Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om natten blør jeg nesten ikke pga at jeg ligger (tyngdekraften).

Anonymous poster hash: 45207...f20

Oj, skulle ønske tyngdekraften virket sånn for meg også. Slutte å blø fordi man ligger... det er noen som har det... Ang TS så må jeg slutte meg til de som syns tråden er noe av det rareste på KG. Hvis man må bytte bind på natten så er det jo fordi det er bløtt, og bare tanken på å stå opp og bytte bindet uten å tørke seg og vaske hender? For ikke å snakke om den delen av kjæresten "holder posen".

Anonymous poster hash: 8416f...cdc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Oj, skulle ønske tyngdekraften virket sånn for meg også. Slutte å blø fordi man ligger... det er noen som har det... Ang TS så må jeg slutte meg til de som syns tråden er noe av det rareste på KG. Hvis man må bytte bind på natten så er det jo fordi det er bløtt, og bare tanken på å stå opp og bytte bindet uten å tørke seg og vaske hender? For ikke å snakke om den delen av kjæresten "holder posen".

Anonymous poster hash: 8416f...cdc

Hun mener jo ikke at hun slutter å blø fordi hun ligger, men at blodet ikke renner ut fordi hun ligger. Det sier jo egentlig seg selv. Har det på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: 22dfd...033

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener jo ikke at hun slutter å blø fordi hun ligger, men at blodet ikke renner ut fordi hun ligger. Det sier jo egentlig seg selv. Har det på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: 22dfd...033

jeg blør også MINIMALT på natten. men når jeg står opp om morgenen må jeg gå rett på do fordi da kommer visst alt ut på en gang :P haha

Anonymous poster hash: 29faf...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alohaa

Hmm det hørtes ikke så unikt ut. Jeg er litt mer sånn som synes det blir for mye gris med sex under mensen, mens han bryr seg ikke. Han mener det går helt fint, også hoppe i dusjen etterpå. Trodde det var ganske vanlig jeg? Eller altså, forstått det at det også finnes den typen mannfolk som overhode ikke tåler det..men glad jeg har en fyr som tåler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden merker jeg hvor glad jeg er for at jeg nesten ikke har mensen. Har mensen 2-3 ganger i året, og da er det så lite at jeg ikke trenger bind eller tamponger. Det kommer bare ut når jeg sitter på do.

Hadde jeg hatt mensen så ville jeg ikke i min villeste fantasi byttet et overfylt bind på soverommet foran kjæresten min. Ei heller latt han holde opp en pose for meg, for å så la den godtgjøre seg ei uke under senga.

Anonymous poster hash: 2eb7f...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje TS bare skulle få seg en stellematte inne på soverommet, så kan kjæresten skifte bind, vaske med våtservietter og stelle henne som en baby? Er det en fetisj jeg ikke har skjønt her?

Anonymous poster hash: 25fd0...7cf

Hahaha! :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle legge meg nå i sta, men så begynte jeg å lese... har ikke ledd så mye av kg noen gang!! Tror jeg dæuer! *tørkebortlattertårene*

Ps: alt med mensen skjer på badet etterfulgt av håndvask og gjerne en flammekaster også.. ;) knis..

God natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal begynne å bruke gummihansker når jeg skifter bind, mensblod på fingrene er ekkelt å lukter mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeeiii, er denne tråden oppe igjen? It's alive, IT'S ALIVEEE!!!

Ja, pass på mens jeg løper på do. Vil ikke skvette på meg av fliringa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pass på mens jeg løper på do. Vil ikke skvette på meg av fliringa.

Knip igjen og LØP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ble så ille at jeg glemte å ta ned doringen

Godt at ringen og dolokket var oppe i det hele tatt da. Tenk om det hadde vært nede og du ikke så det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at ringen og dolokket var oppe i det hele tatt da. Tenk om det hadde vært nede og du ikke så det?

Huff, bra jeg er ferdig med mensen for denne mnd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, bra jeg er ferdig med mensen for denne mnd

Ja, men husk posen under senga til neste gang da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ganske "vanlig". Kanskje ikke at han rydder opp etter deg, men alle jeg har vært sammen med har da ikke hatt noe problem med at jeg er et menneske, nærmere bestemt kvinne og har mensen. Kanskje heller jeg som kanskje vil skjule det litt.

Hadde faktisk synes det var veldig rart hvis en jeg ble sammen med hadde sagt han synes det var ekkelt med mensen, eller at han synes det var ekkelt at jeg hadde mensen. Jeg hadde revurdert fyren da. Mensen er bevis på at man kan få barn og er fruktbar, helt naturlig, og noe alle har.

Men som bæsj og tiss, man trenger ikke akkurat vise det fram. Litt magi skal også opprettholdes i et parforhold.



Anonymous poster hash: 90077...0b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...