Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Vekk meg, da Anonymkode: 3f910...fda
  3. Kan du og foreldrene dine lage middag kun til dere selv frem til de begynner å hjelpe til mer? Også vasker dere eller ordner dere ikke noe av hans ting? Anonymkode: 6e240...890
  4. WhisperingWind

Kan jeg gi barnet melatonin?

Snakk med lege og helsesøster først.
  5. AnonymBruker

MÅ damer komme under sex?

Følelsen av pikk i fitte er godt. hos meg bygger deg seg opp mot orgasme, gjerne flere ganger, før det eksploderer 😃 Anonymkode: dce33...b51
  6. Tutte

Så godt som smittefritt nå?

Og her kan du lese litt om massetesting og falske positive tester https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/falske-positive-koronatester-vil-koste-samfunnet-dyrt-_-smittevernoverlege-savner-debatt-1.14999507&ved=2ahUKEwj8083Q9NTpAhUPJZoKHWBMBNMQFjACegQIBBAB&usg=AOvVaw0JLkyL3SHDhdJY3l0UayZQ
  7. AnonymBruker

Sommer, bading, sol og barn 1-4 år

Jeg har alltid brukt uv drakt på datteren min. Hun er veldig lys i huden og blir lett brent. Jeg bruker kortarmet uv t-skjorte. Hel drakt er bare pes. Og så har hun badedrakt utenpå der igjen. (viktig med en fin badedrakt😉) smører armer og bein ofte med faktor 50. Og selvfølgelig en solhatt på toppen. Sønnen min har en helt annen hudtype og hadde kun uv drakt som 1 åring i Syden. På han holder det med solkrem og caps. Anonymkode: f4819...6c1
  8. Jeg er ikke politietterforsker skjønnerdu så jeg har ikke innsikt i saken nok til å kunne si hva politiet mener. Det har ikke du heller
  9. Traktor

Hjelp ! Refinansering boligsalg, krise

Det du skisserer er rett og slett ikke mulig. Tror du må ha misforstått noe.
  10. AnonymBruker

Hvorfor er naturen så brutal?

Neida, de best tilpassede overlever alltid. Dette behøver slett ikke være det samme som de sterkeste. Noen ganger er det veldig smart å være et insekt eller en alge. Kommer helt an på klimaet. Anonymkode: a0a5e...2b2
  11. AnonymBruker

Kan gjensidig tiltrekning merkes?

Hvordan merker du det? Litt diskré måte vel? Jeg hater å bli nistirret av gutter, det blir for intenst og lite kjærligtroverdig. Anonymkode: 8c447...425
  12. Rumle

Dr. Ops' små tanker.

Godt at alt står bra til og dere er vel hjemme! ❤😊
  13. Man skal tilby gavekort i sånne situasjoner, fikk du noe? I følge lovverket i Jysk så skal butikken egt. betale for bensinbruket på returer da det ikke skal koste "noe" å returnere/reklamere.
  14. AnonymBruker

Selge en gullring med diamanter - Hvor ?

Takk for tips. Prøver og se om jeg finner de sidene du nevnte ovenfor. Jeg har både kvitteringen og diamantsertifikat, og ringen er så ny så jeg tenkte og at jeg kunne tjene litt på og selge. Men selger den ikke for gi bort pris, da beholder jeg den selv Anonymkode: 67651...48d
  15. Er den veldig sterk? ser god ut, liker at det er koriander på den.
  16. Uatskillelig

Kan jeg gi barnet melatonin?

Vil råde deg til å snakke med lege først. Det finnes barn som tar sovemedisiner, men det bør være i samråd med lege som kan følge opp dosering og eventuelle bivirkninger. Nå er ikke melatonin så veldig farlig, men jeg ville ikke gitt barnet et slikt medikament uten å rådføre med lege først.
  17. Veldig vanskelig å rangere seg selv på en slik skala. Når det kommer til kropp ser jeg uten tvil at jeg har en finere kropp enn gjennomsnittet på min alder (30-årene). Over halvparten er jo overvektige (jfr. forskning på området), mens jeg har alltid vært slank og er i tillegg heldig med kroppsformen (flat mage og slank midje, fettet ligger på hofter/rumpe). Når det kommer til ansiktet tror jeg at jeg er mer gjennomsnittlig. Så kanskje en 6'er? Anonymkode: 52ba0...05b
  18. AnonymBruker

Boligprisene stiger uforventet!!!

Åhh er vi det?😛 Ikke godt å si hvordan mai blir, men det selges og kjøpes fortsatt. Det er vel ikke så mange som har spådd et plutselig krakk, det har vel vært 8% ned i 2020, 3-4% ned i 2021, for så å snu tilbake. Det som er sikker er at ingen vet, men at mange har magefølelse på at vi får en liten nedtur når høsten kommer HVIS mange av de permiterte går mot oppsigelse, at vi får ny runder med Korona, om verdenshandelen ikke tar seg opp igjen.. det er veldig mange hvis og om - som normalt vil gi en usikkerhet for flere som hadde tenkt å kjøpe med som sitt litt på gjerdet/velger leiemarkedet en periode. Jeg personlig tror på en svak trend ned gjennom sommeren, og derifra vil de sorte svanene spille alle roller (om de kommer svømmende eller ikke) Anonymkode: 84406...80d
  19. 6-7, kun trent og slanket meg litt. I tillegge kun jeg våre litt meir "stelt". Personligheten min er meir avskrekkende enn utseende. Anonymkode: 56b9d...787
  20. Emblaxxx

Jeg har aldri....

Ikke jeg heller, jeg har faktisk aldri vært utenfor Europa.
  21. Dr. Ops

Dr. Ops' små tanker.

Dere er herlige! Vel hjemme og alt står bra til. Spiser godt alle mann (og babyer og damer). Er ikke lei av is enda, det sklir ned på høykant. Nyter det fine sommerværet. Har dog ikke permisjon... nei, ingen svindel, ingen stønader på gang her. Jobben blir ikke gjort om jeg ikke gjør den. Sliten så sliten. Men verdt det
  22. Tror du misser poenget her... Vi bemanner utifra antal barn som er satt opp i barnehagen de dagene, men opplever hver eneste ferie at de fleste tar fri likevel. Vi vet at vi i utgangspunktet skal på jobb, helt ok det. Er koselig i barnehagen i juledagene. Men når vi er 5 voksne og to barn fordi flesteparten plutselig fant ut de skulle ha barna hjemme likevel er det ikke gøy. Da kunne 3 av oss brukt avspasering/ferie og ja, vært hjemme med familiene våre! Da må vi ta ut de dagene andre dager, og da må avdelingen gå underbemannet gjerne med full barnegruppe. Hvem tror du det går ut over da? Og andre dager er ikke alltid dager våre egne barn har feks skolefri, så da mistet vi verdifulle fridager med barna våre. Ja, jeg vet at andre må jobbe på JULEKVELDEN, men det visste du vel når du søkte på den jobben. Tror du hadde blitt irritert om dere plutselig var altfor mange på jobb fordi familiene hentet hjem de gamle eller hvem du jobber med,for å feire jul sammen og der sitter dere og tvinner tommeltotter og tenker på at dere kunne vært hjemme om dere bare hadde fått beskjed før... Anonymkode: 630a5...f68
  23. Baker Harepus

Hvor mye koster deres bolig?

Rekkehus på sentrale Østlandet: 1 million for 15 år siden. Nedbetalt og særdeles billig å bo i.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...