AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Det må jeg bare spørre om, det er en tendens jeg har sett. Jeg kom i fare for å oppholde meg utenfor Outland på Oslo S en gang den gang outland var der (aner ikke om det er det lenger, jeg forsøker å unngå det hølet så mye jeg kan), og var vitne noe til man med dagens språk kan kalle "klein", nemlig en hvit og norsk NERD (jepp, med stor N) som flørtet med og forsøkte å sjekke opp en asiatisk jente. Hun var helt tydelig flau og syntes det var, nettopp, kleint. Hun avviste ham og jeg skulle ønske det var en flau TV-serie så jeg bare kunne byttet kanal. Dette var bare 1 eksempel fra virkeligheten, men jeg ser tendensen overalt; hvite nerder vil ha asiatiske damer. Eller, jenter. Hvorfor? Er det fordi de leser manga og ser på Digimon? (eller alt annet av asiatiske tegnefilmer/tegneserier som går på TV). Er det en kultur i "nerdeverdenen", at man leser mye asiatisk/japansk, blir fascinert av kulturen og får thaidamefetisj? Anonymkode: ae987...0a5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 De har ikke sjans på norske damer. Anonymkode: c31c6...979 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Mange slike damer i tegne filmer og tegneserier? Anonymkode: 40950...152 1
chouette Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 De er sikkert inspirert av et lite stykke Thailand. Der var det jo temmelig mange nerder. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Asiatiske damer er da pene de. Kan jo også tenkes at han tenkte de hadde felles interesser siden hun befant seg utenfor outland. Og hvor er det du henger siden du ser så mange nerder sjekke opp asiatiske damer? Anonymkode: b3687...870 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 6 minutter siden, toothfairy skrev: De er sikkert inspirert av et lite stykke Thailand. Der var det jo temmelig mange nerder. Du mener Et kjøttstykke fra Thailand? Anonymkode: c31c6...979 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Hvorfor er så mange norske kvinner opptatt å rakke ned på menn som har sansen for asiatiske damer? Anonymkode: a1d1b...464 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er så mange norske kvinner opptatt å rakke ned på menn som har sansen for asiatiske damer? Anonymkode: a1d1b...46 Norske menn rakker også ned på damer som har sansen for utenlandske menn Anonymkode: 30ce7...519 6
chouette Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener Et kjøttstykke fra Thailand? Anonymkode: c31c6...979 Haha, don't remind me 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Det kan godt tenkes at de er inspirert fra interessene deres eller at de bare har bedre sjanse hos de. Jeg synes det er synd at asiatiske kvinner har fått dette ryktet det vises til her i denne tråden nettopp fordi jeg synes asiatiske kvinner er så flotte. Selv er jeg en heterofil kvinne, men dersom jeg skulle ha valgt etnisitet selv ville det definitivt ha vært av asiatisk opphav. Utrolig pene og feminine trekk. Anonymkode: f0eec...730
Gjest oleoh Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 Så hvite nerder skal holde seg alene. Hyggelg Tror heller at det var noe med akkurat den jenta han likte, ikke det at hun var fra asia eller at hun hadde foreldre der i fra.
Gjest oleoh Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt tenkes at de er inspirert fra interessene deres eller at de bare har bedre sjanse hos de. Jeg synes det er synd at asiatiske kvinner har fått dette ryktet det vises til her i denne tråden nettopp fordi jeg synes asiatiske kvinner er så flotte. Selv er jeg en heterofil kvinne, men dersom jeg skulle ha valgt etnisitet selv ville det definitivt ha vært av asiatisk opphav. Utrolig pene og feminine trekk. Anonymkode: f0eec...730 Så at nerder tror de har en sjans, så betyr det at personene som blir lagt ann på har et dårlig rykte. Niks, damer som blir lagt ann på burde føle seg æret uansett. Ingen går etter damer/menn de ikke liker.
Kamikatze Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Hva vet du om han ikke bruker store deler av fritiden sin på å sjekke opp etnisk norske og svenske jenter også? Kan jo ha litt å gjøre med at når østasiatiske kvinner er vakre, så er de rent overjordisk vakre? Menn har en gudegitt gave. Vi ser oss i speilet, og ser perfeksjon. Uansett hva andre mener om utgangspunktet. Det er irrelevant om vi "bor" på treningsstudio, eller finner vårt kroppsideal i ei spaghettipose. De av oss som ikke har fått selvtilliten knust av overflatiske flukser, da selvsagt...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 Det er fordi mange nerder er veldig opptatt av asiatisk - spesielt japans - kultur og de har en tendens til å idealisere og romantisere dette veldig gjennom anime, mange, og videospill. Mange av dem synes nok det er kult og litt status å ha asiatisk kjæreste. Dette er ikke bare et fenomen blant norske nerder, men over hele verden. Kilde: Er en ganske stor nerd selv og har tilbrakt litt for mye tid sammen med andre nerder. Anonymkode: 50063...e76 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 I mine øyne er sørøst asiatiske kvinner overlegent bedre enn norske kvinner. De er mer feminine og myke, ser yngre ut enn sin alder. Så om du treffer ei med en personlighet som matcher deg så er det knall. Anonymkode: 3c0e2...487 4
stan Skrevet 16. februar 2016 #16 Skrevet 16. februar 2016 Sikkert fordi asiatiske damer rett og slett er mye bedre enn norske. Penere, smartere, bedre utdannelse, praktiske og jordnære. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #17 Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, stan skrev: Sikkert fordi asiatiske damer rett og slett er mye bedre enn norske. Penere, smartere, bedre utdannelse, praktiske og jordnære. Du lever virkelig opp til brukernavnet ditt. Stanley Laurel! Som halvan såklart. Anonymkode: ae987...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #18 Skrevet 16. februar 2016 Nå er ikke jeg mann, men noen asiatiske kulturer verdsetter søthet mer, og kvinnene kan oppføre seg mer "søtt". Søthet er også mindre "skremmende" enn sexy. Personlig liker jeg ikke sexy noe særlig, men syns søtt er veldig søtt. Anonymkode: 92055...c9a 3
stan Skrevet 16. februar 2016 #19 Skrevet 16. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du lever virkelig opp til brukernavnet ditt. Stanley Laurel! Som halvan såklart. Anonymkode: ae987...0a5 Det må jo være en grunn til at det er så mange flere asiater enn nordmenn. Bedre damer er herved lansert som grunn 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #20 Skrevet 16. februar 2016 17 timer siden, oleoh skrev: Så at nerder tror de har en sjans, så betyr det at personene som blir lagt ann på har et dårlig rykte. Niks, damer som blir lagt ann på burde føle seg æret uansett. Ingen går etter damer/menn de ikke liker. Nei, her tolker du det jeg skriver helt galt. Og jo, det er da flere som går etter kvinner eller menn som i utgangspunktet faller lavere på rangstigen deres da det er her sjansene deres ligger. Det å ha noen er viktig for mange, og å gå ned i standard er da essensielt for mange for å ikke ende opp alene. Dette gjelder både for kvinner og menn. Dette dårlige ryktet asiatiske kvinner har er nok mest rettet til Thailandkulturen. Anonymkode: f0eec...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå