Gå til innhold

Hvordan er det mulig å tenne på menn?


Knekt1

Anbefalte innlegg

Til de som måtte tenne på menn: Jeg vet at dette ikke akkurat er noen ny problemstilling, men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det er mulig.

Hvordan det er mulig å bli seksuelt tiltrukket av alminnelige menn - med tanke på hårvekst, grov hud og ymse kroppslukter, for å nevne noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

greien med å tenne på ting/personer/trekk/kjønn/whatnot, er at du kan ikke/bør ikke tvinge deg til å tenne på det du ikke allerede tenner på.

min anbefaling til deg er å akseptere din legning, og være litt glad i deg selv - selv om du opplever/ikke opplever den tenningen du kanskje ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Man kan ikke alltid forklare hva man tenner på. Jeg tenner ikke på menn med ymse kroppslukter, men menn dusjer da de også. Sterk hårvekst tenner jeg ikke på, men det fins jo menn som ikke har det også. Alle har ulikt tenningsmønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kommer menn i alle mulige varianter,så om man ikke tenner på hårete menn med sterk kroppslukt og grov hud, så finnes det drøssevis av menn med lite kroppshår,lite kroppslukt og med myk hud. Så da skulle det være mulig å finne en mann etter sin smak uavhengig av hvordan den er :fnise:



Anonymous poster hash: 29205...651
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tenner på det maskuline, vel. Mannen min er sjeldent så heit som når han har tredagersskjegg, er trent og lukter mann. Nam! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror virkelig ikke den gjennomsnittlige mann er full av hår, har grov hud og lukter vondt.

Høres ikke ut som du har sett så mange normale menn

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

stemmer ikkje i mitt tilfelle.

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer ikkje i mitt tilfelle.

Det finnes alltid noen unntak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Nei. Hadde typen nederst tatt på seg noe annet en en leopardshorts, stumpet sigaren og posert på en normal måte kunne han vært attraktiv.

Endret av Faerunpedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det finnes alltid noen unntak.

stemmer. viktig å få fram det og. iallefall om det er jyplingar og såkalla "feite" menn som les tråden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som måtte tenne på menn: Jeg vet at dette ikke akkurat er noen ny problemstilling, men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det er mulig.

Hvordan det er mulig å bli seksuelt tiltrukket av alminnelige menn - med tanke på hårvekst, grov hud og ymse kroppslukter, for å nevne noe?

Hvorfor må du minne de vakre frøkner på hvor langt ute på greina de er når de er interessert i oss? Kan vi ikke bare la dem leve i denne villfarelsen, siden vi selv nyter så godt av det?

Anonymous poster hash: 7bd3c...51e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tenner mer på selvtillit og personlighet fremfor kropp.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han første pretty-boyen der tenner jeg nesten på selv, som heterofil. Nå var det alminnelige menn som stod i fokus.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du minne de vakre frøkner på hvor langt ute på greina de er når de er interessert i oss? Kan vi ikke bare la dem leve i denne villfarelsen, siden vi selv nyter så godt av det?

Anonymous poster hash: 7bd3c...51e

Enig, skjønner ikke hvorfor menn må lure på dette, er det ikke bare å enjoy the ride?

Selv er jeg kvinne, og skjønner egentlig ikke hvorfor ikke flere menn blir homo, med tanke på hvor ustabile og kompliserte vi kvinner kan være, men gidder ikke sette kjæresten min på tanken, lixom.

Anonymous poster hash: 3fddc...ee1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke leopardshortsen var så verst. Men han over så alt for ung ut (og jeg er ikke så gammel, 23).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor lurer du på det, - om jeg må få spørre ?

Jeg er fremdeles interessert i svaret på 'hvorfor' spørsmålet mitt jeg...

Til de som måtte tenne på menn: Jeg vet at dette ikke akkurat er noen ny problemstilling, men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det er mulig.

Hvordan det er mulig å bli seksuelt tiltrukket av alminnelige menn - med tanke på hårvekst, grov hud og ymse kroppslukter, for å nevne noe?

Jeg blir ikke tiltrukket av 'alminnelige menn' som en gruppe identiske individer, - jeg tiltrekkes og tenner på det helt spesielle individet, det helt unike mennesket, - den helt perfekte uperfekte Mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en annen måte: Hvordan i svarte er det mulig å tenne på kvinner...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...