Gå til innhold

tanker rundt en nær kjendis opplevelse.


Gjest jålemor

Anbefalte innlegg

jeg har på en måte omtrent nesten sett en kjendis. ohmigod!

det var på t-banen, men hun gikk av før jeg kom på, altså... ellers hadde jeg blitt helt :dåne:

eller kanskje litt :fisk: ? nja... heller det første, kanskje.

men jeg hørte noen si "var det ikke therese som nettopp gikk av?".

og jeg bare :hakeslepp:

therese er liksom lillesøsteren til ingen ringere enn big-brother-anette! hallo, liksom... lite jeg skulle gått på banen litt før.

føler nesten så jeg ikke burde vaske meg, eller puste, eller noe... hva slags tiltak er vanlig å iverksette etter en slik opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler nesten så jeg ikke burde vaske meg, eller puste, eller noe... hva slags tiltak er vanlig å iverksette etter en slik opplevelse?

..tja, å poste det på KG ser ut til å være ganske alminnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tja, å poste det på KG ser ut til å være ganske alminnelig.

tja... jeg har postet dette på alle forumene jeg vet om. har til og med ansatt tre personer til å oversette, og poste det på utenlandske sider også. ikke at jeg ikke kan finsk, liksom... yksi, kaksi, kolme... perkeleja syksivoide! og på indisk blir det vel bare samme som på engelsk, bare med litt tykk l, og litt rart tonefall... hvis man leser det høyt, liksom.

men kult for alle de stakkars damene på gravid-forumene, da! sikkert dødskjipt og bare lese om barn og bleier, og sånt hele dagen... nå kanskje de føler seg litt "med" igjen. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, liiite pinlig... nei, nå skulle jeg ønske det bare åpnet seg et hull i bakken. åh, jeg, min dumme ku...

ser at jeg har gjort en og/å-feil i forrige innlegg. lite alle skjønner at jeg skulket hele barneskolen, liksom... men, herregud. jeg var opptatt med å ta silikon og bleke håret og sånn! så til alle dere smartingene som fikk 3 som norsk-karakter: ja, greit at dere ville bruke hele livet til å sitte hjemme og pugge og/å-regler, liksom... jeg er ikke sjalu, og dere har selvsagt fortjent god karakter. men ærlig talt... livet dreier seg om mer... jeg fikk kanskje ikke 3 i norsk, men jeg fikk gratis øl av alle de kule guttene med tatovering og røyk, og sånn. og ikke sånn fake tyggis-tatovering!

nå vet dere iallefall at jeg tør å innrømme feil, og ikke er sjalu på folk som er sånn... eh.. hva heter det igjen? når man kan mye... og vet litt ting... og har mye sånt inni hodet... sånn iku? ahh! intelligente! haha!

og apropo kjendiser... en jeg kjenner har autografen til michael jackson! ja, seriøst, liksom! første gangen jeg så den, så det ut som om det var et kjerring-navn... kari, eller noe. og jeg bare "seriøst... hvem er kari jakkeson?". og han bare "ikke vær så blond... det er ikke et manne-navn. michael jackson er en mann, liksom. da heter man ikke kari...".

og han trener styrke og spiser sånne ting man får fine muskler av, så jeg trooor kanskje at han vet hva han snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Starter Jålemors fanklubb*

:pls:

takk, takk. dette er store saker, selv for en som er vant til tilbedelse på høyt plan. har tatt på meg fin rosa minikjole, og høye sko med gjennomsiktig plast-hæl. føler meg veldig seriøs og høytidelig... akkurat som om jeg skulle i begravelse, eller på jobb-intervju, eller noe. faktisk vil jeg pynte meg enda litt mer..

*løper og tar på ti ekstra lag med mascara og rosa tutti-frutti-lip-gloss*

*fleskefaen! snublet på veien tilbake, og lot alle mine ene chihuahua få se at jeg (off course!) går truseløs... utrolig pinlig...*

sånn! har satt på litt musikk òg. "lick my pussy" av lil`kim. innmari romantisk sang. de spilte den i den dokumentaren om rocco... skikkelig bra film. veldig dyp, og jeg lærte masse nyttig. jeg aaante ikke at rumpa faktisk ser mer spretten ut, dersom man bøyer seg litt framover, og vipper den opp, liksom. nå går jeg jo så klart slik hele tiden! må holde hendene på knærne, da, ellers mister jeg jo balansen... men det er tydelig at det funker! alltid masse folk som ser på meg :tommelsmil:

nei, nå må jeg nesten legge meg, altså... er jo mandag imorgen, så jeg må tidlig opp og se på trenings-apparatene på tv-shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nå må jeg nesten legge meg, altså... er jo mandag imorgen, så jeg må tidlig opp og se på trenings-apparatene på tv-shop.

Imorgen er det jo lørdag !

Hvis du ikke skal sove i to døgn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jålemor; du bør skrive en biografi nå med det samme. Livet ditt må jo være helt alldeles ubeskrivelig spennende og interessant!!

Sett i gang :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh... herlighet, assa. dagene går så fort! i foregårs var det mandag, og igår var det plutselig lørdag igjen! haaallo...? man får ikke bestilt time hos shadow tan på skikkelig kort varsel, liksom. nå måtte jeg gå på byen og være like blek som alle andre. ja, jeg vet. dødslekkert. jeg bare "liiitege ingen kommer til å klype meg i rompa idag...". heldigvis er jeg jo endel penere enn gjennomsnittet, da, så jeg stiller jo først i køen selv om jeg ikke har tatt brun-spray på to dager. og så er jeg jo endel smartere enn gjennomsnittet også. men sånt skal man ikke si høyt... jenteloven, vettu... :sminkedokke:

men ihvertfall... jeg måtte jo ut igår, da. det er litt viktig at menn ikke helt mister troen på at det finnes deilige jenter. jeg føler liksom at jeg må prøve å snakke med så mange rike og kjekke menn som mulig iløpet av kvelden, slik at de blir glade og sånn. men fy søren... sist jeg var ute begynte en skikkelig viggo mann å smile til meg. og jeg bare "reeaality cheeeck... hold deg på ditt nivå, du, looser". han var skikkelig kort, assa! også het han per STORdalen :fnise: eller peter, var det vel... nei, fysj, assa. nå er ikke jeg så høy selv, men får alltid høre at det jeg mangler i høyde, tar jeg heller ikke igjen i intelligens. det synes jeg er dypt sagt. skjønner ikke hva det skal bety, men sånn er det jo med alle dype ting. og bøker og sånn. generelt er det mye uforståelig overalt,

synes jeg.

jeg drakk ganske mange sånne rosa drinker når vi hadde vorspiel (det er tysk, faktisk. trodde bare at alle ville ha sex med meg hele tiden, men det betyr faktisk noe på et annet språk! hah! husk på det, dere), så jeg ble rimelig brisen. heldigvis hadde jeg på gjennomsiktig topp, så da var det uansett ingen som fikk med seg at øynene mine overhodet ikke fokuserte, og bare så dobbelt og sånn. jeg bare "herregud! jeg har klina med førti menn ikveld!", og venninna mi bare "nei, det er faktisk bare femten menn her, så det går ikke. og han ene er jo jeg sammen med, så..."... hehe...he :sjenert:

og når vi skulle ut, så måtte vi stå i kø!!! forbasket at jeg ikke rakk shadow tans... da hadde jeg vaffal garantert ikke stått i kø. jeg gikk bort til dørvakten og sa "seriøst, assa... jeg kan ikke stå i kø", og han bare "bla, bla, bla".

og jeg bare "nei, du skjønner ikke... jeg kan ikke stå i kø, fordi jeg ikke klarer å stå stille. jeg bare sjangler. og det er litege meg ikke særlig modent, liksom, så slipp meg inn før jeg tryner og driter meg ut!". så viste jeg frem puppa, og da slapp jeg inn. puh! utrolig flaut å stå i kø, da! håper ingen så det.

og apropo kjendiser... jeg har fått tilbud om å spille i en film! whiiii!! :danse: jeg møtte en skikkelik koschli fyr fra bergen på byen, og han bare syntes at jeg var sååå deilig og sånn, da. haalooo... hvem synes ikke det, liksom? men, men. han virker skikkelig ålreit! har laget en dokumentar om russ og sånn. endelig skal film-norge få øynene opp for denne foxy babesen! han heter rocco, da. skikkelig kult med litt sånne originale navn, synes jeg. jeg skal spille en som heter candy i filmen, og egentlig bare være meg selv. skjønner godt at den filmen blir bra, assa! endelig blir foreldrene mine stolte! de klager så fælt over at jeg bare flyr på byen i minkjole, og sånn, men se på meg nå! snart filmstjerne i en seriøs produksjon! :popcorn:

(jeg spiser ikke popcorn på ordentlig, assa! haalloo, liksom... særlig at jeg gidder å se ut som en norsk, lat modell... de veier sikkert over 50 kilo, mange av dem... :eeeh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...