Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #148681 Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi sier nam nam til ferskt påsmurt. ...og nå er det mumset ned med kaffe, så Hoppen er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148682 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fysj for et festeliv og løssluppenhet. Godt at jeg ikke driver på med slikt. Stakkars lille grønne vennene mine. Vakkert...og mye vedlikehold over alt, men det er satt bort til kyndige folk som liker den jobben. Her skjedde det noe rart, men ja...det gjør de. Herved utnevnes C&C til vaktmestre på min nye lille vinterkåk i kalde strøk i Gnores land. Ja, faktisk! Hun er ukysselig i all evighet. Nei, det ville hun aldri ha gjort. Best for deg det! I dag skal jeg hurtig til butikken og kjøpe ferskt påsmurt. Gleder meg! Det er det frykteligste, mest løgnaktige jeg har hørt i dag. Nei, nei og atter nei! Huh? Det har hun ikke sagt noe høyt om, så det vil vise seg. Er jeg i unåde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148683 Del Skrevet 6 timer siden Nå er Lønneberget i sjokk og sorg over dødsbudskapet om Gene og kona hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6 timer siden #148684 Del Skrevet 6 timer siden Har vært ute i hagen med hundeposer , plukket opp etter hunden . Naboen lenge deg over gjerde og spør meg om hunder gjør fra seg i hagen min.. jeg svarer selvfølgelig at jeg plukker opp etter min egen... Åja , sier hun og lener seg sakte mot egen hage og rusler sakte mot huset sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6 timer siden #148685 Del Skrevet 6 timer siden Jeg spurte sjefen min om jeg , hvis ting skal seg , kunne ha hunden med på jobb og la den ligge under kontorpulten ..det var helt iorden for han ... Det er 36 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148686 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fysj for et festeliv og løssluppenhet. Godt at jeg ikke driver på med slikt. Stakkars lille grønne vennene mine. Vakkert...og mye vedlikehold over alt, men det er satt bort til kyndige folk som liker den jobben. Her skjedde det noe rart, men ja...det gjør de. Herved utnevnes C&C til vaktmestre på min nye lille vinterkåk i kalde strøk i Gnores land. Ja, faktisk! Hun er ukysselig i all evighet. Nei, det ville hun aldri ha gjort. Best for deg det! I dag skal jeg hurtig til butikken og kjøpe ferskt påsmurt. Gleder meg! Det er det frykteligste, mest løgnaktige jeg har hørt i dag. Nei, nei og atter nei! Huh? Det har hun ikke sagt noe høyt om, så det vil vise seg. Har du, mannen din Anton og ordet vært skjelven etter alt jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6 timer siden #148687 Del Skrevet 6 timer siden Hunden fra Myrkdalen , en krønike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #148688 Del Skrevet 6 timer siden Nå har det dukket opp en ny frier på Lønneberget, Hoppe ønsker han velkommen 🙋🏼♀️🏠🕺🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5 timer siden #148689 Del Skrevet 5 timer siden Hunden i Myrkdalen - en krønike En reise gjennom galskap eller det paranormale.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #148690 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Er jeg i unåde? Hele tiden...så alt er helt normalt. Cid skrev (1 time siden): Nå er Lønneberget i sjokk og sorg over dødsbudskapet om Gene og kona hans Ja, det var trist...men selv om han var gammel, så var ikke hans kone det. Hva skjedde. Baktus2024 skrev (1 time siden): Jeg spurte sjefen min om jeg , hvis ting skal seg , kunne ha hunden med på jobb og la den ligge under kontorpulten ..det var helt iorden for han ... Det er 36 år siden.. Det er viktig med et godt klima for ansatte og deres dyr. Cid skrev (1 time siden): Har du, kameraten din Anton og ordet vært skjelven etter alt jeg skrev? Ja, klart det. Cid skrev (1 time siden): Nå har det dukket opp en ny frier på Lønneberget, jeg ønsker han velkommen 🏠🕺🏽 Lykke til. Baktus2024 skrev (9 minutter siden): Hunden i Myrkdalen - en krønike En reise gjennom galskap eller det paranormale.. ? Hvem vet når ting kommer til stykket...skrøner kan ha opprinnelige sannheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #148691 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hele tiden...så alt er helt normalt. Ja, det var trist...men selv om han var gammel, så var ikke hans kone det. Hva skjedde. Det er viktig med et godt klima for ansatte og deres dyr. Ja, klart det. Lykke til. Hvem vet når ting kommer til stykket...skrøner kan ha opprinnelige sannheter... 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #148692 Del Skrevet 3 timer siden Anton har laget en leke til ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 3 timer siden #148693 Del Skrevet 3 timer siden Det sies , i krøniken...at folk hørte hunden streve over jordet , når det var nød på gården.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #148694 Del Skrevet 3 timer siden Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Det sies , i krøniken...at folk hørte hunden streve over jordet , når det var nød på gården.. og så ble den utstoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 3 timer siden #148695 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hele tiden...så alt er helt normalt. Ja, det var trist...men selv om han var gammel, så var ikke hans kone det. Hva skjedde. Det er viktig med et godt klima for ansatte og deres dyr. Ja, klart det. Lykke til. Hvem vet når ting kommer til stykket...skrøner kan ha opprinnelige sannheter... Skrøner og skjemt ? Hvordan startet det fenomenet? Er det vårt naturlige søkende , nysgjerrighet, eller det vi ikke liker å tenke på, dimensjoner ...og kanskje er dimensjoner ett ledd i søkende, forklaringer . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148696 Del Skrevet 2 timer siden Ordet og jeg blir svimle når vi tenker på hvordan hva startet. 🤯🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148697 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ordet og jeg blir svimle når vi tenker på hvordan hva startet. 🤯🤯 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148698 Del Skrevet 2 timer siden Innlegget til Baktus. 👁️🗨️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148699 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Innlegget til Baktus. 👁️🗨️ Hva er det øyet? Så du videoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #148700 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 time siden): Anton har laget en leke til ordet. Wow....så stilig! Cid skrev (5 minutter siden): Hva er det øyet? Så du videoen? Øyet er svimmelhet... Ja, nå så jeg den. Hvordan klarer folk å finne på så morsomme ting! Skulle gjerne hatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå