Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #144321 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #144322 Del Skrevet 23 timer siden Nå kan alle i Lønneberget se Anton signalet på himmelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #144323 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Nå kan alle i Lønneberget se Anton signalet på himmelen. Vi forstår at du har fått nyhetssaken om at Anton er Batman,🦇🦇 men vil du røpe hvem som er Robin??😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #144324 Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi forstår at du har fått nyhetssaken om at Anton er Batman,🦇🦇 men vil du røpe hvem som er Robin??😉😉 Ordet: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #144325 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Ordet: Ja vi kunne nesten tenke oss det.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144326 Del Skrevet 22 timer siden Hihi...batman.... ...men dette her tar plass i mitt hode (linken altså) https://www.nrk.no/trondelag/speilvendte-bakterier-er-en-trussel-mot-det-meste-av-liv_-advarer-forskere-1.17163610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #144327 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hihi...batman.... ...men dette her tar plass i mitt hode (linken altså) https://www.nrk.no/trondelag/speilvendte-bakterier-er-en-trussel-mot-det-meste-av-liv_-advarer-forskere-1.17163610 Uff Uff, vi synes at dette er veldig skummelt.😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144328 Del Skrevet 22 timer siden Ja. Jeg er bekymret for fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #144329 Del Skrevet 22 timer siden Nå har Lønneberget rast sammen etter et jordskjelv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144330 Del Skrevet 22 timer siden Ok, siden du sier det så er det nok sant. Jeg er deppa likegodt i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #144331 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok, siden du sier det så er det nok sant. Jeg er deppa likegodt i samme slengen. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja. Jeg er bekymret for fremtiden... Vi må nok si det samme, det er en skummel verden vi lever i, med kriger og gærne menn som styrer ute i verden.😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #144332 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ok, siden du sier det så er det nok sant. Jeg er deppa likegodt i samme slengen. Var bare en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144333 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Var bare en spøk Nei, det var trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #144334 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, det var trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #144335 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, det var trist. Gråt ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144336 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Takk. Jeg trenger trøst nå. Ja, Cid. Endret 22 timer siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #144337 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg trenger trøst nå. Ja, Cid. Brøler Anton på meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #144338 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Brøler Anton på meg nå? Nei, han gråter også. Stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #144339 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, han gråter også. Stille. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #144340 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Takk. Jeg trenger trøst nå. Ja, Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå