Gå til innhold

Erfaringer med Apollo Hårsenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.1.2016 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Jeg var 33 da jeg fikk den(35 nå), og har en mørk bob til kjeven og pannelugg(har alltid hatt denne frisyren :p)

jeg betaler 19.000kr for to hårdeler(som de kalles). Man bytter dem annenhver gang, den du ikke har på deg er til rens og farging frem til neste gang. 

Hver 7.uke bytter jeg. Dette betaler jeg 900 for, men det blir jo som å gå til frisøren ;). Man bør skifte ut hårdelene etter halvannet år iallfall. Så da blir det litt over 1000 i mnd å spare til hårdel, i tillegg til de 900 hver 7.uke. 

Hadde btw samme som deg, tynt hår all over the place, og ønsket meg en krone hvor ikke hodebunnen lyyyste gjennom + tykk og rocka pannelugg. 

Jeg har null problemer med å skjule kanten, men særlig pga frisyren m pannelugg sikkert. De beholder jo mest mulig av ditt eget hår, og også feks i luggen din slik at det er ditt eget hår som synes. De er skikkelig flinke til å kamuflere altså, ikke vær redd :) På slutten av sjette/sjuende uke når det er like før jeg skal skifte, viser kanten hvis jeg løfter luggen tilbake. Men man kan evt bytte oftere dersom det er et problem, da vokser ikke håret så ut at hårdelen blir "løs". 

Anonymkode: c1736...2ab

Hei!Kan jeg spørre deg hvordan hodebunnen ser ut på hårdelene fra Apollo?Virker de naturlige?

Anonymkode: 3ae65...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!Jeg har akkurat fått hårdel(5 dager siden)og resultatet ble bra!Men ikveld er jeg fortvilt!Etter trening (og svetting)merket jeg at det gikk ann å løfte opp litt av kanten i front på hårdelen.Jeg er rett og slett livredd for at den skal løsne og trenger svar kjapt på om dette er vanlig????Kan det være at limet rett og slett ikke sitter på min hodebunn??Er altså så bekymret😢Skal til Hellas med familien om etpar uker og regner med det blir enda varmere der...Er et noen som har råd,erfaring med dette??

Anonymkode: 3ae65...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!!Jeg har akkurat fått hårdel(5 dager siden)og resultatet ble bra!Men ikveld er jeg fortvilt!Etter trening (og svetting)merket jeg at det gikk ann å løfte opp litt av kanten i front på hårdelen.Jeg er rett og slett livredd for at den skal løsne og trenger svar kjapt på om dette er vanlig????Kan det være at limet rett og slett ikke sitter på min hodebunn??Er altså så bekymret😢Skal til Hellas med familien om etpar uker og regner med det blir enda varmere der...Er et noen som har råd,erfaring med dette??

Anonymkode: 3ae65...bfa

Hei. Det skjedde også med meg. De sa at jeg måtte regne med å lime på nytt (og barbere) hver gang jeg vasket det. Det var ikke det jeg hadde blitt informert om for de sa at jeg skulle slippe å tenke på det selv annet enn når jeg var hos de hver femte uke.

Anonymkode: b1cbc...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!Er det lenge siden du fikk hårdel?Barberer og limer du fronten flere ganger i uken da🤭Holder den godt på resten av hodet?Takknemmlig for svar😅

Anonymkode: 3ae65...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!Er det lenge siden du fikk hårdel?Barberer og limer du fronten flere ganger i uken da🤭Holder den godt på resten av hodet?Takknemmlig for svar😅

Anonymkode: 3ae65...bfa

Jeg fikk de til å sy på klips. Har mistet mest i fronten. Det er mye større frihet for jeg kan ta den av når jeg skal dusje og sove og når jeg vil. Det sitter like bra med det. Jeg har ikke hatt noen problemer. Når det var festet med sånne ringer fikk jeg ikke vasket under og det var belastende å gå sånn. Jeg har sagt det til dem at de burde informere om at klips er en god løsning for det er vondt nok å ha det problemet om du ikke skal drive med barbering attpåtil.

Anonymkode: b1cbc...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det så like naturlig ut med clips,godt å høre st det gjør det😊Skal på Apollo imorgen og håper de sier at det bare var limt litt dårlig på😅Jeg gar limt hele hårdelen på og har ikke slike ringer...

Anonymkode: 3ae65...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke det så like naturlig ut med clips,godt å høre st det gjør det😊Skal på Apollo imorgen og håper de sier at det bare var limt litt dårlig på😅Jeg gar limt hele hårdelen på og har ikke slike ringer...

Anonymkode: 3ae65...bfa

Men hvor har du mistet mest hår? Har de barbert et stort område? Hos meg barberte de bare i fronten og limte akkurat der og festet med ringer rundt resten.

Anonymkode: b1cbc...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har generelt tynt hår over hele hodet!Har brukt extensions i mange pr men vle såpass tynt på sidene da det slet på håret og tilslutt kunne jeg ikke ha det løst,kunne hestehale!Ønsket meg den mest naturlige løsningen og da ble jeg anbefalt å klippe det kort oppå!Mulig jeg angrer nå😢🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla mi skrev:

Jeg har generelt tynt hår over hele hodet!Har brukt extensions i mange pr men vle såpass tynt på sidene da det slet på håret og tilslutt kunne jeg ikke ha det løst,kunne hestehale!Ønsket meg den mest naturlige løsningen og da ble jeg anbefalt å klippe det kort oppå!Mulig jeg angrer nå😢🤔

Får håpe de kan komme med noen beroligende løsning da. Lykke til:)

Anonymkode: b1cbc...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på frisyren din- min løsner littegrann foran etter en drøy uke men da viser det ikke pga luggen. Jeg barberer/limer aldri noe mellom jeg er hos dem, som er hver 7.uke. Har pannelugg/Bob.

ikke angre, dere finner ut av hva som er den beste løsningen for deg :) 

Anonymkode: c1736...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊Da er det ikke bare meg😅jeg har også pannelugg så ikke noe som vises!Har en mistanke om at håret mitt vokser fort under.Var på Apollo igår og fikk limt litt på nytt i kanten fremme og frisør mente det var pga jeg hadde kjent for mye med fingrene langs kantene...Ja regner med det tar litt tid å venne seg til dette...Synes du hodebunnen ser naturlig ut?

Anonymkode: 3ae65...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!Mange spørsmål fra meg her.Fikk som sagt permanent hårdel påsatt for halvannen uke siden og synes dette ble mer vanskelig enn jeg hadde trodd.Jeg betalte 24 000 for 2 stk og har hår til skuldrene.Jeg synes selve bunnen på hårdelen virker så stiv og tykk,spes nå når håret under har vokst litt.Noen med samme erfaring.Vet det finnes en løsning der en betaler litt i overkant av 30000 for 4 hårdeler med tynnere bunn,noen som har denne løsningen?Hilsen en litt fortvilt «nybegynner»🙄

Anonymkode: 3ae65...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...