Gå til innhold

Min verden raste sammen idag igjen....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest verdens lykkeligste!

Skrev et innlegg litt tdiligere om min MA i uke 13 i august. Ble kjapt gravid igjen, ble så lykkelig og glad. Lykke min var kortvarig. Sitter her nå med enorme mavesmerter og blødninger. En SA er på gang. :( Nok en gang skjer dette. Min mann sier at neste gang så går det bra. Sitter her og gråter, lurer på hva jeg skal si til arbeidsgiveren min? Har vært sykmeldt siden før min første MA pga ekstrem kvalme og oppkast. Ikke en telefon fra de, nå har jeg akk en gang mistet en spire. Nå kjenner meg tom rett og slett. Orker ikke ringe legen min, nå får kroppen ordne opp selv. Gud, så lei jeg er.

Takk for at du leste...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest apriljente:

All sympati til dere altså. Men jeg har en følelse av at gode ting er TRE...så lykke til, den kommer den kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ikke gi opp! Jeg mistet og to på rappen, men tredje "omgang" ligger nå og pludrer på leketeppet ved siden av meg!

Vet det er forferdelig trist, og man føler seg rett og slett helt tom inni seg, men sender deg en stor klem og sier hold ut, det blir bedre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdens lykkeligste!

Tusen takk for alle svar, det varmer meg mye. Har nå vært på sykehuset, tatt innvendig UL. Det kom såpass mye blod inatt, at det var lite rester igjen. Trengte derfor ikke utskraping. Noe jeg er glad for. Legen var forståelsesfull, han sa jeg kunne prøve på nytt når jeg følte for det selv. Sjansen var ikke større for meg enn for andre at man kan miste på nytt. Neste gang sitter det, håper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Men som hun foran meg sier, ikke gi opp!

Jeg hadde to SA, men tredje gangen gikk alt bra og vi har nå en herlig datter på halvannet år!

Tillat deg selv å sørge, og prøv å komme tilbake i jobb snarlig, selv om du har det tungt.

Og når du blir gravid neste gang bør du vurdere å kreve tidlig ultralyd, jeg var på to, i uke 8 + uke 12. Tok den siste privat uten henvisning, men for meg var det likevel verdt pengene.

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...