Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Og noen ganger er jeg veldig glad for at toget er forsinket, jeg rakk akkurat et tog fordi det var 10 min forsinket etter å ha vært hos fastlegen. :P

Jeg fikk forlenget 50% sykemelding ut neste uke, og etter det er det jo to uker med juleferie ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 uker og lille i magen er på størrelse med en fersken! :strix:

... og vordende mor feirer med å måtte løpe til doen for å spy :dry:

Wohooo, en liten fersken :hoppe:

For en feiring! Man kan nesten si det var en, "UtAvDegSjæl-opplevelse"? :fnise:

Og dagens magebilde. Sykt oppblåst. Er temmelig vanskelig å skjule på jobb for tiden, så nå gleder jeg meg til juleferie så jeg kan slippe ut magen :P

FINE BEIBIBUMPEN :nigo:

Bra med forlenget sykmelding til juleferien setter inn ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag selv om jeg sov helt til halv ti uten å våkne så veldig mange ganger i natt :Gjesp: hjelper ikke at jeg fremdeles ikke har noe særlig å gjøre på jobb, og jeg tviler på at jeg får utdelt noen flere oppgaver før juleferien.

Jeg har planer om å få unnagjort litt juleshopping på det lokale kjøpesenteret i kveld, sikkert sammen med drøssevis av andre folk :P

Og jeg kan like godt begynne med tippeliste først som sist (i neste innlegg) før oul som er 14. januar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste kjønn

Jente :babyjente: :
Nautika før tidlig UL
Spiremor
fionel
Doh
MissStiles
La Traviata
Tekola

j86

Frøkenanonym

Porcelain


Gutt :babygutt: :
Nautika etter tidlig UL
Nautika-mannen
Missdior
Lillemeg90
Kaospåtobein
Teriyaki
Hvitløk
Lilleninja
Snuttepi
Skyblue
malicious
Androide

Sprinkles

Insta-vis

Tinylene

Tipp i vei!

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er godt det snart er helg! I natt har jeg sovet skikkelig dårlig, var våken en time fra kl 3, så en ny time fra kl 6 og kl 7:30 begynte bikkja å bli urolig :dry: Halv ni stod jeg opp og nå har jeg et lite stopp på en kafé før jeg skal bevege meg til kontoret.

I morgen er planen å nyte sola (det var ihvertfall meldt sol for noen dager siden) ved å gå tur i skogen. På kvelden er det duket for middag hos ei venninne som har flyttet inn i nabolaget. Så kos med kjente i nærområdet altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...