AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Bare for å ha det helt klart; jeg troller ikke og ja, jeg vet at jenter også bæsjer. Hadde ei jente på besøk i får som jeg har datet de siste månedene. Vi kommer godt overens, har mye bra sex, gode samtaler osv. Men i dag morges gikk hun på badet får å tydeligvis gjøre nummer 2, og det luktet så jævelig.. Aldri opplevd makan! Og det verste, det virket ikke som hun skammer seg over det! Vurderer å dumpe hele dama, men kanskje hun fortjener en ny sjanse? Anonymkode: dd279...7f9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 28. februar 2016 Anonymkode: 2cdcf...692 58
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Så bra hun tør å bæsje hos deg allerede! Anonymkode: 1db50...714 20
bopera Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2cdcf...692 Hahaha! Perfekt oppsummert svar..! 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Hva skal hun gjøre tenkte du da? Holde seg slik at hun får skikkelig mageknip, eller gå ut i hagen og gjøre fra seg kanskje? Bare dump henne du før hun dumper deg, for med den oppførselen du utviser vil hun gjøre det Anonymkode: 51204...f85 35
Envy Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 For når du gjør nr 2 lukter det blomster? Altså, dere har datet en stund så hun føler seg vel tryggere på deg enn hun tydeligvis burde. Dessuten vet du ikke, kanskje hun hadde vondt i magen og ikke orket holde seg. Hvem vet, uansett tør jeg påstå det å gjøre nr 2 er en over middels naturlig ting å gjøre, så om du ikke tåler at folk gjør det burde du flytte i en hytta for deg selv langt unna andre mennesker. 21
Cambria Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Hvis dette er et så stort problem så får du dumpe henne slik at hun kan finne seg en mann som har forståelse for at man ikke skal skamme seg over å være på do 15
Gjest snowz Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Du får skaffe deg en jente som bæsjer regnbuer og glitter
Cata Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Ut fra tittelen: Så bra hun brukte doen.... Forutsatt at du virkelig ikke troller: Hvis det plager deg så mye at dama har normale funksjoner, så er det kanskje like greit du slår opp? Jeg tror ikke hun kommer til å endre seg på det punktet der uansett hvor mye du skulle ønske det. 33
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for å ha det helt klart; jeg troller ikke og ja, jeg vet at jenter også bæsjer. Hadde ei jente på besøk i får som jeg har datet de siste månedene. Vi kommer godt overens, har mye bra sex, gode samtaler osv. Men i dag morges gikk hun på badet får å tydeligvis gjøre nummer 2, og det luktet så jævelig.. Aldri opplevd makan! Og det verste, det virket ikke som hun skammer seg over det! Vurderer å dumpe hele dama, men kanskje hun fortjener en ny sjanse? Anonymkode: dd279...7f9 Du er jammen overflatisk, dumpe noen pga lukta. Ingen kan noe for lukta, så hvorfor skal hun skamme seg? Det er hva man spiser som gir lukt, så det kan være hun har spist noe hun ikke tåler? OM dere har vært ute på byen og drukket, vil nr 2 lukte ekstra jævlig og... Gi henne en sjanse da. Tror du din drit lukter så jævlig godt? Alle driter! Anonymkode: 2f886...d5b 10
Gjest cheshirecat Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 DUMP! Hun kommer jo åpenlyst til å gjøre dette igjen!! husk at du er viktig og har en verdi du også. for din egen selvrespekt skal du ikke finne deg i dette. Klem.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Har TS sjekket nærmere om daten røyker hasj? Hasjrøykere har en fæl bæsjelukt. Anonymkode: 45947...303
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Tror du kommer til å slite med å finne ei dame som ikke bæsjer. Men for all del, lykke til! "Ønsker noen å dele livets gleder og sorger med. Har bare ett kriterie, du kan ikke ha fungerende tarmsystem. Bill. merk "anti-pooper'n" " Anonymkode: 227f9...a28 23
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 10 minutter siden, snowz skrev: Du får skaffe deg en jente som bæsjer regnbuer og glitter Alle skikkelige jenter er utstyrt med parfymert aircondition der nede, vettu! Anonymkode: 2cdcf...692 3
LittDiva Skrevet 28. februar 2016 #15 Skrevet 28. februar 2016 Get over it , og skaff deg luftfrisker . 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #16 Skrevet 28. februar 2016 Kunne utlagt tarm vært noe? Anonymkode: 3e35d...ae4 8
Fjaselina Skrevet 28. februar 2016 #18 Skrevet 28. februar 2016 Har du doen ståande midt i stova, eller? Støttar forslaget lenger opp: finn ei med utlagt tarm. Problem solved. 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #19 Skrevet 28. februar 2016 Da bør du nok være glad jeg ikke er daten din, for jeg bæsjet i senga til kjæresten en gang (i fylla altså). Det hadde du vel ikke taklet på samme måte som min voksne kjæreste, som innser at alle kan drite på leggen! Anonymkode: b7def...542 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #20 Skrevet 28. februar 2016 Problemet er at hun bæsjet nesten rett før jeg skulle på badet og dusje. Hun kunne jo ha holdt seg. Evt gått på natta når det allikavel er noen timer til jeg skal inn på badet. Og skal også i familieselskap i dag, hun kunne stoppet på en bensinstasjon på veien f.eks. Dette brister litt med illusjonen jeg har av henne, hun lukter så godt til vanlig, god klesstil, trener regelmessig, flink student osv. Og vi spiste ikke noe spesielt i går som skulle tilsi den lukta jeg ble utsatt for i morges! TS. Anonymkode: dd279...7f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå