Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Soler seg i en bitteliten truse på fellesarealet her. Æsj, jeg vil flytte.

Ps, min nabo er ingen heit dame eller mann, han er i 40 årene, med stooooooor velfødd kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler seg i en bitteliten truse på fellesarealet her. Æsj, jeg vil flytte.

Ps, min nabo er ingen heit dame eller mann, han er i 40 årene, med stooooooor velfødd kropp.

Hehe.. min nabo i 60 åra lå ute her om dagen i stringtruse og solte seg og. Pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle damen har besøk av sin sønn og to barnebarn.

Virker som at de stort sett besøker henne på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. min nabo i 60 åra lå ute her om dagen i stringtruse og solte seg og. Pent.

Haha, blir det verre med årene altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Min nabo later konstant og iherdig som om jeg ikke finnes...

Så plutselig har hun funnet meg på facebook og skriver: "Så koselig at dere skal ha en liten baby! Når er termin? :) vet dere om det er gutt eller jente? :) klem".

...

Noen er vel redde for nærkontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste naboen min har sveivet ut solskjermen foran verandaen. Hun sitter i kroken og damper på sigarettene sine og alt hun slipper ut, havner over hos meg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det faktisk ganske stille rundt omkring her, men tre av mine nærmeste naboer er veldig opptatt av gressplenene sine, ene klipper til og med når det regner! Fant ut her en dag hvorfor nærmeste naboen er så glad i å klippe plenen da (etter at han hadde tynnet den svææære hekken sin), han har sånn klipper som man sitter på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bråker. Ungene hyler, de voksne skravler og slipemaskiner og elektriske saggreier hyler. Også løper de opp og ned trappa som gjør at det rister i leiligheten min. Og dette har de drevet med siden veldig tidlig i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har de endelig slutta å løpe opp og ned trappa, og de hylende ungene spiser lunsj ellerno, så da setter en annen nabo på anlegget. Full guffe her nå.. TAKK!

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bodde alene ute i skogen uten naboer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange naboer, bor i stor blokk. Møtte hun ene i gangen nå nylig, hun er en gammel dame på over 90år. Jeg satt på huk og lette etter postkasse-nøkkelen da hun stoppet opp:

Hun: Kan jeg hjelpe deg med noe?

Jeg: Nei.

Hun: Leter du etter noen som bor her?

Jeg: Nei, jeg bor her.

Hun: Å, da har du nylig flyttet hit?

Jeg: Nei, jeg har bodd her i 5 år.

Hun: Går ikke ann, jeg har aldri sett deg før.

Jeg: Vi har hilst og pratet mange ganger før.

Hun: Nei, du tar nok feil.

Rart hun ikke husker meg, hun som blander seg borti alt som skjer. Vi har pratet mange ganger før, tror hun begynner å rote litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stille naboer i blokken de siste mnd.. men før slet jeg med høy musikk... Nå er det bare når man står på kjøkkenet og lager mat, at jeg ser en gammel mann sole seg naken på balkongen på andre siden av bygården.. Matlysten er ikke alltid like stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen på ene siden av huset er en alenemor som nå er bortreist, vet ikke hvor. Naboene på andre siden er reist på helgetur.

Naboene for an oss er et like ungt par som oss selv. De ser ut til å være hjemme i kveld, også har de har nylig fått en liten en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ene naboen vår driver med foster eller avlastningshjem for ungdommer. Så her flyr det allslags ungdom inn og ut i gatene. Nå var det noen som skulle hente en gitar, litt sånn rockabilly folk.

I det ene nabohuset er det visst fest, men musikk har ikke de. Bare ler høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken hører eller ser noen av dem for øyeblikket, noe jeg er meget takknemlig for! *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror min sover.. Vanligvis sitter hun bare i hagen sin og ser på fuglene.. Veldig koselig gammel dame:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

De er på Elva Rundt!

Da slipper vi å ha dem oppe her i gården, fullstendig dritings til klokken tre på natta, IGJEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...