :jolie: ) for mange år siden, men jaaaa det funker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Catalina Culès skrev:

Sånn blir det når det har gått ett år...

Ice Cream GIF

Det vil jeg på det sterkeste benekte...for jeg bruker da ikke skje i et sådant glædelig gjensyn - rett i kroppen! :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/8/2020 at 5:58 PM, Hoppetaujenta said:

Siden ingen er i denne tråden så skal jeg meddele meg selv hva jeg har bestemt meg for i løpet av denne mnd:
fra i dag av og ut hele helga, så skal jeg kaste meg ut i iskremens nytelse fullstendig uhemmet og det gjør jeg nå. 
Jeg har begynt å smake på Inspiras nye sitron pai-is, som faktisk smaker en slags ostekake og den er himmelsk! 

iptxsvf0lrs8qbwkixdw.jpg
Akkurat nå har den seilt opp og står likt med lakrisisen og jeg mistenker går noen millimeter forbi også. Alle som
tror at de liker en slik frisk iskrem, bør kjøpe så fort som bare det, for denne er God. Hehe...og det betyr Gud på
engelsk. Omtrent slik er opplevelsen også. :rodmer: 
Grunnen til at jeg gjør dette nå og ikke første nov. er at jeg tar denne langhelga i fullstendig fri dressur med alt som
heter inntak av forbuden snop og alt som jeg har unnvært et helt år straks....fordi til mandag fortsetter jeg og holder
ut resten av året også i askese og alt som ikke hører til i en julemnd. Altså kortversjonen: fire dager STORFEST 
i det Hoppske hjem og så er det sunnheten som råder resten av året og det er mye lengre enn først avtalt med meg
selv. Ikke en pepperkake skal ned i min mage. :opplyser:  ...men altså løp og kjøp sier jeg!!!
I tillegg kjøpte jeg en Japp-isboks som jeg har brutt meg inn i (sjokoladelokket var solid og måtte jobbes litt med)
men GUDRUN! for en deilig iskrem det også er! :daane: 
 Denne langhelga skal jeg ikke spise mye vanlig mat nei! :biggrin: 
7041015102115.jpg

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Nietsoj skrev:

Mett i kroppen

    Hehe...jaa....det kan vi godt kalle det. :lur: 

14 timer siden, Catalina Culès skrev:

Dette gjør hun nå

    Ok, da var det Pepsi Max og peisliv blir aldri feil. :nigo: 

14 timer siden, Professor Hvasadu skrev:

Nå koser hun seg med en god dessert. 

Ja, faktisk så er de siste rest av isene jeg kjøpte som nytes nå.
  Himmelen er nær....    :rodmer:                                                                             (eller @Nietsoj som han også heter)  :fnise: 

12 minutter siden, SVK skrev:

Nå har hun vært på sykkeltur:

   Gosjameg....ikke rart jeg er stiv og støl der dere vet; jeg har syklet i søvne! :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...