AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg har en drøm om å spille Cello! Har lekt med tanken i noen år nå, men har ikke turt å gjøre noe med det før nå ... Hvordan skal jeg gå frem? Jeg har sett på forskjellige musikkskoler i Oslo og omegn, og det er flere som tilbyr undervisning for voksne. Jeg ønsker egentlig å få noen prøvetimer sånn at jeg kan finne ut om dette passer meg, og hjelp til å kjøpe en Cello... Vel, håper noen kan gi meg noen svar? Anonymous poster hash: 92d0f...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Del Skrevet 16. september 2015 Ingen på Kvinneguiden som spiller Cello eller har spilt Cello, eller har kjennskap til Cello? Lurer på hvilken musikkskole jeg skal velge i Oslo og omegn ... Anonymous poster hash: 92d0f...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2015 #3 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg har alltid hatt lyst til å spille Cello! Men, tror nok det blir en drøm for min del. Følger med i tilfelle du får noen bra tips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har alltid hatt lyst til å spille Cello! Men, tror nok det blir en drøm for min del. Følger med i tilfelle du får noen bra tips Så langt har responsen vært laber ... kanskje ikke cellister eller eks-cellister henger på KG? Anonymous poster hash: 92d0f...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. september 2015 #5 Del Skrevet 17. september 2015 Du kan prøve å kontakte Oslo musikk- og kulturskole. Jeg vet ikke om de har noen øvre aldersgrense, men de burde uansett ha kontakter som kan hjelpe deg. http://www.oslokulturskole.no/no/om-oslo-musikk-og-kulturskole.aspx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2015 #6 Del Skrevet 18. september 2015 Så langt har responsen vært laber ... kanskje ikke cellister eller eks-cellister henger på KG? Anonymous poster hash: 92d0f...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #7 Del Skrevet 18. september 2015 Du kan prøve å kontakte Oslo musikk- og kulturskole. Jeg vet ikke om de har noen øvre aldersgrense, men de burde uansett ha kontakter som kan hjelpe deg. http://www.oslokulturskole.no/no/om-oslo-musikk-og-kulturskole.aspx Du kan prøve å kontakte Oslo musikk- og kulturskole. Jeg vet ikke om de har noen øvre aldersgrense, men de burde uansett ha kontakter som kan hjelpe deg. http://www.oslokulturskole.no/no/om-oslo-musikk-og-kulturskole.aspx Takk! Det er så mange musikkskoler i Oslo, så vet ikke hvem jeg skal velge. Anonymous poster hash: 92d0f...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå