Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, godjenten skrev:

Om Hoppetajenta danser regndansen :kaklehone: så blir det regn. Såpass er sikkert. :opplyser:

 

Jeg tror hun danset feil og danset errordansen i stedet. :hoho: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
4 minutter siden, Salka skrev:

Ikke Por, men Þor, det han egentlig heter. Tor er en fornorsking av islandske/norrøne Þor. 

Hvordan får man opp den bokstaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Det er 30,5 + grader i skyggen :sjokkbla:, og tørt som pokker, vi trenger faktisk litt regn nå :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Hvordan får man opp den bokstaven?

Ved å legge til islandsk tastatur på iPaden/iPhonen, så er det bare å bytte mellom tastaturene. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Det er 30,5 + grader i skyggen :sjokkbla:, og tørt som pokker, vi trenger faktisk litt regn nå :regn:

Helt klart! :regn:  Altfor varmt og altfor tørt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Salka skrev:

Ved å legge til islandsk tastatur på iPaden/iPhonen, så er det bare å bytte mellom tastaturene. :) 

Mye å gjøre for bare en bokstav :P 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Mye å gjøre for bare en bokstav :P 

Har flere islandske bokstaver da. :) og jeg bruker islandsk en del, så da et det praktisk med islandsk tastatur. Den ene hesten min har en islandsk bokstav i navnet sitt og jeg vil skrive navnet hans helt riktig, nerd som jeg er. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Salka skrev:

Har flere islandske bokstaver da. :) og jeg bruker islandsk en del, så da et det praktisk med islandsk tastatur. Den ene hesten min har en islandsk bokstav i navnet sitt og jeg vil skrive navnet hans helt riktig, nerd som jeg er. :fnise: 

Har du vært i Island før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Har flere islandske bokstaver da. :) og jeg bruker islandsk en del, så da et det praktisk med islandsk tastatur. Den ene hesten min har en islandsk bokstav i navnet sitt og jeg vil skrive navnet hans helt riktig, nerd som jeg er. :fnise: 

Man  kan også hente islandske bokstaver fra google translate, som her: þrumuveður (=tordenvær)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Man  kan også hente islandske bokstaver fra google translate, som her: þrumuveður (=tordenvær)

Jepp, det kan man også gjøre. :) men siden jeg bruker det en del er det enklest med islandsk tastatur. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Jepp, det kan man også gjøre. :) men siden jeg bruker det en del er det enklest med islandsk tastatur. :) 

Det forstår jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Har du vært i Island før?

Jepp. Island er mitt favorittland og jeg får alltid klump i halsen når flyet letter derfra. :sukk: Håper på en Islandstur i løpet av sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Jepp. Island er mitt favorittland og jeg får alltid klump i halsen når flyet letter derfra. :sukk: Håper på en Islandstur i løpet av sommeren.

Har du venner og eller slektninger som bor der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google  translate oversatte Hoppetau jenta til Stökkva stelpan :hoppe: , og når jeg oversatte Stökkva stelpan til norsk ble det Hopp jenta :hoppendeglad:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Google  translate oversatte Hoppetau jenta til Stökkva stelpan :hoppe: , og når jeg oversatte Stökkva stelpan til norsk ble det Hopp jenta :hoppendeglad:

Winza ble Winzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...