Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 #100181 Del Skrevet 27. mai 2023 Maskinfører skrev (På 25.5.2023 den 20.52): @Hoppetaujenta skal vel snart ha koteletta si 😃 Hva betyr det? Middag? ...eller skal jeg spare til kinnskjegg? Athena Freyja skrev (På 25.5.2023 den 21.25): Hoppe er på hytta si, uten innlagt vann, heller ikke strøm, men den har utedass. En fin plass, men jeg er litt bekymret for den fossen der; kan jeg skru den av og på med en bryter, så jeg nattero kan få? Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppe venter på toget. Er det en hobby mon tro? Jeg sitter der i timesvis og bare venter? Cid skrev (22 minutter siden): Hun ønsker å treffe han her Huff. Cid skrev (10 minutter siden): Hoppe har fått seg en ny flørt mens hun har vært vekke. Neiiii..... Nå må jeg kanskje flykte på ferie igjen hvis det dukker opp sånne plagsomme...selv om de sikkert er hyggelige alle sammen. Nesten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100182 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hva betyr det? Middag? ...eller skal jeg spare til kinnskjegg? En fin plass, men jeg er litt bekymret for den fossen der; kan jeg skru den av og på med en bryter, så jeg nattero kan få? Er det en hobby mon tro? Jeg sitter der i timesvis og bare venter? Huff. Neiiii..... Nå må jeg kanskje flykte på ferie igjen hvis det dukker opp sånne plagsomme...selv om de sikkert er hyggelige alle sammen. Nesten. Har du sett han i noe du ikke likte? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100183 Del Skrevet 27. mai 2023 Anton og hans fru hoppe og deres sønn ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #100184 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Hva betyr det? Middag? ...eller skal jeg spare til kinnskjegg? En fin plass, men jeg er litt bekymret for den fossen der; kan jeg skru den av og på med en bryter, så jeg nattero kan få? Er det en hobby mon tro? Jeg sitter der i timesvis og bare venter? Huff. Neiiii..... Nå må jeg kanskje flykte på ferie igjen hvis det dukker opp sånne plagsomme...selv om de sikkert er hyggelige alle sammen. Nesten. Kotelett er middag det var jaggu ei koselig hytte flott foss også der skulle jeg vært me turkoppen min 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 #100185 Del Skrevet 27. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Har du sett han i noe du ikke likte? Har stadig det med de du foreslår..eller liker ikke ansiktet på dem. Vi har nok ikke lik smak når det gjelder sjarmerende menn, Cid. Cid skrev (1 time siden): Anton og hans fru hoppe og deres sønn ordet. Du er selvfølgelig velkommen innom til en stille stund ved bålet. Kanskje steiker vi noen kotteletter også og har bakte poteter i glørne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100186 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Har stadig det med de du foreslår..eller liker ikke ansiktet på dem. Vi har nok ikke lik smak når det gjelder sjarmerende menn, Cid. Du er selvfølgelig velkommen innom til en stille stund ved bålet. Kanskje steiker vi noen kotteletter også og har bakte poteter i glørne. Og så kommer Anton med det store spørsmålet til deg 💍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 #100187 Del Skrevet 27. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og så kommer Anton med det store spørsmålet til deg 💍 Du Hoppe? Tror du at Cid vil ta i mot denne vennskapsringen fra meg? Det sier han... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100188 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Du Hoppe? Tror du at Cid vil ta i mot denne vennskapsringen fra meg? Det sier han... Fridde ikke han til deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. mai 2023 #100189 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppe spiser bananpannekaker til kveldsmat 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #100190 Del Skrevet 27. mai 2023 Cid skrev (54 minutter siden): Fridde ikke han til deg? Anton ? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #100191 Del Skrevet 27. mai 2023 Koteletta si det 😃😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai 2023 #100192 Del Skrevet 27. mai 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Koteletta si det 😃😃 Cassidy Tvillingene fikk også lyst på Koteletter nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #100193 Del Skrevet 27. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene fikk også lyst på Koteletter nå. Ja jeg også 😃😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100194 Del Skrevet 27. mai 2023 Nå har Anton kollapset, @Hoppetaujenta ringer panisk etter ambulansen 🚑 Viser seg at han fikk slag, han havner i koma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mai 2023 #100195 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) Hoppe er halvt tyrkisk og hun har stemt på Erdogan Endret 27. mai 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai 2023 #100196 Del Skrevet 27. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage seg en god frokost om noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2023 #100197 Del Skrevet 28. mai 2023 Cid skrev (14 timer siden): Fridde ikke han til deg? Nei! Athena Freyja skrev (13 timer siden): Hoppe spiser bananpannekaker til kveldsmat Nyyyydelig! Maskinfører skrev (13 timer siden): Anton ? 😃 Cid prøver å få meg gift og jeg vil ikke. Cid skrev (12 timer siden): Nå har Anton kollapset, @Hoppetaujenta ringer avslappet etter en softis til ham Viser seg at han fikk sultfornemmelser, han havner i lykkerus. Neida, han skuespillet bare for å slippe unna rampelyset. Cid skrev (8 timer siden): Hoppe er IKKE halvt tyrkisk og hun har IKKE stemt på Erdogan Kan det være så vanskelig å få inn i skolten da?!? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage seg en god frokost om noen timer. JA! Det skal hun NÅ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai 2023 #100198 Del Skrevet 28. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei! Nyyyydelig! Cid prøver å få meg gift og jeg vil ikke. Neida, han skuespillet bare for å slippe unna rampelyset. Kan det være så vanskelig å få inn i skolten da?!? JA! Det skal hun NÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2023 #100199 Del Skrevet 28. mai 2023 Cid skrev (35 minutter siden): ----> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai 2023 #100200 Del Skrevet 28. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage en god middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå