Gå til innhold

Den store LØKtråden


Skjoldmøy

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dårlig med løktråder her for tiden, men det kan jo komme av at jeg har vært borte fra forumet i evigheter.

Løktråder skal strengt tatt startes på seksualitet, for så å bli stengt, flyttet eller slettet, men jeg skal spare moddene for flyttejobben om ikke annet.

Here goes!

220px-Onion_on_White.JPG

(Bildet er open source: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/25/Onion_on_White.JPG/220px-Onion_on_White.JPG )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan er de å... eh.... nappe i?

Jau det skal jeg si, jeg har nemlig datet en løkbonde. En gang døde løken midt i akten og en lett brisen Sulosi sier "trodde du var så god på å nappe løk jeg". Dagen derpå skulle jeg vise interesse for gårdsdriften og lurte litt på hvordan de tok opp all denne løken (veldig stor gård) hvorpå jeg sier "Hvordan får du opp løken? Napper du den bare?" Han: "Eh, ja" :flau:

Konklusjonen er at å nappe er ganske enkelt men ikke alltid det virker.

Endret av Sulosi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau det skal jeg si, jeg har nemlig datet en løkbonde. En gang døde løken midt i akten og en lett brisen Sulosi sier "trodde du var så god på å nappe løk jeg". Dagen derpå skulle jeg vise interesse for gårdsdriften og lurte litt på hvordan de tok opp all denne løken (veldig stor gård) hvorpå jeg sier "Hvordan får du opp løken? Napper du den bare?" Han: "Eh, ja" :flau:

Konklusjonen er at å nappe er ganske enkelt men ikke alltid det virker.

Kanskje han egentlig var mer interessert i purreløk framfor orkideer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...