Gå til innhold

Hva gjør han når du gråter?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg stikker som oftes og gjemmer meg når jeg skal gråte. :oops:

I løpet av 13 års samliv har det likevel hendt at jeg har grått når han har sett på. Han ser som oftes bare tafatt ut og vet ikke hva han skal gjøre. Dersom gråt kommer som en sorgreaksjon og ikke av krangling, holder han rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker som oftes og gjemmer meg når jeg skal gråte. :oops:

I løpet av 13 års samliv har det likevel hendt at jeg har grått når han har sett på. Han ser som oftes bare tafatt ut og vet ikke hva han skal gjøre. Dersom gråt kommer som en sorgreaksjon og ikke av krangling, holder han rundt meg.

Signerer denne jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir provosert..... Jeg har ikke vært den som gråter mye, men nå som jeg er gravid sitter tårene løst. Samtidig har vi en del diskusjoner og uro i forholdet vårt, og det takler jeg dårlig nå om dagen. Hvis jeg tar til tårene når han er sint på meg, blir han bare enda mer sint. Jeg forsøker å forklare han at det ikke er med vilje jeg reagerer slik, men det kommer jeg ingen vei med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir satt helt ut!

En gang når han ikke var hjemme, fikk jeg en telefon med en trist nyhet. Jeg ringte til min mann og gråt i tlf. mens jeg fortalte hva som hadde skjedd. Da fortalte han etterpå at det var helt forferdelig. Etter tlf.samtalen hadde han gått et sted for å være for seg selv og grått. Han synes det er så grusomt hvis jeg gråter.

Hvis jeg er overfølsom (rundt mensen) så skal det veldig lite til før jeg gråter. Så hvis han da sier noe som får meg til å gråte (eller glemmer å si noe.. :sjarmor: ) da holder han rundt meg og sier det han skal si.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har grått mye i løpet av de to årene vi har vært sammen, så at jeg gråter er ikke akkurat en sensasjon :oops: men han sier unnskyld og vil gjerne holde rundt meg og trøste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gråter ikke så ofte, men de få gangene det har skjedd har han bare holdt rundt meg og latt meg gråte. Også har vi tatt opp uenigheten (om det har vært det) litt mer saklig etterpå (kanskje jeg burde begynne å gråte litt mer ;) )

Hvis jeg har vært lei meg har han bare trøstet så godt han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg gjør det (for vi har ikke de store alvorlige kranglene egentlig), men når det skjer så får han dårlig samvittighet og trøster meg litt. Så roer vi oss begge to, og da er det lettere å løse problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri kranglet (diskusjoner ja, men ikke det jeg kaller krangel), og jeg pleier ikke gråte når jeg blir sint uansett. Men når jeg gråter av andre grunner kommer han alltid og holder rundt meg og trøster meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser om hva som er galt, og blir sur om jeg ikke forteller det.. (og sur om han mener det er en dum grunn til å gråte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært sammen med to menn som blir sur, avvisende, forbanna og andre barnslige ting om jeg har grått...noe jeg ofte gjør...og da er det viktig for meg å ha en mann som takler alle følelsene mine. blir jeg igjen sammen med en mann som ikke takler tårene mine, er dette en god grunn for å slå opp for meg...kan ikke være sammen med en som ikke takler andres følelser...dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri kranglet (diskusjoner ja' date= men ikke det jeg kaller krangel), og jeg pleier ikke gråte når jeg blir sint uansett. Men når jeg gråter av andre grunner kommer han alltid og holder rundt meg og trøster meg.

Signerer denne jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har aldri kranglet (diskusjoner ja' date= men ikke det jeg kaller krangel), og jeg pleier ikke gråte når jeg blir sint uansett. Men når jeg gråter av andre grunner kommer han alltid og holder rundt meg og trøster meg.

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte vi krangler, men vi diskuterer vil jeg si. Hvis jeg begynner å gråte da er det ofte fordi jeg er fortvilet eller føler meg misforstått eller ikke forstått i det heletatt.. Samboer pleier da og holde rundt meg og trøste meg til jeg roer meg slik at vi kan prøve å komme til en løsning på diskusjonen. Han er så søt da, hender også han kan gråte en tåre når han ser at jeg er fortvilet og da trøster vi hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han holder rundt meg. er der. stryker meg. kysser meg kanskje forsiktig på kinnet. spør om jeg vil snakke, om han ikke alt vet hva det handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...