Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå, siste helgen i februar har det gått ti år siden sist jeg hadde sex. Og jeg er gift...

Anonymkode: 24648...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2016 den 0.51, Genevieve skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gutt_86 skrev:

Jeg vet faktisk ikke. Må sikkert overstige noen mentale sperrer, som jeg for øyeblikket ikke klarer. Men det er vanskelig, og det har med selvtillit å gjøre og følelsen av at jeg ikke er god nok. Først og fremst med tanke på innholdet i livet mitt. Jeg mangler så mye i forhold til andre, både i erfaringer og materielt sett, og føler at jeg er en kjedelig person.

Hva slags krav har du til en dame da?

Anonymkode: dddc7...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå, siste helgen i februar har det gått ti år siden sist jeg hadde sex. Og jeg er gift...

Anonymkode: 24648...7c4

Beklager hvis det blir for personlig, men hvordan klarer du å være gift uten å ha sex? ^^

 

Temmelig nøyaktig 15 og et halvt døgn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2016 den 1.15, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Persephone skrev:

Beklager hvis det blir for personlig, men hvordan klarer du å være gift uten å ha sex? ^^

 

Temmelig nøyaktig 15 og et halvt døgn.

Det er utrolig vanskelig og enormt frustrerende, men vi har fire barn og to fosterbarn og disse to har allerede opplevd så mye vondt i livet at de skal få slippe å oppleve et samlivsbrudd hos oss også på toppen av alt annet. 

Anonymkode: 24648...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
11 minutter siden, gutt_86 skrev:

Jeg vet faktisk ikke. Må sikkert overstige noen mentale sperrer, som jeg for øyeblikket ikke klarer. Men det er vanskelig, og det har med selvtillit å gjøre og følelsen av at jeg ikke er god nok. Først og fremst med tanke på innholdet i livet mitt. Jeg mangler så mye i forhold til andre, både i erfaringer og materielt sett, og føler at jeg er en kjedelig person.

Kanskje du burde fokusere på å bedre selvfølelsen din. Sammenligner du deg ofte med andre? Tid blir du bra nok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, gutt_86 skrev:

Hvor lenge har du gått uten sex, akkurat i dag?

Jeg har gått uten sex i 3 år, 8 måneder og 6 dager. Så jeg får bare stålsette meg for svar som "for 10 minutter siden", osv.. Jeg skal nok takle det:-)

Personlig syns jeg det er helt sykt lenge, og kan ikke begripe hvis noen har gått like lenge. Noen velger jo å ikke ha sex, men det er ikke tilfellet for meg. Og det verste er jo når det ikke er selvvalgt. Da høres det bare stusselig ut..

Sjenanse er nok en del av problemet for meg, jeg har fremdeles ikke klart å sjekke opp en eneste jente. Jeg mangler en eller flere antenner på det området, tydeligvis. Og slikt fører jo til at man aldri tør å prøve.

Jeg frykter et helt resterende liv uten kjæreste eller barn.

https://www.youtube.com/user/SimplePickup

Hversågod.

Anonymkode: 84e7b...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, gutt_86 skrev:

Hvor lenge har du gått uten sex, akkurat i dag?

4 dager tror jeg. Men har gått 11 år tidligere, så jeg er ikke vant til den slags luksus. 

Anonymkode: b99cd...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, bare husk at sex ikke er en menneskerett. Du kan være så snill og grei du bare vil, men du kan ikke kreve at jenter har sex med deg. Jenter bestemmer selv hvem de vil ligge med. 

Anonymkode: b99cd...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, gutt_86 skrev:

På stående fot er det vanskelig å si. Har ingen spesielle krav, men det må jo være kjemi der. 

Hvis det gir noen trøst så er jeg helt sikker på at jeg har et mye mer kjedelig liv enn deg. Har droppet ut av studier, bor hjemme hos foreldre, har ingen venner og veldig lite erfaring med menn. 

Anonymkode: dddc7...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2016 den 1.27, Genevieve skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal gjøre noe med situasjonen din? Det er aldri for sent å f.eks. begynne å studere? Evnt bli noe som konduktør på tog, vekter, trikke/t-banefører, bussjåfør, cabin crew, ta trucklappen hvor du ikke trenger utdannelse. 

Anonymkode: 84e7b...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...