Gå til innhold

julesms


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hm, julesms, må være denne da? :

Måten å oppnå indre ro på, er å gjøre ferdig alle tingene du har påbegynt. Så jeg så meg rundt i huset på alt jeg hadde påbegynt og ikke gjort ferdig... Så nå har jeg tatt resten av rødvinsflaska, Bailey`n, Kahula`en, resten av pakken med paralgin forte, valiumen og en boks med sjokolade.

Du aner ikke hvor forbaska bra jeg føler meg.

God Jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en jeg fikk:

"Stressa, jeg nei?!

Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er vel i seng! Så nå kan julen bare komme!

God jul til deg og dine!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God jul!" "Kos deg i jula!"

Jeg synes det er best når folk er seg selv, jeg. Personlig.

Massemeldinger er forferdelig.

Er veldig enig i dette! Kan ikke fordra massemeldinger. Det blir virkelig for upersonlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan ikke folk holde på noen tradisjoner? Hva med julekort? Kos med å sitte å skrive og sende de. Sender masse hvert år. I år ble jeg skuffet. Får julehilsen på mobil.....

Poenget med julehilsen er vel at det skal komme en hyggelig overraskelse i postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke folk holde på noen tradisjoner? Hva med julekort? Kos med å sitte å skrive og sende de. Sender masse hvert år. I år ble jeg skuffet. Får julehilsen på mobil.....

Poenget med julehilsen er vel at det skal komme en hyggelig overraskelse i postkassen.

Enig! Jeg får frysninger av de sms'ene. (Fikk selv den som ble nevnt over her + en sånn fuck for forest-dustemelding).

Jeg storkoser meg når jeg skriver julekort. Jeg sendte 20 stk. i år, og det ble ca. 20 forskjellige varianter.

Folk er selvsagt forskjellige, men jeg setter stor pris på en julehilsen i postkassa.

Selv om jeg bare får en brøkdel tilbake, gjør det meg ikke noe, da jeg morer meg fælt når jeg skriver kortene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har folk det så travelt at de ikke kan skrive kort?

Kan vel forstå de yngste tenåringer som gjør det, men voksne folk?

har tradisjon med å gjemme de for hvert år. tar de frem hvert år...mange har gått bort.

Syns vi skal ta vare på de få tradisjonene vi har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er mulig å både sende sms og julekort?

Det ene utelukker vel ikke nødvendigvis det andre??

Jeg har også mest sansen for personlige sms, men gjesten spurte jo etter jule-sms, så da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først skal holde på tradisjoner så er vel det personlige brevet langt mer utrydningstruet enn julekortet? Kan nesten ikke huske sist jeg fikk et brev skrevet for hånd på papir...

Julekort får jeg bare dårlig samvittighet av, siden jeg ikke sender noen selv. Grunnen til det er at jeg mener det oftest blir meningsløse fraseutvekslinger.

Men så er jeg jo ingen julezilla heller da...

Jeg er forøvrig veldig glad i personlige meninger ytret gjennom tekst! Lenge levet brevet! (Yeah right! :roll: )

Til trøst for at folk fullstendig har glemt papir og penn har jeg heldigvis en diger brevsamling i kottet...

Digresjon, beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Her er en jeg fikk:

"Stressa, jeg nei?!

Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er vel i seng! Så nå kan julen bare komme!

God jul til deg og dine!"

Heeerlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kan ikke folk holde på noen tradisjoner? Hva med julekort? Kos med å sitte å skrive og sende de. Sender masse hvert år. I år ble jeg skuffet. Får julehilsen på mobil.....

Poenget med julehilsen er vel at det skal komme en hyggelig overraskelse i postkassen.

Jeg skrev også julekort i år.... 40 stk...

Synes det er kjempekos og sitte og skrive jeg,

alle får ulik hilsen, og jeg tenker på akkurat den

jeg skriver til der og da :)

I år fikk jeg selv 4 julekort og en drøss med meldinger,

jeg synes julesms'er er både greie og morsomme jeg

da, men er litt morsommere og finne noe i postkassa

etter min mening :)

Synes forresten den sms'en Emera fikk var skjønn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...