Suzy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var det da- Jeg våknet i dag morres og var plutselig gravid ( har fått mage over natten :o ) soory nå sporer jeg av helt Husk muskler veier mye , det er ikke vekta som er viktig- frem med målebåndet og se forandringer eller drit i hele greia og bare føl deg vel i en stram fin kropp *alex er grønn av misunnelse* Jeg prøver hardt å glemme den forbannade vekta nå og bare nyte av bedre form - virkelig. Tilbringer minst to minutt hver morgen, eller kveld med å si pene ting til meg selv i speilet. Det høres teit ut, men det hjelper.... :oops: Også hjelper det når Mannen tar tak i stumpen min med begge hender på søndagsmorgenen og sier "Dæven den er fast gitt!" - jeg jobber med saken... Jobber hardt med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #22 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dette står det respekt av Suzy, stå på og det er ikke dutm å si positive ting til seg seg morgen og/eller kveld Mange burde begynt med det. Tenker da ikke bare på kropp og utseende, men generelt positive ting som har hendt i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå