Weebs Skrevet 22. juni 2016 #321 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg tok også et par sånne med ukeindikator. Veldig deilig å se at den gikk opp til 3+ uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #322 Del Skrevet 22. juni 2016 I morgen er det 11 DPO. Dagen jeg fikk skyggestrek sist. Om folk ikke gidder å bla seg bak så fortalte jeg i februar om første gang jeg testa positivt med mini. Da hadde vi tatt egentlig en liten pause fra prøving pga turer, familie og kurs med jobb, altså: en PP uten sjans. Vi hadde vel sex fem dager før min estimerte EL og jeg målte ikke etter noe. PP etter skulle gjelde og først noen dager etter IKM skjønte jeg at IKM var passert.. Så jeg tror jeg testet da 17 dpo ca.. Og fikk da 2-3 på en digital ukeindikator samme dag. Så tidlig testing har jeg null erfaring med å lykkes med.. I går hadde jeg murring som ga meg god følelse og i dag kjenner jeg ingenting. Tipper mensen kommer 27/6 som den skal. I dag forsvant følelsen, ikke pga testing. Men pga det lille symptomet jeg hang håpet på forsvant. Men, time will tell. Live testing i måra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 22. juni 2016 #323 Del Skrevet 22. juni 2016 Du har nok skrevet det også før, men jeg klarer ikke å huske det. Men vet du om/tror du at du hadde EL tidligere enn vanlig den syklusen du ble gravid med mini? Det må ha vært en fantastisk følelse! Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skulle klart å ikke tenke på når IKM er nå. Men kunne jeg valgt å gjøre det sånn, hadde jeg jammen valgt det. Murringene kan jo komme og gå da. Hvis en skal være positiv, var det kanskje egget som festet seg sent? Og nå er det ferdig med det, dermed stoppet murringen også. Da er det heller ikke rart at ikke testene er positive enda. Spådommen tidligere i dagboka var jo en sen positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #324 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg vet ærlig talt ikke. Men jeg husker at jeg fikk termin ble flyttet frem fem dager og jeg protesterte vilt, for da ble ungen unnfanget i et tidsrom hvor jeg var i sølibat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #325 Del Skrevet 23. juni 2016 Prøver igjen, og den var hvit. Tar det litt som en bekreftelse på magefølelsen fra i går. Flertallet som er gravide får positiv i dag, så statistikk taler nå mot meg. Men, øyner et pittelitt håp om at jeg bare er pessimistisk, så da må vi fortsette å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. juni 2016 #326 Del Skrevet 23. juni 2016 Flertallet betyr heldigvis ikke alle, så er bare å fortsette med testing. Men jeg synes magefølelsen, iallefall min, har en skummel tendens til å stemme. Krysser fingrene for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 23. juni 2016 #327 Del Skrevet 23. juni 2016 Æsj, så kjedelig! Krysser likevel fingrene for morgendagen, jeg fikk ikke positiv test så tidlig forrige gang jeg var gravid. Håper magefølelsen er på bærtur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 23. juni 2016 #328 Del Skrevet 23. juni 2016 Søren da Men det er fortsatt håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #329 Del Skrevet 23. juni 2016 Ja, det er nok noe med den magefølelsen. Jeg ante det nesten natta før jeg fikk første skyggestrek, en rar "tung" følelse i bekkenområdet. Og fra fredagen var det en tung sky over gleden og jeg begynte å blø på tirsdagen. Nå frykter jeg mest å få mensen når vi er borte i helga, midt på natta i en fremmed seng. Det har jeg ikke vært redd for siden jeg var 16 år, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. juni 2016 #330 Del Skrevet 23. juni 2016 Asj, men ja som du sier: Håpet er ikke helt ute helt enda! Men jeg er enig med deg i at det er pyton å få mensen i fremmed seng, spesielt nå som det blir en ekstra bekreflelse på null klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #331 Del Skrevet 23. juni 2016 Hmm. Jeg har rare murringer som tyder på at det kan være noe i gjære. Og det er litt tidlig for mensen.. Håpet kom tilbake. Men fallhøyden er ikke 3 km, mer.. 30 cm Og vi fikk endringer i planene, vi tar turen vi skulle på i morgen til lørdag i stedet. Da er det lørdag morgen jeg ikke får testa, og mindre sjans for å få mensen på besøk hos andre. Hmm.. Kanskje ta oss en handletur til Sverige på søndag? De har rimeligere CB digital tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 23. juni 2016 #332 Del Skrevet 23. juni 2016 Mer spenning! Nå gleder jeg meg til live-testing i morra. Rare murringer er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe12 Skrevet 23. juni 2016 #333 Del Skrevet 23. juni 2016 Rare murringer skal vel være et bra tegn, så kanskje det fremdeles er håp! :D Eneste håp her ligger i et småsært gråteutbrudd fra en eldgammel komiserie som plutselig hadde en trist episode (som jeg strengt tatt har sett mange ganger før og aldri grått før ), men fallhøyden er fremdeles lav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #334 Del Skrevet 24. juni 2016 Avspaserer i dag, og mini han lot meg sove til over sju! Jeg har i hvertfall fått opp utflodproduksjon. Venter på resultatet nå.. To min og hvit ennå. 12 DPO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #335 Del Skrevet 24. juni 2016 Hviiiit. Godt jeg har fri fra jobb og kan slappe av. I formiddag skal vi pakke og reise bort. Det blir deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 24. juni 2016 #336 Del Skrevet 24. juni 2016 Æsj... hvor er det dere skal i helga egentlig? Du har sikkert skrevet det før, men hukommelsen er så som så om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 24. juni 2016 #337 Del Skrevet 24. juni 2016 Teit at den fortsatt er hvit! Godt med langhelg. Da håper må du slappe av, kose deg og lade opp til ny periode. Og det kan fortsatt hende du blir overraska Spådommen var positiv test seinere enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #338 Del Skrevet 24. juni 2016 Vi skal til noen vennepar på hytta og leke og grille. Blir samla seks unger i 1-3 års alderen, så det er avansert play date :D synd det ikke er varmt nok til å bade, men er et lite vann der så det blir kanotur også. Kun en natt, da. Det er nok med så mange små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 24. juni 2016 #339 Del Skrevet 24. juni 2016 Det høres veldig koselig ut Drømmen min et faktisk å ha kanoferie i Norge, så ble nesten litt misunnelig nå Sikkert kjempestor for ungene også, tror jr hadde sittet heelt stille med store øyne om vi hadde tatt han med i kano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. juni 2016 #340 Del Skrevet 24. juni 2016 Så teit med hvit test da Høres likevel koselig ut med avansert playdate i helga. Godt å få tankene over på noe annet Og håpet er ikke ute enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå