Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt at jeg sov, rent personlig. :glare:    :kaffekopp:      Jeg ser på roterende hus som snus med eller mot solen. :sjokkbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Høhø...dette bildet er nok fra samling en fin sommerdag...fra en helt annen del av forumet.
Spesielt interesserte mennesker samles "forlystig sang og leik".....etc...  :ninja:  

         Trodde at du ikke ville oute deg selv sånn, Rumle? :ninja: 

Stakkars deg. Trodde ikke at det ble brukt der du kommer fra
                                       ...med mindre du egentlig kommer fra sunnmøre da? :klo: 

Stakkars lille deg. :sukk: *strekke seg inn i tråden og blåse på vondten hans* 

                                   Nå må du passe deg. Ville verbale veier er like rundt svingen nu.... :fnise: 

Ble du sliten av all dansingen? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske på at jeg har hoppet veldig masse i tillegg, så ja...jeg ble helt utslitt. Må slappe av litt nå. :sove: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

---

         Trodde at du ikke ville oute deg selv sånn, Rumle? :ninja: 

Stakkars deg. Trodde ikke at det ble brukt der du kommer fra
                                       ...med mindre du egentlig kommer fra sunnmøre da? :klo: 

---

Jeg vet ikke hvor det ordet kommer fra jeg :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s. jeg likte årets nye smak fra fun-light-saft-verdenen. 🍹 *nå må dere google* :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

P.s. jeg likte årets nye smak fra fun-light-saft-verdenen. 🍹 *nå må dere google* :fnise: 

Den nyeste informasjonen som dukket opp, når en googlet Hoppetaujenta, var at nå sitter hun å spiller sin favorittlåt på munnspill, fremfor pc'en. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. :jepp: 
Jeg forsøker på en plettfri, følsom versjon av den som Reodor Felgen spiller i enslige kveldsstunder. 

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. :jepp: Om jeg ikke får til munnspillet, så kan jeg alltids nøye meg med å bo slik
som Reodor gjør. Bortsett fra bakken på vinterstid, er det en kremplass sett fra mitt ståsted... :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Godt at jeg sov, rent personlig. :glare:    :kaffekopp:      Jeg ser på roterende hus som snus med eller mot solen. :sjokkbla:

Her hoppes det over noe ja? :klo: Som på forrige side. Er det ikke bra å polstre osten kanskje? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...ser det nå ja...det var sannelig polstringen sin det. :sjokkbla:  Jeg støtter dette om osten selv syns det er greit. 
          En godt polstret ost i armene er mye bedre enn ti sumobrytere på taket! :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj...ser det nå ja...det var sannelig polstringen sin det. :sjokkbla:  Jeg støtter dette om osten selv syns det er greit. 
          En godt polstret ost i armene er mye bedre enn ti sumobrytere på taket! :opplyser: 

:fnise:  En trygg ost er en god ost :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så plutselig ferdig den eneste sesongen av "Russian Doll" på netflix. Anbefales dem som liker merkeligheter.
Traileren her: 


Rett og slett litt merkelige greier, men jeg måtte se den ferdig og veldig fint hår/farge på den damen der. :nigo: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av AB.....61f? :sukk:Jeg liker ikke å ikke vite hvor hvem blir av, får seg nye aliaser eller bare blir borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvor ble det av AB.....61f? :sukk:Jeg liker ikke å ikke vite hvor hvem blir av, får seg nye aliaser eller bare blir borte.

Innehaveren må kanskje presentere seg med brukernavn? Deltar vedkommende allerede i tråden? Har skjønt det sånn at AB ikke er tillat på sosial prat?

Det å ikke vite er ikke ålreit. Får håpe vedkommende har det fint. God tråd som ble startet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...