Gå til innhold

OBAGI - pigmentbleking


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg her nettopp kjøpt diverse kremer fra Obagi som vistnok skal være effektive for bleking av pigmentflekkene jeg fikk i ansiktet etter jeg var gravid.

Er det noen andre som har erfaring med disse produktene? Jeg klarer ikke helt å tro at de skal være så bra som legen sier.

nero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, jeg har kjøpt dette hos Vika hud og hår i Oslo, men jeg tror de har det i de fleste hudpleiesalonger rundt omkring i landet.

Jeg har tre forskjellige kremer som jeg bruker hjemme morgen og kveld. De kostet tilsammen 1600 kroner men de er veldig drøye så jeg tror de vil vare 3-4 mnd. Kremene skal brukes daglig i 18 uker deretter to dager i uka.

Jeg har brukt dette i 6-7 uker og merker at jeg har fått en jevnere og penere hud. Pigmentflekker og arr er blitt bleket og huden ser rett og slett mer frisk ut.

nero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! du sier at denne obagi-kremen har hjulpet deg mot arr... hvilken type arr? røde merker etter f.eks kviser eller nedhopninger i huden også? dersom det hjleper mot sistnevnte kunne jeg virkelig tenke meg å prøve den! :) ka også personer med sensitiv hud bruke denne type kremer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Kremen har hjulpet mot arr etter kviser og de små smilerynkene rund øynene er også blitt borte. Om dette kommer tilbake når jeg slutter med kremen vet jeg ikke.

Jeg tror kremen kan brukes på alle hudtyper. Jeg fikk beskjed om at huden kunne bli litt rød og flasse litt de første 5-6 uke men jeg har ikke merket noe til dette, det kan vell bli mer plagsomt hvis du har mer sensitiv hud enn meg.

nero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...