Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Litt om oss:

Vi er begge 22 år og studenter.

Vi giftet oss sommeren 07 :rødme:

Vi prøvde å bli gravide etter bryllupet fram til desember det året.

Grunne til en kort periode er i at fødslen burde være gunstig i forhold til studiene mine :fnise:

Men vi begynte prøvingen igjen sommeren 08, da vi ikke klarte vente til jeg var i arbeid. Så nå venter vi spent, spesielt da vi har tippet iver 1 år med prøving og prøvingen nå fremover nok kommer til å innvolvere leger :)

Linker for meg selv:

Planen for 2009

smertestillende

Inngrep/behandling

Felleskatalogen

koslige ting å finne på sammen

Dreia sin poll om mensensmerter

rettigheter for ufrivillige barnløse

Grapefrukt oppskrifter og info

Blogg - mat for alle

Jakken jeg strikker

Symtomer på graviditet

Flere graviditets tegn

Synptomlisten klar for utfylling

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med ny dagbok :)

Gratulerer så mye med ny prøvertid ;) Får håpe det går fort nå ellers så har dere jo god tid etter studiene ;)

Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny dagbok :)

Gratulerer så mye med ny prøvertid ;) Får håpe det går fort nå ellers så har dere jo god tid etter studiene ;)

Hva studerer du?

Sosionom på siste året :)

Hei! :)

Så deg inne hos Flickan, og at du skulle begynne å prøve du også nå. Hilse pent! :vinke:

:vinke: Koselig du stikker innom :)

Gøy å møte andre prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig at dere er i gang igjen. Vi får håpe vi kan melde oss inn i terminklubber i løpet av høsten begge to :)

Heier på dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsninger :helen:

Her venter vi på TR skal forsvinne og vi kan :strix:

Skal inn å snoke i noen av deres dagbøker etterpå :)

Nå er det Prison Break på meg og mannen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to bæreposer med sjokolade i gangen i dag tidlig. Julenissen kom tidlig hos meg :nisselue:

Vi hadde "passet" bilen for et vennepar mens de var på ferie. Og dermed fikk vi masse godis :bolledeig:

Passer vel ikke supert inn i GR da :snurt:

Ønsker alle en fin dag :)

Nå er det på tia å komme seg til skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny på KG jeg.. Blir spennede å følge med på deg da! Jeg studerer også, har kjempelyst på en liten en jeg også, men prøver ennå ikke.. :hjerter_rundt:

Lykke til! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi igang med :humpe: for PP2. Skulle så gjerne ønske det var flere dager i mnd som var fruktbare. :sjenert: meg utålmodig?! nei... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi igang med :humpe: for PP2. Skulle så gjerne ønske det var flere dager i mnd som var fruktbare. :sjenert: meg utålmodig?! nei... :nigo:

Åååå, spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var vi igang med :humpe: for PP2. Skulle så gjerne ønske det var flere dager i mnd som var fruktbare. :sjenert: meg utålmodig?! nei... :nigo:

Vi tenker vel alle det noen dager hver runde... Tålmodighet er det ikke alltid mye av :blush: Det pleier å gå veldig opp og ned. Håper det klaffer denne gangen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært noen lange dager på skolen, hater 9-19 dager :( I dag føler jeg meg ikke i form så jeg ble hjemme fra skolen. Føler det er litt dumt også da jeg har siste jus time før eksamen neste fredag, men men! Blir noen timer foran TVen på :veslejenta: før jeg må til å lese :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...