Gå til innhold

Mønster til brudekjole...


No Shorty

Anbefalte innlegg

Jeg har en mor så så gjerne skulle ha sydd en brudekjole til meg, men jeg har litt problemer med å finne mønster som rett og lett ikke er kjedelige! Jeg har sett på Butterick's, Simplicity, Vouge Patterns, Burda, men ingen av disse har mønster på en kjole som sier skikkelig WHAM! WOW! for meg....

Jeg har forelsket meg i en kjole, men den tror jeg er veldig vanskelig å finne et mønster til, som bare ligner litt en gang...

Marissa.

OG så veit jeg ikke om den er veldig vanskelig å sy, men mamma så at det brude ikke være umuilig...

Jeg har funnet et mønster som med den rette bearbeidelsen, og de rette stoffene og sånn... Men jeg tror ikke det blir helt det samme... Vouge patterns v2788

Det som er så fint med Maggie Sottero kjolen er måten den går over hoftene den går ut i et bredt skjørt, og så liker jeg ryggen på den...

Er det noen som har forslag for hvor jeg kan se etter mønster??

Jeg har fortsatt god tid, men jeg vil ikke at kjolen skal være noe av det siste jeg fikser....

HELP PLEASE... :D

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe flott kjole. Om du ikke finner mønsteret kan du kanskje prøve å lage selv, eller få hjelp av noen som er flinke til det. Burde ikke være umulig. De foldene på selve skjørtet for eksempel er like en kjole jeg har lagd tidligere (fra Burda tror jeg..), så kan kanskje finne mønster med de rette teknikkene og "sy dem sammen". Høres ut som mammen er flink til å sy, så om dere ikke finner det rette mønsteret er det et alternativ..Har selv flere ganger brukt ulike mønster for en kjole.

Lykke til :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gifter oss samme dag vi...
jeg tror jeg har funnet en løsning...

se bryllupsdagboka mi, for å se løsningen...

Hei hei!

Gifter oss samme dag vi! Og skal jammen sy kjole selv jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også sy selv :) Skal faktisk bruke samme mønster som deg, altså det fra Vouge, men jeg vil ikke ha ermene :) Gleder meg som en unge til å begynne :D Men tror jeg skal vente til høsten :)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...