Gå til innhold

Hvordan høre på musikk i bilen? Jeg har minnebrikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CD-spiller i bilen har jeg ikke lenger, jeg bruker kun minnebrikke. MEN jeg finner jo ingen steder å laste ned musikk LOVLIG. Det eneste stedet jeg vet om er iTunes, men de bruker M4A format og ikke MP3. Jeg finner ingen gratisprogrammer som jeg kan konvertere filene til MP3 og som jeg får til å fungere. Hvordan hører dere andre på musikk i bilen? Er jeg helt old fashion eller? :P Jeg vil høre på musikk enkelt og lovlig!

Help:pls: 

Anonymkode: 9dc1e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan vel kopiere CDene over til mp3? det er kanskje en liten grad av ulovlig, men jeg tenker det er innenfor.

Ellers så kan man lytte på spotify og være oppkoblet via mobil om du har bluetooth eller linje inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe musikk lovlig fra for eksempel Wimp. 

Men det vanligste er nok at folk bruker bluetooth, evt bruker kabel fra mobil, og spiller direkte fra ting som spotify/wimp. Kjøper du premium fra Wimp (til 99 kr mnd, 49 om du er så uheldig å ha canal digital), kan du laste ned offline og spille hvor som helst, når som helst, helt lovlig. Og helt uten å måtte tenke på ting som formater og konverteringer...

Anonymkode: 3e902...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøpe musikk lovlig fra for eksempel Wimp. 

Men det vanligste er nok at folk bruker bluetooth, evt bruker kabel fra mobil, og spiller direkte fra ting som spotify/wimp. Kjøper du premium fra Wimp (til 99 kr mnd, 49 om du er så uheldig å ha canal digital), kan du laste ned offline og spille hvor som helst, når som helst, helt lovlig. Og helt uten å måtte tenke på ting som formater og konverteringer...

Anonymkode: 3e902...d41

Jeg kjøpte musikk fra Wimp (nå Tidal) før, men kan ikke lenger se at de har denne muligheten :/

Jeg fant en sånn kabel du nevner i går og plugget den i, men musikken ble ganske lav da, selv med høyeste volum :klo:

Er i utgangspunktet SÅ fornøyd med minnebrikken, men når ikke jeg finner noen steder å laste ned musikk lovlig ser det ut som den synger på siste verset :( Å laste ned musikk ulovlig er ikke noe jeg vil støtte.

Anonymkode: 9dc1e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har Tidal/Spotify på mobilen din kan du kjøpe en slik til bilen din: http://www.clasohlson.com/no/Tiny-Audio-C3-DAB+-FM-biladapter-/38-6251

Denne fungerer veldig bra....du får inn radiokanalene i tillegg veldig bra...ingen skurring...og du får handsfree på telefonen din i tillegg til at du kan spille av musikk fra telefonen din via stereoanlegget i bilen din :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...