Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selvom de har brukt glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaselin! 

Anonymkode: 22e66...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte glidemiddel  som vanlig begge gangene jeg har blitt gravid, så det har tydeligvis ikke vært noen hindring her iallefall. 

Har lest at man kan bruke eggehvite jeg også, men seriøst, det er vel ingen som faktisk gjør det? :eeeh: 

Anonymkode: d9953...317

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi brukte glidemiddel  som vanlig begge gangene jeg har blitt gravid, så det har tydeligvis ikke vært noen hindring her iallefall. 

Har lest at man kan bruke eggehvite jeg også, men seriøst, det er vel ingen som faktisk gjør det? :eeeh: 

Anonymkode: d9953...317

Godt å høre! :) nei eggehvite kommer jeg ikke til å bruke, det tror jeg neppe mannen ønsker også 😂

Anonymkode: 95117...5f3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble gravid denne mnd, men bruk av glidemiddel :) Ts 

Anonymkode: 95117...5f3

Skrevet

Hmm.. Interresant! Vi bruker ofte glidemiddel, for er ganske tørt der nede til tider.. Men de jeg bruker står det at det ikke e spermdrepende midler i. Men ingen graviditet so far!! :/

Gjest førstedamen
Skrevet
Den 29.1.2016 at 13.16, Dorey skrev:

Jepp. På første forsøk begge gangene.

Må bare spørre. Hva betyr det når man sier man ble gravid på første forsøk egentlig? Regner med du mener det ironisk her, men mange skriver lignende i andre lenker, så kanskje du kan svare?

Skrevet

Man skal aldri bruke oljer i underlivet da dette skader balansen!! 

Anonymkode: 214ff...423

Skrevet
4 timer siden, førstedamen skrev:

Må bare spørre. Hva betyr det når man sier man ble gravid på første forsøk egentlig? Regner med du mener det ironisk her, men mange skriver lignende i andre lenker, så kanskje du kan svare?

Er ikke ironisk. Jeg mener at jeg ble gravid i første prøveperiode begge gangene. Men jeg ser at jeg burde skrevet det i stedet for :)

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...