Gjest pysa Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg turte ikke å gå med bøsser i dag. Tør ikke å ringe på andres dør. Jeg er så redd for å snakke med andre mennesker så jeg lå heller å gjemte meg under dyna. Jeg er så feig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 Forstår deg godt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. oktober 2004 #3 Del Skrevet 17. oktober 2004 Eh, hvorfor har du meldt deg som bøssebærer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. oktober 2004 #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg forstår deg godt. husker at å selge lodd på ungdomsskolen og slikt var det verste jeg visste. brukte flere timer på å manne meg opp til å gjøre det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 kanskje angst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 Eh' date=' hvorfor har du meldt deg som bøssebærer da?[/quote'] Noen blir tvunget til det,... (av f.eks familiemedlem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #7 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg turte ikke å gå med bøsser i dag. Tør ikke å ringe på andres dør. Jeg er så redd for å snakke med andre mennesker så jeg lå heller å gjemte meg under dyna. Jeg er så feig jeg. Du er ikke feig - det er mange som sliter med slike ting. Det er dessuten mange sinte folk som gjemmer seg bak dørene så er ikke alltid en hyggelig opplevelse. Jeg vil gi deg en klem, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #8 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg husker godt hvordan dette var. Tiden med loddsalg og bøsser osv. Jeg skjønner godt at du synes dette er vanskelig. Jeg vet jo ikke hvorfor du "måtte" ut med bøsse søndag, men dersom det er press fra andre mennesker (familie, skole, organisasjon osv) så vær tøff. Gi beskjed om at det ikke passer. I hverste fall finn på at det er noe annet du skal som gjør at du ikke være bøssebærer. Det er i hvertfall bedre enn at du bare ikke dukker opp. ("gevær" feilen rettet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #9 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, det kan sikkert være greit å ha med børse (gevær) når man er bøssebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #10 Del Skrevet 18. oktober 2004 gud så morsomt det skulle være med en skrivefeil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #11 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du må ikke ta deg nær av sånt, KalloRilla - det var garantert ikke vondt ment. Men det er morsomt når man leser noe som får en helt annen mening enn det som var ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 18. oktober 2004 #12 Del Skrevet 18. oktober 2004 Eh' date=' hvorfor har du meldt deg som bøssebærer da?[/quote'] Det kan vel også være at man melder seg fordi man har veldig lyst til å støtte aksjonen, og håper at man skal greie å gjennomføre det. Forstår godt at det kan skje, og at man ikke tør allikevel, men synes det er positivt at man tør å prøve iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #13 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du må ikke ta deg nær av sånt' date=' KalloRilla - det var garantert ikke vondt ment. Men det er morsomt når man leser noe som får en helt annen mening enn det som var ment.[/quote'] Tok meg ikke nær av det sånnsett mysan, men ble bare litt oppgitt over at det var skrivefeilen som ble tatt frem og ikke noe mht selve innlegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysa Skrevet 19. oktober 2004 #14 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg meldte meg ikke som bøssebærer. Det turte jeg ikke. Jeg er en pyse jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå