Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Her treffer du spikeren på hodet. Det er stort sett damene som er problemet her, at de mener de har mer krav på fellesperioden siden de har jo gått gravid og født. Kan ikke være så enkelt for menn som både får press fra arbeidsgiver og fra kvinnen hjemme om å ikke ta ut mer enn fedrekvoten. Det er derfor faste kvoter må innføres, slik at verken arbeidsgiver eller den fødende kvinnen har mulighet til å sette far i en skvis her. Anonymkode: 45bdb...b3f
  3. Kan være siden du sa opp jobben. Så vil de heler bruke de som er faste. For å slippe arbeidsutgifter på en person til. Alt for å spare penger. Anonymkode: 5ca1d...aef
  4. AnonymBruker

    «Var det planlagt?»

    Jada, og det neste blir vel å spørre om hvilken stilling barnet ble unnfanget i? Anonymkode: 94db7...f09
  5. Jaane doe

    Å overtale inngift slektning, som er 33 år yngre, til analsex

    Alt med dette skriker jo at det er HELT feil... 1. INNGIFT familiemedlem 2. 33 år YNGRE 3. OVERTALE til analsex Altså??? Need I say more?
  6. Ja her er intet nytt under solen, for å si det sånn😅
  7. AnonymBruker

    «Var det planlagt?»

    Å forvente at andre skal utlevere seg for at du skal få tilfredsstilt din nysgjerrighet om noe av det mest private i livet deres ER frekt. Anonymkode: 8c3fe...588
  8. De fleste med downs er faktisk friske nok til og gå på skole med tilrettelagt undervisning og å få arbeidstrening enten privat eller i vernet bedrift. De fleste med downs har både språk og kommunikasjon. De som får ufør når de er 18 har oftest mye alvorligere diagnoser enn det. Anonymkode: 9dc3f...afa
  9. Frøkenfryden

    Vis meg bilde av dagens middag

    Løkpai med enkel salat.
  10. Skjønner at dette er vondt og vanskelig for deg. Når du får opplevelsen litt på avstand så vil du være glad for at du er ute av det forholdet. Når kommunikasjonen er dårlig med opp/nedturer så er det ikke så mye å trakte etter. Kanskje du møter en ny flott mann du har bedre kjemi med og som du kommuniserer godt med og som er mer åpen/ærlig. Det bør være mulig…c’’.)
  11. AnonymBruker

    Fødselsopplevelse baby over 4.5 kg?

    Det spørs jo hva TS er ute etter. Bare solskinnshistorier eller litt realisme også. Det er mer vanlig å revne enn ikke, så kan være greit å være forberedt på det. Anonymkode: 5eb3f...4ac
  12. Hadde sjefen sendt epost med emoji, hadde jeg tasset opp på kontoret hans og sett om han hadde fått slag. Hadde en kunde gjort det, så hadde jeg antatt hen drev å røyka sokkene sine. Og ikke tatt eposten helt seriøst. Så ja uprofesjonelt som bare det. (Også en som vokste opp på 80tallet) Anonymkode: bd9bb...2d6
  13. Dette er det minst overraskende jeg har lest på en stund.
  14. *blueberry*

    Sophie Elise

    Ja, på sykehuset kan du få en liten sovedose inkludert morfin (fått det selv). Da er det også greit å være der over natten når man er gravid og nærme termin.
  15. Veivalg

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Passe høyde for henne er der føttene rekker ned til bakken når hun står oppreist.
  16. Noen menn vil jo. Så her med nr 1 ønsket vi å dele 50/50 men det godtok ikke hans arbeidsgiver for det stod ikke i loven. Så dermed fikk han kort perm med nr 1. Med nr2 hadde han annen arbeidsgiver og vi ny rådgiver på landbruk delen. Så da tok jeg kun 6 uker og all resten fikk vi overfør til far. Så han gikk hjemme jeg tok fjøs og fra barne var 3 mnd var jeg og på den lille stillingen uten for hjemmet 1 dag I uka. Vet om flere I vår vennekrets der flere har valgt 50/50 og ofte delt litt som at eks mor jobber 2 dager og far 3 dager i uka. Dermed er begge hjemme litt gjennom helle perioden til barnet sja i bhg Anonymkode: 29da7...940
  17. Ja nei, trur ikke eventuelle bilder som er problemet her. Uansett om han går er mindre sannsynlig at den første kvinnen blir den langsiktige. Anonymkode: e2878...6dd
  18. Liker Trinny London sin BFF destress. Chanel sublimage le teint er også fin, men den er veldig dyr da. Jeg er 43 med normal til litt tørr hud. Anonymkode: d68f5...d1c
  19. L’Oréal true m dekker veldig lite og ee som en bb cream eller skintint
  20. Begynner ikke dette å bli litt for forutsigbart? Når de hver episode legger opp til at det er en person som ryker, eller at det står mellom to personer - så er det alltid en annen person som blir stemt ut og deretter får seerne se hva som egentlig skjedde.. Da de brukte masse tid på å vise gravøl for Erik vurderte jeg seriøst å spole forbi, for da var det jo åpenbart at det var noen andre enn Erik som skulle ut. Det blir kjedelig når det gjøres på samme måten i episode etter episode.
  21. AnonymBruker

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Jeg er 162 og har komplekser for at jeg er lav. Faren min er 194 så er litt bitter for at jeg arvet min mors høyde, den ene søsteren min er 180 cm. Kunne jeg velge ville jeg vært 170 cm. Anonymkode: 8ca78...643
  22. AnonymBruker

    Å utestenge barn i idretten?

    Stygt gjort! Har selv en 8 åring og alle får spille like mye! Går de med hendai lomma/ikke har innsats må de noen min på sidelinja og få en motivasjonssamtale med treneren men alle spiller like mange minutter. Skulle da bare mangle at slikt skal de være frem til i 12-13 års alderen, da startet alvoret for storesøskenene. Dette ville jeg tatt videre. Ingen trener (eller voksen generellt) kaller et lite barn for ubrukelig! Anonymkode: 22a3e...347
  23. Det er lang fra uvanlig med emojis i jobbsammenheng. Jeg sitter ofte i support-enden til både kontoransatte, advokater og direktører, og det er utstrakt bruk av smilefjes internt. Syns mange her gjør dette til en større greie enn det er. Å få tilsnakk for bruk av emojis til kolleger høres mildt sagt merkelig ut, med mindre det er snakk om at sjefen har flørtet med ts. Anonymkode: 3999d...840
  24. Ganske tydelig fra skrivemåten at du er kvinne som ikke får hjelp av mannen til å ta ansvar for felles barn. Kjedelige greier, det må det så absolutt være ja. Anonymkode: 45bdb...b3f
  25. Jeg har en godt betalt IT-jobb og jeg kan stort sett styre dagen min selv. Litt synking digitalt og få gjort oppgavene mine så er når og hvor mindre viktig. Jeg tenker at folk med varierende arbeidsevne fint kunne ha hatt en sånn type jobb. Anonymkode: b51b2...114
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...