Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 3.9.2020 den 15.25, Catalina Culès skrev:

I morgen skal Hoppe feire bursdagen sin, hun blir halvveis til hundre.

Dette er kaken hun skal ha

Bamsefar blir 50 år- Hakkebakkeskogen! – Bakedama

 

På 4.9.2020 den 18.39, Hoppetaujenta skrev:

 

Jeg takker og tar såvisst i mot den vakre, forhåpentlig velsmakende kaka og sier at du nok har rett på sett og vis. :) 

Har du hatt 50 års dag, hoppemor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sola de skrev:

Har du hatt 150 års dag, hoppemor?

     Ikke ennå, Sola mi. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sola de skrev:

Ser du rettet litt på tallet 

Hva? I alle dager...det er trykkleifbugs i skriveprogrammet på KG! :jolie: Det kan`ke jeg noe for. 

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

I dag har Hoppe gjort litt husarbeid

        Rent og pent har det blitt ja. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun Her. :goodbye:  I dag har hun gjort noe hun aldri har gjort før....det hadde seg slik at hun ventet på buss og ble oppmerksom på ei av våre nye landsmennkvinner som satt med vesker, plastposer, pappesker med lokk og skravlet i mobil. Hun tok av plast, papir og esker av alt hun hadde kjøpt og bare slapp søpla rett ned på bakken, feide det bort med foten og pratet videre som om ingenting var rart med det. Så samlet hun sammen alle vesker og poser og begynte å gå videre. DA ble jeg irritert for en gangs skyld. :nei: "Du må rydde opp etter deg!" (Ja, det sa jeg rett i åsynet hennes.) Hun så overbærende på meg, fortsatte å gå forbi meg og sa at hun skulle gjøre det senere, hun skulle bare bort der og gjøre noe i en butikk bortenfor parkeringsplassen....yeah, right! liksom, sa jeg og fortsatte:"Nei, du skal rydde opp nå"..... Damen fortsatte å si at hun skulle komme tilbake etterpå og jeg sto på mitt. Hun sa hvor skal jeg kaste det? I SØPPELDUNKEN DER! 😠 ...sa jeg og pekte to meter bortenfor henne. Jammen jeg får ikke plass til det der, sa hun. Jeg sa: "Brett det sammen og kast det der. Damen "klarte liksom ikke" å finne ut hvordan ei lita skoeske skulle foldes sammen...og jeg instruerte med ord og ansiktsuttrykk av det strenge slaget. Riv den opp og fold den sammen og så får den plass i dunken. Hun så ut som om hun var satt til en helt umulig oppgave og alt gikk veldig sakte, men det gikk og jeg så meget strengt på henne hele tiden og var faktisk der og da ganske anti alle folk som kommer hit til lands og skal ha alle godene, men som ikke gidder å plukke opp etter seg = RYDDE!!! 

I dag var Hoppen den Olme! :jolie: Nemlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg glad for å høre. :jepp:  Kunne du kanskje utsette den avhoppingen fra forumet litt?  #håpefulltspørsmål

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå er hun Her. :goodbye:  I dag har hun gjort noe hun aldri har gjort før....det hadde seg slik at hun ventet på buss og ble oppmerksom på ei av våre nye landsmennkvinner som satt med vesker, plastposer, pappesker med lokk og skravlet i mobil. Hun tok av plast, papir og esker av alt hun hadde kjøpt og bare slapp søpla rett ned på bakken, feide det bort med foten og pratet videre som om ingenting var rart med det. Så samlet hun sammen alle vesker og poser og begynte å gå videre. DA ble jeg irritert for en gangs skyld. :nei: "Du må rydde opp etter deg!" (Ja, det sa jeg rett i åsynet hennes.) Hun så overbærende på meg, fortsatte å gå forbi meg og sa at hun skulle gjøre det senere, hun skulle bare bort der og gjøre noe i en butikk bortenfor parkeringsplassen....yeah, right! liksom, sa jeg og fortsatte:"Nei, du skal rydde opp nå"..... Damen fortsatte å si at hun skulle komme tilbake etterpå og jeg sto på mitt. Hun sa hvor skal jeg kaste det? I SØPPELDUNKEN DER! 😠 ...sa jeg og pekte to meter bortenfor henne. Jammen jeg får ikke plass til det der, sa hun. Jeg sa: "Brett det sammen og kast det der. Damen "klarte liksom ikke" å finne ut hvordan ei lita skoeske skulle foldes sammen...og jeg instruerte med ord og ansiktsuttrykk av det strenge slaget. Riv den opp og fold den sammen og så får den plass i dunken. Hun så ut som om hun var satt til en helt umulig oppgave og alt gikk veldig sakte, men det gikk og jeg så meget strengt på henne hele tiden og var faktisk der og da ganske anti alle folk som kommer hit til lands og skal ha alle godene, men som ikke gidder å plukke opp etter seg = RYDDE!!! 

I dag var Hoppen den Olme! :jolie: Nemlig.

Enig med deg, de har null respekt for noe som helst. Barna dems roper, hyler og løper rundt i hagene til langt på natten, hadde det vært norske barn hadde bv kommet. Foreldra lukker øynene for småbarn når de løper etter og sparker duene, de samme barna som sparker ihjel nesten flydyktige måseunger når de er blitt tenåringer. Gamle har de ingen respekt for, kun sine egne, norske jenter har de null respekt for osv osv.. Det nye herrefolket i Europa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er jeg glad for å høre. :jepp:  Kunne du kanskje utsette den avhoppingen fra forumet litt?  #håpefulltspørsmål

Kan ikke være her, Katrine tror jeg stalker henne 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare sette en mental strek og gå videre og hoppe over alle Katriner på hele forumet og bare ha det ok da? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan du ikke bare sette en mental strek og gå videre og hoppe over alle Katriner på hele forumet og bare ha det ok da? :) 

Mnja, lang og fæl historie egentlig, så vil ikke si mer om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Klart at du skal få gjøre som du vil. Du er en fri Theo. :jepp: Hvis du plutselig blir borte skal du vite
at jeg syns det har vært et hyggelig bekjentskap på forumet. Sånn er det med den saken. Lykke til videre i livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da var fuglen fløyet og Hoppe er atter alene i tråden, så da logger hun likegodt av og finner frem netflix
og et stort glass med appelsinsaft og isbiter. Her skal det slappes av og koses på en fredag. Endelig! :goodbye: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...