Gå til innhold

Mudd


Aelwyn

Anbefalte innlegg

Jeg synest mudd buksene er stygge, og genserene er jo ikke bedre med store MUDD logoer...Men det er nok mange som er uenige da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er merket som folk ikke liker' date=' så er det jo bare å pirke det av,...(på buksene altså,..)[/quote']

Ikke akkurat logoen det er snakk om :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.."oxo" er fjortiss..det synes faktisk jeg OXO...aner ikke hvorfor jeg bruker det så mye..har blirr påvirket!

HOHOHOHOHOHO......nÅ HAR VEL ENKELTE NOE Å LEVE PÅ..

Synes det er utrolig fjortiss at man bruker ting andre skriver for å uttrykke meningene sine,

som kritikk mot vedkommende, bare fordi det vedkommende skrev ikke stemte med sitt.

Hipp Hipp Hura!

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må da kunne bruke det du sier for å argumentere imot. Dessuten blir det bare for teit for meg å se folk som skriver "oxo" snakke om at andre er fjortis... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du få lov til det. Men det er jo bare usaklig i mine øyne å bruke skrivemåten min og ord mot meg? Gå heller på innholdet du!

Min personlige mening (som jeg har skrevet) er igjen at Mudd forbinder jeg med fjortis,

er det vanskelig for deg å forstå det??Du må nesten bare leve med det altså, for jeg kommer

nok til å mene det, samtidig skrev jeg at jeg aksepterer at andre liker det. Skjønner

ikke hva problemet ditt er jeg. Ha en fin dag.... Neste gang : vennligst angrip meg saklig

(hvis du må...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får synes akkurat det du vil om mudd for meg altså. Det at jeg sier deg imot betyr da vel på ingen måte at jeg ikke kan "leve med det"?!

Det jeg sier er at det for meg blir litt søkt når noen sier det er fjortis, når jeg mener de fremstiller seg selv som minst like fjortis (skal ikke mye til, da, for jeg synes ikke en helt enkel dongeribukse i seg selv kan kalles fjortis), slik går det faktisk på innhold, ikke bare skrivemåte. Men, never mind, vanskelig å forklare hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe grunnlag for å si at du er fjortis, jeg kjenner deg ikke. Det jeg sier er at "oxo" er en "stavemåte" som for meg er mer fjortis enn ei dongeribukse. Men så synes ikke jeg at ei dongeribuke (så fremt det er ei helt vanlig dongeribukse) kan kalles fjortis (folk gjør klær fjortis, ikke omvendt), så det skal ikke så mye til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe grunnlag for å si at du er fjortis' date=' jeg kjenner deg ikke. Det jeg sier er at "oxo" er en "stavemåte" som for meg er mer fjortis enn ei dongeribukse. Men så synes ikke jeg at ei dongeribuke (så fremt det er ei helt vanlig dongeribukse) kan kalles fjortis (folk gjør klær fjortis, ikke omvendt), så det skal ikke så mye til :wink:[/quote']

holder med deg. og det har ingenting med om jeg liker eller ikke liker muddbukser.

er bare enig i hva du sier.

og TOTALT uenig i dagensdiva's meninger.

hun VIRKER rett og slett snobbete :roll:

Dessuten når jeg leser dagensdiva's innlegg får jeg en følelse av at hun skriker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder med deg. og det har ingenting med om jeg liker eller ikke liker muddbukser.

er bare enig i hva du sier.

og TOTALT uenig i dagensdiva's meninger.

hun VIRKER rett og slett snobbete

Dessuten når jeg leser dagensdiva's innlegg får jeg en følelse av at hun skriker

:-) Ågud..personangrep?Voks opp..

Og til deg jeg jeg snakket med istad: fint :) Da er vi ferdige med den saken, og

er jo egentlig enig med deg som tidligere sagt angående "oxo", men bruker det desverre

nå og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...