Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg fødte for 2 år siden, hadde da bekkenløsning i omtrent halve svangerskapet. Nå kjenner jeg lignende smerter igjen, jeg har en jobb hvor jeg sitter mye. Noen som har vært borti dette? Eller bør jeg ta en graviditetstest? Bruker spiral så jeg tenker vel at den mulighetene er ganske liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg får bekkenløsningsmerter/isiasj særlig når det er kaldt.. Om mintt barn er fem og ett halvt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 13. oktober 2004 #3 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hadde bekkenløsning med første mann som nå er 10 år og alvorlig bekkenløsning med nr. to. Han er 5 år idag og jeg sliter mye i perioder. Noen må innfinne seg med at man aldri helt kan bli kvitt smertene etter en bekkenløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 Æsj, jeg som trodde det ville gå helt over, har som sagt ikke kjent noe på 2 år. Noen tips og råd da til hva man skal gjøre for å slippe mest mulig smerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mor Skrevet 14. oktober 2004 #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 oppsøk fysioterapaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 oppsøk fysioterapaut! Vil det si at man må ha behandling for dette resten av livet? For nå er det like vondt som da jeg gikk gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå