Gå til innhold

Overaktive kg-brukere, har dere et liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har snoket en del rundt på diverse nick som jeg ser går igjen her og der. Så skjekker man profilen der innleggene står. Mange har 10-12-14000innlegg de siste 3-4-5 år! Blir helt sjokkert jeg, blir ca i snitt 10 innlegg om dagen for de "verste" !

Lurer bare på hva i alle dager disse menneskene gjør på et forum så mye??? De skriver 10 innlegg pr dag, tipper de leser flere tråder enn de svarer på. Har dere ikke noe liv utenfor kg?? Et normalt liv vestår av skole/jobb, familie, venber, sosiale lag, trening, NOE av dette må vel forsakes til fordel for å "henge " på kg??? Synes så mange innlegg på få år er rystende! Og det gjelder ikke bare en bruker, men en god del, av de få jeg har snoket på!!

Anonymous poster hash: c893e...4b9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håhåhå, du lurer ikke meg - jeg ser jo helt tydelig at du har 1 016 140 innlegg i skrivende stund...!!

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

eit såkalla "normalt" liv for deg, er ikkje sikkert "normalt" for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 innlegg pr dag??? Jeg skriver da minst 15.



Anonymous poster hash: 2bcc0...fb4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du har mye tid til overs ettersom du har tid til å snoke på enkelte brukere her inne og kartlegge deres aktivitet :fnise:

Ja akkurat nå hadde jeg en kjedelig time og satt og snoket. Jeg skriver vel 3-4 innlegg pr mnd og synes det fort blir både 30 og 40 minutter hvis jeg går på kg et par gang i mnd, derfor jeg lurer på hvor mye tid enkelte legger ned her?

Anonymous poster hash: c893e...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på og. Og når enkelte av disse brukerne legger ut om det perfekte livet de lever IRL... vel... lite troverdig



Anonymous poster hash: 481b2...bbd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er man litt kjapp på tasteknappene kan man vel gjøre unna ti innlegg på en halvtime. Da har man 23,5 timer igjen av døgnet til å ha et liv på :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man litt kjapp på tasteknappene kan man vel gjøre unna ti innlegg på en halvtime. Da har man 23,5 timer igjen av døgnet til å ha et liv på :)

Men hvorfor så aktiv på ett nettforum?

Anonymous poster hash: c893e...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Jeg mistenker at du har mye tid til overs ettersom du har tid til å snoke på enkelte brukere her inne og kartlegge deres aktivitet :fnise:

Det tar jo kun et par sekunder å sjekke folks totale innlegg, med tanke på at det står under avataren din.

Skulle vedde på at det stod overvektige.. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer jeg på og. Og når enkelte av disse brukerne legger ut om det perfekte livet de lever IRL... vel... lite troverdig

Anonymous poster hash: 481b2...bbd

Haha hvem i huleste legger ut noe om det perfekte livet sitt her på kg? spør du meg er det du og ts som leser ting som dere vil og har tid nok til å fantasere om andres tilværelse utenfor forumet som mangler noe å gjøre. Hvem bryr seg om du enten velger å skrive skit på et forum eller se søppel på tv, fjase på facebook, eller i deres tilfelle snoke rundt på brukere som liksom har så lite å gjøre til sammenligning med dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

For det første så bruker jeg ikke mer enn maks 20 minutter på å skrive 10 innlegg

For det andre så har mange KG på mobilen og dermed kan skrive derfra mens man venter på bussen, sitter på bussen osv.

For det tredje så tror jeg ikke TS kan ha noe "mer liv" ettersom hun (ja, jeg tipper det er en hun) faktisk har giddet å snoke på mange brukere her inne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Lurer jeg på og. Og når enkelte av disse brukerne legger ut om det perfekte livet de lever IRL... vel... lite troverdig

Anonymous poster hash: 481b2...bbd

hva vet vel du om hva som er det perfekte liv for disse brukerne da? Det er nødvendigvis ikke det samme som er perfekt i dine ører vet du :) ...Subjektiv verdighet er noe som heter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første så bruker jeg ikke mer enn maks 20 minutter på å skrive 10 innlegg

For det andre så har mange KG på mobilen og dermed kan skrive derfra mens man venter på bussen, sitter på bussen osv.

For det tredje så tror jeg ikke TS kan ha noe "mer liv" ettersom hun (ja, jeg tipper det er en hun) faktisk har giddet å snoke på mange brukere her inne.

Følte du deg truffet?

TS

Anonymous poster hash: c893e...4b9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er mange som sitter her inne døgnet rundt og snakker om hvor flinke og vellykkede de er (jeg har mine tvil om akkurat det), men jeg hvis de da ikke har et liv utenfor forumet, så er det faktisk ikke mitt problem, bare flott at noen har en plass å henge.



Anonymous poster hash: e0178...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Spørs hva du bruker dagen din på det. Noen bruker tre timer på trening, noen bruker tre timer foran tv, hvor mange timer bruker ikke noen på Facebook hver dag? Det er like rart. Eller hva med gaming, gitarøving, baking, fotballtrening osv. Alle bruker som regel noen timer på et eller annet de liker. Hva er vel forskjellen på å se på fire episoder av yndlingsserien og å stikke innom kg en gang i blandt?

Jeg ser ikke på tv foreksempel. Så de timene andre bruker på å se tv bruker jeg på å surfe nettet:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Følte du deg truffet?

TS

Anonymous poster hash: c893e...4b9

Nei egentlig ikke. Ikke negativt ihvertfall.

Jeg er mye på KG

Jeg vet jeg er mye på KG

Jeg liker å være mye på KG

Og det er det flere grunner til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...