Iselilja Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 Passer pilates for nybegynnere som er utrente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja. Pilates trener de indre musklene og er ikke så rå på kondisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2004 #3 Del Skrevet 13. oktober 2004 ikke så rå på kondisen. Dvs at du ikke trener kondis i det hele tatt. Pilates går kort sagt ut på stretche og statiske styrkeøvelser, og hvis du er uvant med treningsformen, vil du merke det GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 hvis du ikke har trent før kommer du til å elske pilates!! Man SER forskjell på kroppen veldig fort Man får bedre holdning, og mer stødig gange. Og så er det lett å presse inn i en travel hverdag, hjemme på sitt eget stuegulv i 20min hver dag! Anbefaler sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2004 #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor mye koster og hvor kan jeg trene? Jeg har spurt før, men så glemte jeg at jeg hadde postet spørsmålet og senere fant jeg det aldri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2004 #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg tror Elixia har pilates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #7 Del Skrevet 14. oktober 2004 Yoga gjør samme susen,.... (Noen av øvelsene er faktisk utrolig like de man bruker i Pilates,..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå