Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

                              "Hei hå....hei hå...til KG skal vi gå....!" :biggrin: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! :jepp: - Hoppe  /  Er du en sånn...en gledespike da, tante Hoppe? - Ore  :klo: 
                                                             *onkel Jærri snakker av og til om sånne piker, vin og truddelutter* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg gleder meg! :jepp: - Hoppe  /  Er du en sånn...en gledespike da, tante Hoppe? - Ore  :klo: 
                                                             *onkel Jærri snakker av og til om sånne piker, vin og truddelutter* 

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                              Hoppen er i ferd med å logge av her og oppdager ikke hva ordet har skriblet ned.... :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hoppe sitter oppslukt i en Johnny depp film. Fordi han er sånn en god skuespiller altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

        :lur: ...jeg forteller ikke hva jeg gjorde i går så det såh. . .men her er jeg og Ordet er mitt her også. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens aller beste underlag å gå på! :rodmer: Så ja, det er akkurat det jeg skal straks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

        :lur: ...jeg forteller ikke hva jeg gjorde i går så det såh. . .men her er jeg og Ordet er mitt her også. :hoppe: 

Fra en annen tråd spiller hun Islands bidrag i ESC så vi kan bare tenke oss hva hun drev med... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                  :nigo: "Håyå-elåla!" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...