Gå til innhold

Kontakt med x


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har dere kontakt med xen dere har barn sammen med?

Jeg har kontakt med xen min som oftest en gang i uka når vi bytter uke. For å gi beskjeder om hva som har skjedd uka som har gådd og om det er noe spes i uka barne skal vere hos den andre. Ellers vis det er noe ang skole sender vi en mld.

Min samboer der i mot har kontakt med xen mange ganger i uka. Prates på tlf 4-5 ganger vis ikke mere. Sender mld ofte.Å xen er ofte innom jobb for å prate. Prates ikke kun om barna men om alt mulig.

Jeg synes dette er mye , å må ærlig innrømme at jrgblir litt sjalu. Har nevnt eg synes det er ofte. Men får til svar at min samboer synns det er helt greit. Tror  vedkommende hadde sagt noe annet om det hadde vert om vent og jeghadde hat så mye kontakt med min x. 

Anonymkode: 5e9d4...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kontakt med min eks 3-4 ganger i uken. Det hender også han er på middager o.l

Jeg lan forstå at du kjenner på sjalusien, men anbefaler at du jobber md å kvele den. Den er helt unyttig og helt ubegrunnet :)

Fornuftige folk som har en fortid sammen og kan ha en god relasjon videre i forbindelse med barna skal du bare være glad for. At kommunikasjon også innebærer vanlig skravling er jo ingenting å frykte.

Han valgte henne bort og han valgte deg ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der er så utrolig mye mer kontakt enn nødvendig, ts. Hadde ikke orka noe sånt :P For min del hadde det ikke handlet om sjalusi, men vanlig folkeskikk og respekt. Turn-off i en kjærestesituasjon, rett og slett.

Anonymkode: 432f4...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...