blå Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror jeg trenger litt tips over hvordan jeg bør trene på helsestudio (vet at jeg har gnålt om dette før...... ) Jeg trener nå: 20 min rask gange på trdemølla 30 min styrke 20 min på steppmaskinen (varierer jo litt da) (det var en som mente at det var bra å trene kondis etter styrke) Dette gjør jeg to eller tre ganger i uka. Hender at jeg tar en aerobictime istedenfor noen ganger. Hordan trener du på helsestudio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 10 min oppvarming på tredemølle, glider eller romaskin 45 min styrke 30 min rask gange på tredemølla Om man vil forbrenne fett, bør man gå eller lign. etter styrkeøkten. Ved en hard styrkeøkt frigjøres fettsyrer i blodet og de forbrennes best ved å gå i raskt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 13. oktober 2004 #3 Del Skrevet 13. oktober 2004 10 minutter oppvarming på sykkel, step eller noe. 30-45 min styrke (kommer litt ann på tia da..) 30 min på stepmaskin, tredemølle, sykkel el.lign 5-10 min strekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #4 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da jeg trente på studio trente ejg slik: - Først ca 40 min (+-) på Moonwalk. - ca 40 min styrke. - 10-15 min uttøying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 13. oktober 2004 #5 Del Skrevet 13. oktober 2004 20-30 min tredemølle eller steppmaskin 45 min styrke 15-20 min uttøying Jeg trenger ikke å slanke meg og har derfor ingen kondisjonsøkt etter styrken. Jeg er ute etter å trene kondisjonen. Burde jeg likevel legge inn kondisjon etter styrke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 13. oktober 2004 #6 Del Skrevet 13. oktober 2004 Må man trene aerobic,step og sånt hvis man vil gå ned i vekt.Trener helst styrke jeg og kondisjon til slutt,går på tredemølla f.eks.Er det nok?Trener 4 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 14. oktober 2004 tyrkeprogrammet mitt varer bare i 30 minutter det. Om jeg vil forlenge det er det best å finne noen nye apparater, eller å ta lengere økter med de jeg bruker. Til nå har jeg bare trent de store muskelgruppene, og bruker 9 forskellige apparater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 14. oktober 2004 #8 Del Skrevet 14. oktober 2004 Må man trene aerobic' date=step og sånt hvis man vil gå ned i vekt.Trener helst styrke jeg og kondisjon til slutt,går på tredemølla f.eks.Er det nok?Trener 4 ganger i uka Nei, må ikke trene aerobic ol. Høres bra ut om du trener 4 ganger i uken med styrke/kondisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #9 Del Skrevet 14. oktober 2004 Typisk jenter å bare bruke apparater. Er det noe galt med å bruke apparater?Bare lurer jeg Lady-M i tilfelle jeg gjør noe gærent mener jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. oktober 2004 #10 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det noe galt med å bruke apparater?Bare lurer jeg Lady-M i tilfelle jeg gjør noe gærent mener jeg:) Du gjør ikke noe galt nat26 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. oktober 2004 #11 Del Skrevet 14. oktober 2004 10-15 min på tredemølle. 45-50 min styrke på apparater. 5 min uttøying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 14. oktober 2004 #12 Del Skrevet 14. oktober 2004 Neida, ikke noe galt i det! Men får mye mer variasjon om du bruker frivekter også. Jenter har en tendes til å ikke "tørre" å bruke frivekter har jeg inntrykk av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #13 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg trener step og yoga på treningssenteret. (Skal begynne å svømme også) Så trener jeg magedans 1 time i uka. Og jeg løfter litt vekter her hjemme,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #14 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du gjør ikke noe galt nat26 :-) Det var godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå