Gå til innhold

Pakkeliste


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Drar snart til USA og tenker nå på å begynne å pakke.

Skal til sør-statene og det blir nok ganske (veldig!) varmt.

Noen tips til hva jeg bør ta med meg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst mulig - både fordi det er varmt - og fordi det er såpass mye som er billigere der borte at det er vanskelig å la vær å handle.

Ellers så har Nomaden flere forskjellige "pakkelister" - som sikkert kan være greie å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg lette sommerklær! Og ta med deg jeans også så du har vaffal et sett med litt varmere klær, kom hjem fra Los Angeles for 6 dager siden, og det kunne være kjølig! Nå blir det jo varmere og varmere der, men for sikkerhets skyld :)

Og et lite tips, tenk på at du også kan ha med deg to kolli(bagger) på flyet a 23 kilo hver. Veldig kjekt om man skal shoppe hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med hodeplagg!

Holdt på å svime av og fikk fryktelig mange hodepiner pga den stekende sola der borte.

Hvilke stater skal du til? Texas og Mississippi er herlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst meg som hadde glemt å logge inn over.. :rodme:

Skal til Dallas, Texas! Vært der? Så det var 38 grader her om dagen...!

Takk for tipset adiva, da føler jeg meg litt friere når jeg shopper.. Og det blir det vel en del av tenker jeg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst meg som hadde glemt å logge inn over.. :rodme:

Skal til Dallas, Texas! Vært der? Så det var 38 grader her om dagen...!

Takk for tipset adiva, da føler jeg meg litt friere når jeg shopper.. Og det blir det vel en del av tenker jeg!

:)

Hehe, jepp. Det var der jeg holdt på å svime av. Selvom klokka var 1 på natta og sola var nede! :sjenert:

Fuktigheten og varmen er høy der, så ha alltid vann med deg. Det var det jeg gjorde feil (trodde det gikk greit siden det var kveld men sånn gikk det altså ikke..).

Sørg for å få med deg Walmart også, der er det mye moro. :ler: Kjøpte favorittkosebuksa mi der for $9.99.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...