Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Cultura inneholder masse kalorier - men jeg er fullstendig avhengig av melkesyrebakteriene pga magen min. Men finnes det alternativer til cultura som inneholder melkesyrebakterier som har mindre kaloriinnhold? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva med skummet cultura naturell, den bruker jeg på min frokost blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skummet kulturmelk. Eller lettyoghurt/yoghurt naturell. Du får også melkesyretabletter på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 De har tabletter med melkesyrebakterier på apoteket! Husker ikke hva de heter i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 biola !! som lettmelk, men enda flere og bedre bakterier enn i cultura! funker i alle fall bedre cultura for mine tarmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 12. oktober 2004 #6 Del Skrevet 12. oktober 2004 Cultura finnes også i naturell variant, det samme gjør Biola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg liker Biola kjempegodt! Kaloriene du får i deg på den måten er ikke såååå mange, så hvis du vil ned i kalorier, hvorfor ikke heller kutte et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #8 Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå